Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Νούλα Αλβανούδη Βιβλιοθήκη & Κέντρο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δράση Εθελοντισμός και Δικαιώματα του Παιδιού Διήμερο Σεμινάριο με θέμα: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ και ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του ΠΑΙΔΙΟΥ Γραφεία Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
15 Νοεμβρίου 2005ΥΚΒ - ΕΚΠΑ1 Κεντρική Διαχείριση Παραγγελίας Άρθρων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο.
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Καλωσορίσατε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου!
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Google docs Google docs forms
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Σύστημα Ηλεκτρονικής Παράδοσης Τεκμηρίων Ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικής παράδοσης τεκμηρίων στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Μάριος Μαυρίδης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
«ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙOΤΗΤΑΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ» Διάρκεια έργου: 01/01/01 έως 31/12/2006.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
η σημασία & ο ρόλος τους»
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Τα ελληνικά περιοδικά στο Internet Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Μακεδονίας Κώστας Ζωντανός 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
E-metrics στις Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες Δήμητρα Τσάμη Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Google docs Google docs forms
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
ACCELERATE Διάρκεια: 18 μήνες Προϋπολογισμός: Ευρώ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Νούλα Αλβανούδη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Κώστας Ζωντανός Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Πάτρα Πέμπτη 02 Νοεμβρίου 2006

Ιστορικό ΗΥΠ στο Παν. Μακεδονίας Μέσα δεκαετίας ‘90 πρώτη προσπάθεια παροχής ΗΥΠ 2004 προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης ΗΥΠ Question Point της OCLC και της Library of Congress (LC) Question Point Σεμινάριο εκπαίδευσης του προσωπικού στη χρήση του συστήματος Οδηγίες Reference Users Services Association (RUSA) Δημιουργία "e-ρώτηση: Υπηρεσία Υποβολής Ερωτήσεων“

Πολιτική της Υπηρεσίας e-ρώτηση Υπηρεσία ανοικτή σε όλους Περιορισμοί όσον αφορά: Θεματικό πεδίο ερωτήσεων Πολυπλοκότητα ερωτήσεων Υποβολή ερωτήσεων Μέσω φόρμας ερωτήσεων > 24/7φόρμας ερωτήσεων Μέσω φόρμας συνομιλίας (chat) > Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-12:00φόρμας συνομιλίας (chat) Απάντηση εντός 2 εργάσιμων ημερών

Σκοπός της Έρευνας Να εξακριβωθεί: Ποιος χρησιμοποιεί την Υπηρεσία Πώς ενημερώθηκε για την ύπαρξή της Τι ερωτήσεις υποβάλλονται Πώς νοιώθουν οι χρήστες για την Υπηρεσία γενικότερα Ο βαθμός ευχαρίστησης από την Υπηρεσία Ο βαθμός ευχαρίστησης από τις ληφθείσες απαντήσεις Η πρόθεση των χρηστών για επαναχρησιμοποίηση της Υπηρεσίας Απώτερος στόχος της έρευνας: Βελτίωση της Υπηρεσίας Καλύτερη Εξυπηρέτηση των Χρηστών

Μεθοδολογία Έρευνας Σύνταξη ειδικού ερωτηματολογίου και αποστολή του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους χρήστες που έκαναν χρήση της Υπηρεσίας από έως Συνολική αποστολή εκατό (100) ερωτηματολογίων Σύντομο και δεν απαιτούσε πολύ χρόνο για τη συμπλήρωσή του Εννέα (9) ερωτήσεις  οκτώ (8) κλειστού τύπου και μία (1) ανοιχτού Συλλογή και επεξεργασία αποτελεσμάτων Λήψη πενήντα πέντε (55) συμπληρωμένων  Ποσοστό απάντησης (response rate) 55%

Αποτελέσματα Έρευνας Δείκτης επανόδου (return rate) στην Υπηρεσία 24% στο σύνολο των εκατό (100) χρηστών που έγινε η αποστολή του ερωτηματολογίου 28% στο σύνολο των πενήντα πέντε (55) χρηστών που απάντησαν σε αυτό Χρόνος αιχμής χρήσης της Υπηρεσίας (peak time) Μεταξύ 12:00-16:00> υποβλήθηκε το 44% των ερωτήσεων

Κατηγορίες Χρηστών

Είδος Ερώτησης

Είδη Ερωτήσεων ανά Κατηγορία Χρήστη

Γνώση Ύπαρξης της Υπηρεσίας

Ικανοποίηση Χρηστών

Λήψη Επιθυμητής Απάντησης

Επαναχρησιμοποίηση της Υπηρεσίας

Σύσταση της Υπηρεσίας σε Κάποιον Άλλο

Τεχνικά Προβλήματα

Γνώση Ύπαρξης Chat

Σχόλια – Προτάσεις Επαινετικά στην πλειοψηφία σχόλια για την Υπηρεσία Οι προτάσεις αφορούσαν: Στην αποφυγή παραπομπών στην πηγή πληροφοριών  Προσφορά έτοιμης απάντησης Στη μεγαλύτερη θεματική εξειδίκευση των βιβλιοθηκονόμων

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Πρώτη έρευνα ικανοποίησης χρηστών ΗΥΠ στην Ελλάδα Αποτελέσματα ανάλογα με τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών για τις ΗΥΠ ακαδημαϊκών Β/Θ στις ΗΠΑ Δύο (2) ουσιαστικές διαφορές Υψηλότερο ποσοστό χρήσης από Εξωτερικούς Χρήστες (>40%) Μηδενική χρήση της υπηρεσίας ηλεκτρονικής συνομιλίας (chat) «Σύγχρονες» μορφές ΗΥΠ  τεχνολογικά πρόωρες Προτίμηση «Ασύγχρονων» μορφών ΗΥΠ Περιορισμένος χρόνος παροχής της Υπηρεσίας (10:00-12:00) & εκτός των ωρών αιχμής της Υπηρεσίας (12:00-16:00) Κακή τοποθέτηση συνδέσμων προς την Υπηρεσία Ανεπαρκής προώθησή της

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Οι ώρες αιχμής της ΗΥΠ και Βιβλιοθήκης συμπίπτουν Πλήθος παρόμοιων ευρημάτων από άλλες έρευνες το επιβεβαιώνει Αντιμετώπιση των ΗΥΠ ως εναλλακτικών υπηρεσιών πληροφόρησης και όχι ως συμπληρωματικών Ποσοστό 98% ικανοποίησης των χρηστών από το χρόνο απάντησης (μέσος χρόνος απάντησης 20 ώρες και 42 λεπτά) Δίνουν μεγαλύτερη σημασία: Στην ποιότητα απάντησης Στη δυνατότητα άμεσης υποβολής της ερώτησης και όχι στην άμεση παραλαβή της απάντησης

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των χρηστών οφείλονται: Στη χρήση της Υπηρεσίας χωρίς χρονικούς και τοπικούς περιορισμούς Στο κύρος των νέων τεχνολογιών πληροφόρησης Οι περισσότεροι χρήστες έμαθαν για την υπηρεσία από το δικτυακό τόπο της Βιβλιοθήκης Τοποθέτηση συνδέσμων προς την Υπηρεσία από όλες τις ιστοσελίδες όπου ο χρήστης μπορεί να χρειαστεί βοήθεια (Online κατάλογος, βάσεις δεδομένων, κ.ά.) Η αυθόρμητη διάδοση της Υπηρεσίας μεταξύ των χρηστών περιορίζεται στο 11% Συνεχής προώθηση της υπηρεσίας Έντυπα, ενημερωτικά φυλλάδια, προγράμματα βιβλιογραφικής εκπαίδευσης

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Ο συνδυασμός του είδος των ερωτήσεων με τις κατηγορίες χρηστών Δίνει χρήσιμα στοιχεία για τη στοχευμένη προώθηση της υπηρεσίας ανά κατηγορία χρήστη Μείωση του όγκου των ερωτήσεων που υποβάλλονται από εξωτερικούς χρήστες σχετικά με την πολιτική της Βιβλιοθήκης Σαφή περιγραφή των δικαιωμάτων τους στο δικτυακό τόπο Δημιουργία αρχείου συνηθισμένων ερωτήσεων (FAQ) προσβάσιμου από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας Ο συσχετισμός της ικανοποίησης των χρηστών από την ποιότητα απάντησης με το αρχείο μεταγραφών Ερωτήσεων/Απαντήσεων Εντοπισμός αναγκών περεταίρω εκπαίδευσης του προσωπικού

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Από τι έρευνες αξιολόγησης των ΗΥΠ προκύπτουν πολύ σημαντικά στοιχεία για τη βελτίωσή τους Διεξαγωγή ερευνών αξιολόγησης της ικανοποίησης των χρηστών σε τακτά χρονικά διαστήματα Υπολογισμός των δεικτών αποτίμησης των ΗΥΠ σε μηνιαία βάση

Αποτελέσματα & Συμπεράσματα Η Συνεργατική παροχή ΗΥΠ δίνει τη λύση σε προβλήματα που παρουσιάζονται στις ΗΥΠ μεμονωμένων Βιβλιοθηκών Κοινή χρήση και αξιοποίηση συστημάτων διαχείρισης ΗΥΠ, ανθρώπινων πόρων και πηγών πληροφόρησης Επέκταση του ωραρίου λειτουργίας, ιδιαίτερα των «σύγχρονων» ΗΥΠ Μεγαλύτερη θεματική κάλυψη των ερωτήσεων από περισσότερο εξειδικευμένο προσωπικό Μείωση του κόστους παροχής ΗΥΠ

Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Νούλα Αλβανούδη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Κώστας Ζωντανός Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Πάτρα Πέμπτη 02 Νοεμβρίου 2006