ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
Τα παράδοξα των καιρών μας
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Φιλία.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Τα παράδοξα των καιρών μας
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
4ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ ΛΙΑΓΚΗΣ
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΒΕΡΕΜΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΓΙΑΓΚΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΓΚΟΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Τι σημαίνει εφηβεία; Εφηβεία σημαίνει ερωτεύομαι! Η εφηβεία, όμως, έχει να κάνει και με διαφόρων ειδών εξαρτήσεις…

Ο θυρεός μας Πηγή: ellinikos-stratos.com

Το συμβόλαιο τάξης Στόχος του Project στόχος του project αυτού είναι η μελέτη ,η εμβάθυνση και η ανάλυση της εφηβικής περιόδου . Αυτό θα προσπαθήσουμε να το επιτύχουμε μέσω της μελέτης αλλά και της επικοινωνίας και συνεργασίας με τους συμμαθητές της ομάδας μας , των άλλων ομάδων και τους διδάσκοντες καθηγητές μας. Το project θα μας δώσει την ευκαιρία να γνωρίσουμε, να αυτενεργήσουμε, να προτείνουμε και να βρούμε λύσεις για πολλά προβλήματα που μας απασχολούν . Είμαστε έφηβοι και όπως γνωρίζουμε η εφηβεία είναι μια δύσκολη περίοδος στη ζωή κάθε ανθρώπου. Όμως δεν είναι μονοδιάστατη δηλαδή μόνο δύσκολη αλλά έχει και αυτή τις ομορφιές της καθώς μοιάζει με ένα λουλούδι που με το περάς του καιρού ανθίζει όλο και περισσότερο μέχρι να σκάσει και να βγει από μέσα του ο πρώτος ανθός, ο όποιος θα σημάνει και το τέλος της εφηβείας. Μια περίοδος μετάβασης απ’ το παιδί στον ενήλικα. Μια περίοδος που σημαίνει το τέλος της αθωότητας!? Θα προσπαθήσουμε και ελπίζουμε σε κάτι καλό. Οι μαθητές του Α’1 2012-2013!

Θέμα τμήματος- ομάδας Το τμήμα μας Α1 έχει ως θέμα «Ψυχική Υγεία και διαπροσωπικές σχέσεις στην εφηβεία» Η ομάδα μας «Οι Ανεξάρτητοι Έφηβοι» θα ειδικευθεί στα παρακάτω θέματα: 1) α. Εφηβεία από εποχή σε εποχή β. Εφηβεία από κοινωνία σε κοινωνία γ. Είναι η εφηβεία σε ένα βαθμό κοινωνικό κατασκεύασμα; 2)Ποιες είναι οι αλλαγές κατά την περίοδο της εφηβείας; α. Σωματικές β. Ψυχολογικές γ. Πως συντελείται η γνωστική ανάπτυξη κατά την εφηβική ηλικία; 3)Μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή 4) Μοναξιά στην εφηβεία.

Βερέμης Αλέξανδρος : Εφηβεία από κοινωνία σε κοινωνία 1) Εφηβεία στην Αφρική 2) Εφηβεία στην Ασία 3) Εφηβεία στην Ωκεανία 4) Εφηβεία στην Αμερική i)Βόρεια Αμερική ( ΗΠΑ, Καναδάς κλπ.) ii)Νότια Αμερική ( Βραζιλία , Αργεντινή κλπ. ) 5) Εφηβεία στην Ευρώπη i) Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη ( Γερμανία, Σουηδία κλπ.) ii) Ιβηρική Χερσόνησος και Μεσόγειος ( Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία) 6) Η κοινωνία των Τσιγγάνων i) Ο γάμος στην τσιγγάνικη κοινωνία ii) Παιδική εργασία για τα τσιγγανόπουλα iii) Το εκπαιδευτικό πρόβλημα των Τσιγγάνων

Βλάχος Μάρκος : Αλλαγές του εφήβου κατά την περίοδο της εφηβίας 1) Σωματικές – βιολογικές αλλαγές 2) Ψυχολογικές αλλαγές 3) Πώς συντελείται η γνωστική ανάπτυξη κατά την εφηβεία

Γιάγκαρη Σπυριδούλα : Έφηβοι και μοναξιά... 1) Προσδιορισμός του όρου μοναξιά 2) Το συναίσθημα της μοναξιάς και η κατάθλιψη 3) Μοναξιά και αποδοχή από τους συνομήλικους – φίλους 4) Μοναξιά και αντίληψη του παιδιού για τις κοινωνικές δεξιότητες 5) Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης

Γιαννούκου Γεωργία : Μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή

Γκόγκολος Γιάννης : Εφηβεία από εποχή σ’εποχή 1) Στην αρχαία Ελλάδα: α) Αθήνα β) Σπάρτη γ) Κρήτη 2) Στον Μεσαίωνα: α) Στο Βυζάντιο β) Στην Οθωμανική Αυτ. 3) Στην Εποχή μας. 4) Μεταχείριση Εφήβων μέσα στα χρόνια

Συνεντεύξεις Βερέμης Αλέξανδρος: Από γονείς & γιαγιά Βλάχος Μάρκος: Από θεία & μητέρα

Συμπεράσματα Εργασίας Η εφηβεία είναι σχετικά κοινωνική κατασκευή καθώς δημιουργείται από κάθε κοινωνία ανάλογα με τις ανάγκες της, είτε αυτές είναι στρατιωτικές όπως στην αρχαία Σπάρτη και στην αρχαία Αθήνα είτε είναι δουλικές όπως στην Αφρική της σημερινής εποχής κ.ο.κ. Στις παλαιότερες εποχές οι έφηβοι δεν ζούσαν το ίδιο ελεύθερα την εφηβεία όσο τώρα διότι η κοινωνική κατασκευή των παλαιοτέρων κοινωνιών δεν επέτρεπε την ύπαρξη σχετικής ελευθερίας Η εφηβεία διαφέρει από έφηβο σε έφηβο ,διαρκεί διαφορετικό χρονικό διάστημα και έχει διαφορετική επίδραση σε κάθε έφηβο αναλόγως με το χαρακτήρα του ,τα βιώματά του και τις βοήθειες που δέχεται από το περιβάλλον του.

Ερωτηματολόγιο – Ποσοτική Έρευνα Ποσοτική Έρευνα: 1) Πόσες φορές τρώτε την ημέρα; 5 φορές 2) Πόσες φορές βγαίνετε για διασκέδαση την εβδομάδα; 3 φορές 3) Πόσες φορές την εβδομάδα βλέπετε τηλεόραση; 6 φορές 4) Πόσες ώρες αφιερώνετε στους φίλους σας; 5 ώρες Στους γονείς σας; 4 ώρες Στη μελέτη; 5 ώρες Στο φροντιστήριο; 2,5 ώρες Στο διαδίκτυο; 100 λεπτά

Ερωτηματολόγια – Ποιοτική Έρευνα Ποιοτική Έρευνα : 1) Τι ανησυχίες έχετε στα εφηβικά σας χρόνια; Ποιους φόβους αντιμετωπίζετε; Οι περισσότεροι μαθητές ανησυχούν για το μέλλον τους και περισσότερο για την οικονομική κρίση. Παρατηρήθηκαν ακόμη ανησυχίες για τη σχέση με το άλλο φύλο και τις πανελλήνιες. 2) Τι άποψη έχετε για τη φιλία; Τι θα θέλατε από ένα φίλο ή τους γονείς σας; Όλοι οι μαθητές πιστεύουν πως η φιλία είναι σημαντική για τη ζωή του εφήβου αλλά και του ανθρώπου γενικότερα. Αυτό που αναζητούν στους φίλους είναι κατανόηση, σεβασμός, στήριξη στα εύκολα και στα δύσκολα. 3) Ποιες αλλαγές παρατηρείτε στο γνωστικό, βιολογικό, ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο; Φαίνεται ότι οι περισσότεροι απέφυγαν να απαντήσουν γράφοντας απλά ‘πολλές’ ενώ άλλοι σημείωσαν ότι γεμίζουν γνώσεις ωριμάζουν αλλά σημειώθηκαν επίσης ότι υπάρχει μια ύφεση στο γνωστικό επίπεδο λόγω της κρίσης και της κατάστασης της χώρας μας. 4) Ποιοι φορείς μπορούν να βοηθήσουν τον έφηβο και με ποιο τρόπο; Η πλειοψηφία έγραψε η πολιτεία, το κράτος και το σχολείο παρέχοντας στον έφηβο σωστή γνωστική ανάπτυξη. Ωστόσο υπήρξε και ένα ερωτηματολόγιο απαισιόδοξο με την λέξη ‘κανείς’. Γενικότερα κρίνοντας από την ολική εικόνα οι πιο πολλοί μαθητές βαριούνται να συμπληρώσουν ένα απλό ερωτηματολόγιο γράφοντας ανόητες απαντήσεις. Γενικά υπήρξε μια απογοήτευση απ’ όσα διαβάσαμε.

Λύσεις 1) Διατροφή 2) Άθληση 3) Φιλία 4) Αγάπη-Έρωτας 5) Συζήτηση προβλημάτων (με γονείς, συμβουλευτικές γραμμές κ.α.) 6) Καθαριότητα 7) Προσοχή στο διαδίκτυο

Κλείνοντας… Να ευχαριστήσουμε : Τους καθηγητές μας στο Project Κο Γαργάλα και Κα Βίγλα που ήταν δίπλα μας σε αυτόν το μαραθώνιο γνώσης και μας βοήθησαν πολύτιμα καθώς και συνέβαλαν σημαντικά στην εργασία που θα δούμε, αλλά και για τις γνώσεις που μας ‘γέμισαν’ και θα μας είναι χρήσιμες για όλη μας τη ζωή Τους ψυχολόγους Σπυρίδου Κατιάννα και Γογκόρνα Στέφανο από τη γραμμή «Μαζί για το παιδί» που μας έδειξαν ‘τον κόσμο’ και επίσης μας βοήθησαν έτσι ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τα θέματα για τη μοναξιά και τις αλλαγές κατά την περίοδο της εφηβείας Από τους «Ανεξάρτητους Έφηβους» να έχετε ένα καλό καλοκαίρι και τα μαθητικά τα χρόνια μην τα αλλάξετε με τίποτα… 