Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Π.Γ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Greek Prepositions προθ έ σεις By Josh Parsley
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Εαρινο ΕξαΜηνο Η Παραδοση (6/5/2014)
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Η Κέρκυρα.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
Στόχοι που επετεύχθησαν Διαμοιρασμός υλικού Εμπλουτισμένη διδασκαλία
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
LA PRIMERA DECLINACIÓN. CLASIFICACIÓN  Femeninos  En α pura  En α impura  En η  Masculinos  Εn α  En η ἡ χ ώ ρα, ας ἡ θ ά λαττα, ης ἡ μ ά χη, ης.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
«Η αναχώρηση για την Σικελία»
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Δευτερεύουσες προτάσεις
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Υποθετικοί λόγοι.
Εργασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 17. GENDERNUMBERCASE masculine feminine neuter singular plural Nominative Genitive Dative Accusative Vocative Greek Nouns.
Ευθύς και πλάγιος λόγος
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (concept mapping)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
για να σχηματίσω τη λέξη
Ξενοφών, ελληνικά, Επεξεργασία κειμένου με σκοπό την εμπέδωση της αναγνώρισης συντακτικών όρων μιας πρότασης και την κατανόηση του συντακτικού ρόλου.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα Δραστηριότητες ΠΕ02

Όψεις του προσωπείου Θεόδωρος

Αντιγόνη α΄παγκόσμιος

ποντιακά

ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΥΘΥΣ ΛΟΓΟΣ ειδική πρόταση Κ.Π.Κ (οριστική) τελικό απαρέμφατο δυνητική κατηγορηματική μτχ Κ.Π.Κ (δυνητική οριστική, δυνητική ευκτική) πλάγια ερώτηση ευθεία ερώτηση (οριστική, απορηματική υποτακτική, δυνητική οριστική, δυνητική ευκτική)

Νεοελληνική Γλώσσα Κάνε την αντιστοίχηση α. πομπός 1. σύστημα σημείων που έχει κανόνες και αρχές και χρησιμοποιείται για να επικοινωνούμε β. δέκτης 2. επιτυχής ανταλλαγή μηνυμάτων γ. γλωσσικός κώδικας 3. αυτός που λαμβάνει μήνυμα δ.επικοινωνία 4. αυτός που στέλνει μήνυμα

Εικονική απόδοση του καταιγισμού ιδεών πριν την παραγωγή λόγου πρώτη μέρα στο σχολείο συναισθήματα

Παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας Πλεονεκτήματα αυτής της προσέγγισης ·η οπτικοποίηση της ύλης ενισχύει την κατανόηση ·εξοικονόμηση χρόνου, γρήγορος ρυθμός μαθήματος ·δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης υλικού ·δυνατότητα διασύνδεσης με προηγούμενα μαθήματα Μειονεκτήματα αυτής της προσέγγισης ·αξιοποίηση του ΔΠ ως βιντεοπροβολέα ·οι μαθητές παραμένουν παθητικοί δέκτες της γνώσης ·ή αποκτούν μηχανιστικές γνώσεις ·ενίσχυση ατέρμονης προβολής πολυμεσικού υλικού ·ενίσχυση του κυρίαρχου ρόλου του δασκάλου

Το σχολείο που ονειρεύομαι.doc

Αισχύνης

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Μπορούμε χρησιμοποιώντας την σκίαση οθόνης να αποκαλύπτουμε σταδιακά την μετάφραση [1.1.1] Θουκυδίδης Ἀθηναῖος ξυνέγραψε τὸν πόλεμον τῶν Πελο- ποννησίων καὶ Ἀθηναίων, ὡς ἐπολέμησαν πρὸς ἀλλήλους, ἀρξάμενος εὐθὺς καθισταμένου καὶ ἐλπίσας μέγαν τε ἔσεσθαι καὶ ἀξιολογώτατον τῶν προγεγενημένων, τεκμαιρόμενος ὅτι ἀκμάζοντές τε ᾖσαν ἐς αὐτὸν ἀμφότεροι παρασκευῇ τῇ πάσῃ καὶ τὸ ἄλλο Ἑλληνικὸν ὁρῶν ξυνιστάμενον πρὸς ἑκατέρους, [1.1.1] Ο Θουκυδίδης o Αθηναίος εξιστόρησε τον πόλεμον των Αθηναίων και των Πελοποννησίων, πώς επολέμησαν μεταξύ τους· και άρχισα ευθύς αμέσως μόλις ξέσπασε ο πόλεμος, γιατί περίμενα πως θα ήταν πολύ μεγάλος και ο πιο άξιος να ιστορηθεί απ' όλους τους προτήτερους. Το συμπέρανα αυτό από το ότι και τα δύο μέρη μπήκαν στον πόλεμο εφοδιασμένοι με όλα τα υλικά μέσα, και βλέποντας πως όλες οι άλλες Ελληνικές πολιτείες πήγαν με το ένα μέρος ή το άλλο,

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Ο ΔΠ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη συνεργατική κατασκευή ενός εννοιολογικού/νοητικού χάρτη ενός ποιήματος ή λογοτεχνικού κειμένου. ·οικοδόμηση εννοιών και γνώσης ·εμπλοκή με το κείμενο ·ανταλλαγή ιδεών ·επικοινωνία

Ποίημα Χάρτης Ποιήματος ,, Λέξεις κλειδιά Εικόνα 2 Εικόνα 1 Εικόνα 3 Εικόνα 4 Λέξεις κλειδιά

ΙΣΤΟΡΙΑ Στο λογισμικό Ιστορία αβγ Γυμνασίου στην ενότητα ¨Διαμόρφωση των συνόρων της Ελλάδας 1830-1948¨ στους χάρτες, υπάρχουν διαδραστικοί χάρτες για την ολοκλήρωση των συνόρων.

ΙΣΤΟΡΙΑ Στο λογισμικό Centenia μπορούν οι μαθητές να κρατήσουν σημειώσεις πάνω στους χάρτες.