ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ) Αυτοαξιολόγηση - Αξιολόγηση
Advertisements

«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Επιμορφωτικη ΣυναντηΣη ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ τιΣ ΕρευνητικεΣ ΕργαΣιεΣ Αθήνα, Οκτώβριος 2012 Δίτσιου Μαλαματή.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Η αρχιτεκτονική των ερευνητικών εργασιών (Προγραμματισμός /φάσεις)
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Η καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο
ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΡΙΤΗ Aφορά στον κορμό της Ερευνητικής Εργασίας, στις ερευνητικές δραστηριότητες και στον τρόπο με τον οποίο θα οργανωθούν και θα εξελιχθούν, ώστε.
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
ΠΡΌΤΑΣΗ ΚΑΤΑΝΟΜΉΣ ΤΡΙΩΡΩΝ Επιμέλεια Αγγελική Τρικαλίτη.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ. Στ Στ. Θέματα προς Συζήτηση Ζ. Ζ. Δυσκολίες, Προοπτικές, Δράσεις Α. Α. Εισαγωγή στο Πρόβλημα, «Μακροσκοπική» Επισκόπηση.
Χριστίνα Αραμπατζή Σχολική Σύμβουλος φιλολόγων Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
της Ερευνητικής Εργασίας
Συντονισμός, Υποστήριξη, Εποπτεία
Δομή ερευνητικής εργασίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο ΔΡ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΨΑΣΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ANGELKAPSASKI@GMAIL.COM

1ο ΤΡΙΩΡΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ, «ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ο ΤΡΙΩΡΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ, «ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ» ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Ενημέρωση από καθηγητή /τρια για καινοτομικά στοιχεία ΕΕ, Παρουσίαση θέματος Εργασίας και προσδοκιών του καθηγητή/τριας Χρόνος, για τις ερωτήσεις, τις απόψεις, τις ανησυχίες και τις προσδοκίες των μαθητών/τριών. Γνωριμία των μαθητών μεταξύ τους και δημιουργία της αίσθησης της ομάδας ( τεχνικές εναρκτήρι ας συνάντησης) Σύνταξη «Συμβολαίου» συνεργασίας Συμπλήρωση του 1ου φύλλου του Προσωπικού Ημερολογίου Μαθητή

2ο ΤΡΙΩΡΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 2ο ΤΡΙΩΡΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ . ΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ (καταιγισμός ιδεών) ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ

Βοηθητικές ερωτήσεις για την οριοθέτηση του θέματος Πότε; Ιστορία Ποιοί; Από ποιους; Για ποιους; Με ποιους; Γιατί; Αιτίες Στόχοι Συνέπειες Εμπόδια Δυσκολίες Πού; Χώρος Πλαίσιο Τι; Τι είναι; Σε τι αφορά; Πώς; Μέσα Τρόποι Υποδομές Πόσο; Αριθμοί

3ο ΤΡΙΩΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 3ο ΤΡΙΩΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΟ-ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΗΓΩΝ ΈΡΕΥΝΑΣ, ΜΕΘΟΔΩΝ, ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΥ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ

4ο - 9ο ΤΡΙΩΡΟ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΑΛΛΗΛΟΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 4ο - 9ο ΤΡΙΩΡΟ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΑΛΛΗΛΟΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ //ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ Ομάδων/Ολομέλειας ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ, ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΕΙΣ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

10ο ΤΡΙΩΡΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ και ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ των ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ 10ο ΤΡΙΩΡΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ και ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ των ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ AΡΧΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ, ΚΡΙΤΙΚΗ, ΤΕΛΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

11ο - 12ο ΤΡΙΩΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 11ο - 12ο ΤΡΙΩΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ-ΦΑΚΕΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

13ο Τρίωρο ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 13ο Τρίωρο ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΗΛΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΜΕΛΩΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΜΕΛΩΝ AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΌ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ