Διάλογος Αθηναίων - Μηλίων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Π ε ρ ι κ λ ή ς ε μ φ ύ λ ι ο ς λ ό γ ι α ο ι ρ ο π μ ε
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
To περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Είσαι δυσαρεστημένος ή απογοητευμένος για όσα συμβαίνουν στη ζωή σου;
Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 431π.Χ π.Χ..
Δημήτρης Φαλστέτας Γ ’6.   Ο Αριστείδης ( π. Χ.) υπήρξε Αθηναίος στρατηγός και πολιτικός. Ήταν από τα σημαντικότερα δημόσια πρόσωπα της εποχής.
Μαθητές : Μαλαπάνη Βασιλική Μανωλεας Νικόλας Ντεμάι Τζένη.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Εκφώνηση άσκησης Εισαγωγή απάντησης Συνέχεια απάντησης « ὀ φθαλμόν αντί ὀ φθαλμο ῦ >> Παιχνίδι.
Εξάντας Ελλήνων Οργάνωση Εχθρός του άγχους η τάξη και η οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Επιχειρηματικός Λόγος
Η ΠΟΛΗ- ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Ο Ρεαλισμός στις Διεθνείς Σχέσεις Εισηγητής: Μαρία Παπαδιαμαντοπούλου.
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
Τα χρόνια του Περικλή Ο Περικλής.
Φανή Λαζάρου – Τρανού Δ2 1 ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Η μάχη των Θερμοπυλών!
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
Τα πολιτεύματα της Αρχαίας Ελλάδας
Η Αθήνα γίνεται η πιο ισχυρή πόλη
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
ΥΛΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ Ο.Τ.Ε. Έχετε αναλογιστεί ποτέ τον ρόλο του Ο.Τ.Ε στην ζωή μας; Πόσο εξαρτιόμαστε από αυτόν; Σκεφτείτε αν κάποια μέρα ξυπνούσαμε.
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
Ο Λυδός βασιλιάς Κροίσος.
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η κρίση στα Βαλκάνια Ενότ. 4η κεφ. 6 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2013.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Εργασία για το μάθημα της Ιστορίας Α’ λυκείου στα πλαίσια της ενότητας Η πόλη-κράτος, νομοθέτες Η πόλη-κράτος, νομοθέτες.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Η ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Πίστευε … και μη ερεύνα.
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
«Ιππείς» Μία πολιτειακή προσέγγιση του έργου του Αριστοφάνη
οι κυριοτερεσ φασεισ του πολεμου
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Η ζωή του Φαρνάβαζου Ο Φαρνάβαζος ήταν αξιωματούχος της Αχαιμενιδικής Αυτοκρατορίας από βασιλική γενιά. Η γέννησή του τοποθετείται πριν από το 444 π.Χ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλογος Αθηναίων - Μηλίων

Τοποθέτηση της Μήλου στο χάρτη:

Γενικά για το Διάλογο Πού ; Πότε ; Σε ποιο ευρύτερο πλαίσιο εντάσσεται; Μεταξύ ποιών ; Περιεχόμενο Αποτέλεσμα Μήλο 416 π.Χ. Στο 5ο βιβλίο της ιστορίας του Θουκυδίδη Αθηναίων και Μηλίων Ένταξη Μηλίων στην Αθηναϊκή Συμμαχία Εκτέλεση των ανδρών, εξανδραποδισμός γυναικών και παιδιών και εγκατάσταση Αθηναίων εποίκων

Συμπέρασμα- Γεγονότα στις μέρες μας Κάθε άνθρωπος υποστηρίζει το συμφέρον του και εξυπηρετεί τους σκοπούς του με κάθε τρόπο, όποιο και να είναι το τίμημα. Δεν κάνει πίσω και πολεμάει για να υποστηρίξει τις απόψεις και τις αποφάσεις του μέχρι τέλους. Οι άνθρωποι πλέον νοιάζονται μόνο για το ατομικό τους συμφέρον και όχι για το κοινωνικό. Το χρήμα κινεί τα νήματα και κατευθύνει τις κινήσεις των ανθρώπων. Το κέρδος είναι πια κύρια προτεραιότητα για τους ανθρώπους και σήμερα όλοι κυνηγάν την εξουσία.

Χαρακτηρισμός Μηλίων Επιφυλακτικοί, Προνοητικοί Προτιμούν να πεθάνουν Αξιοπρεπείς, υπερήφανοι Γενναίοι και τολμηροί Έξυπνοι

Χαρακτηρισμός Αθηναίων Διπλωμάτες Επιθετικοί Προσπαθούν να τους εκφοβίσουν Επιδιώκουν να τους υποτάξουν με την βία Αλαζόνες Κυνικοί

Παραδείγματα από αλαζονεία Οι Πέρσες πίστευαν ότι είχαν πάρα πολύ δύναμη και ότι μπορούσαν να τους νικήσουν όλους. Αλλά τελικά νικήθηκαν από τους Αθηναίους.

Παραδείγματα από αλαζονεία Ο Λουδοβίκος ο 16ος, ο οποίος είχε απεριόριστη δύναμη, εξουσία και χρήματα και η γυναίκα του η Μαρία – Αντουανέτα κατασπαταλούσαν τα χρήματα του κράτους για προσωπικό τους όφελος, ενώ οι υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις μαστίζονταν από την πείνα. Οι πολιτικοί μας είχαν να επιλέξουν ανάμεσα στο κοινό καλό και στη δύναμη, την εξουσία, τα χρήματα και το κέρδος. Και επέλεξαν το δεύτερο.

Επιχειρήματα που αναιρούν τα λεγόμενα των Αθηναίων Οι Αθηναίοι ζήτησαν από τους Μηλίους να υποταχθούν. Οι Μήλιοι δεν συμφώνησαν και γι’ αυτόν το λόγο τιμωρήθηκαν από τους Αθηναίους. Το ίδιο συνέβη στην Ελλάδα, όταν οι Πέρσες επιτέθηκαν αλλά έχασαν από τους Έλληνες που ήταν λιγότεροι αριθμητικά.

Λόγοι σύγχρονων προσώπων που συμπίπτουν με τον λόγο Αθηναίων-Μηλίων «Επειδή οι προτάσεις μας δεν θα γίνουν προς τον λαό, για να μην εξαπατηθεί το πλήθος ακούγοντάς μας να εκθέτουμε, σε μια συνεχή αγόρευση, επιχειρήματα ελκυστικά και ανεξέλεγκτα, εσείς οι συγκεντρωμένοι εδώ μην μας απαντάτε και σεις μ’ ένα συνεχή λόγο, αλλά σε κάθε σημείο που νομίζετε πως δεν μιλάμε όπως είναι το συμφέρον σας, να μας σταματάτε και να λέτε τη γνώμη σας. Και πρώτα πρώτα πείτε μας αν συμφωνείτε μ’ όσα προτείνουμε». Γεώργιος Παπανδρέου «Ας μιλήσουμε ειλικρινά στους Έλληνες και να τους πούμε τι εστί χρεοκοπία»…«μιλάμε για χάος, ειδικότερα για τα μεσαία και χαμηλά στρώματα που υποφέρουν σήμερα, αλλά τους προστατεύουμε».

Λόγοι σύγχρονων προσώπων που συμπίπτουν με τον λόγο Αθηναίων-Μηλίων Φράσεις Αθηναίων-Μηλίων Φράσεις σύγχρονων προσώπων «Αν ήρθατε σ’ αυτή τη συνεδρίαση για να κάνετε εικασίες για τα μελλούμενα ή για τίποτε άλλο, κι όχι, απ’ την τωρινή κατάσταση κι απ’ όσα βλέπετε, να σκεφτείτε για τη σωτηρία της πολιτείας σας, μπορούμε να σταματήσουμε, αν όμως γι’ αυτό, μπορούμε να συνεχίσουμε.» Αλέκα Παπαρήγα «Kαι αν ακόμα τελικά συμφωνηθεί μια παρέμβαση στον κύκλο της κρίσης στην ευρωζώνη, οι αντιθέσεις μεταξύ τους θα γίνονται όλο και πιο μεγάλες, άρα και πιο επικίνδυνες για τους λαούς»

Κοινά σημεία Παρουσιάζουν (οι Αθηναίοι και ο Γ. Παπανδρέου) ως πρόθεσή τους να μιλήσουν ειλικρινά στους ενδιαφερόμενους (Μηλίους, εργαζομένους) και ισχυρίζονται ότι ενεργούν για το συμφέρον τους. Στην πραγματικότητα είναι κυνικοί και υπηρετούν το δικό τους συμφέρον. Οι δύο πλευρές ( Αθηναίοι και Αλ. Παπαρήγα) μιλούν με ρεαλισμό και με μεγάλη σιγουριά για τον τρόπο που ερμηνεύουν την πραγματικότητα (συμμαχία Μηλίων με Αθηναίους και κρίση αντίστοιχα), χωρίς να αφήνουν περιθώρια για διάλογο ή διατύπωση διαφορετικών απόψεων.

Επιχειρήματα Αθηναίων-Μηλίων Επιχειρήματα Μηλίων «Ένας λόγος που πρέπει να κάνετε συμμαχία είναι να σκεφτείτε την σωτηρία της συμμαχίας σας ». «Εμείς δεν ανησυχούμε αν καταλυθεί η ηγεμονία μας και βρισκόμαστε εδώ για το συμφέρον και το δυο μας ». «Έχετε ακόμη ευκαιρία να σωθείτε αρκεί να υποταχθείτε». «Η φιλία σας μάς βλάπτει περισσότερο από την έχθρα σας, γιατί θα φανούμε πώς ήμαστε αδύναμοι». «Αν υπερασπιστούμε το δίκιο μας, ξέρουμε πως θα γίνει πόλεμος, ενώ αν δεν αντισταθούμε και συμφωνήσουμε, ξέρουμε ότι θα υποδουλωθούμε». « Αν νικηθείτε, θα μπορούσατε να γίνετε παράδειγμα στους άλλους για να σας επιβάλουν την πιο μεγάλη τιμωρία». «Δεν μας συμφέρει να γίνουμε δούλοι, και εσείς να γίνετε κύριοι μας». «Δεν θα δεχτείτε να μείνουμε φίλοι σας αντί εχθροί σας, αλλά να μην είμαστε σύμμαχοι κανενός»

Βίντεο Αθηναίων - Μηλίων http://www.youtube.com/watch?v=YTAtwouQV5c Αποτελέσματα

Τσομπανίδης Θεμιστοκλής Εργάστηκαν οι: Γερασίμου Μαγδαληνή Κονδυλίδου Παναγιώτα Τσερπίσταλη Μιρέλλα Τσομπανίδης Θεμιστοκλής