Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΘΕΜΑ:ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Advertisements

ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ, πορεία για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Αντικαπνιστική Παρουσίαση
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η στάση των νέων σχετικά με το κάπνισμα
Αποφασίζω να μην καπνίζω! Γιατί ; ; ;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Το κάπνισμα ΣΚΟΤΩΝΕΙ κάτι πρέπει να κάνουμε
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Γ΄ ΥΠΟOMΑΔΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΚΡΑΤΟΣ
Τα παιδιά που ασχολήθηκαν
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ 2ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ Τμήματα ΓΠ2, ΓΝΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΠΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 13 – 15 ΕΤΩΝ GLOBAL YOUTH TOBACCO SURVEY (GYTS) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Πρόγραμμα πρόληψης του καπνίσματος “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ” για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου -Οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου βρίσκονται στην κρισιμότερη περίοδο.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
«Aγαπώ τη ζωή μακριά από εξαρτήσεις» Κεντρικό Μαθητικού Συμβουλίου Περιφερειακού Γυμνασίου και Λυκείου Λευκάρων.
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
ΑΝΤΙ-ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ Ερευνητική εργασία Ονόματα: Αραβιάκη Ειρήνη Γερακιανάκης Μιχάλης Παπαδάκη Αναστασία Πετράκης Σπύρος Πονήρη Αθηνά.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!
Το κΑπνισμα στη ζωΗ μασ Σχολικό Έτος: Υπεύθυνος καθηγητής:
ΚΑΠΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΚΟΟΛ Η μάστιγα της εποχής μας.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 6ο ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Συνέπειες/Επιπτώσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!» 8ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!» Τμήμα Στ1 Σχολικό έτος 2011-2012 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυράτου-Λιβιεράτου Ευδοκία Συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί: Κεφαλάς Ανέστης, Μπεκιάρη Εύα, Παπαδάκη Ελίζα

1ο ΜΕΡΟΣ Εισαγωγικό μέρος για προϊδεασμό των μαθητών και πρόκληση ενδιαφέροντος  Κύκλωσε την απάντηση που σου ταιριάζει. 1. Το κάπνισμα κατά τη γνώμη σου είναι:     α) προσωπική επιλογή και δικαίωμα του καθενός     β) μια κακή συνήθεια με άσχημες επιπτώσεις στη ζωή του καπνιστή     γ) μια εθιστική συνήθεια με άσχημες επιπτώσεις στην υγεία του κοινωνικού συνόλου     δ) μια συνήθεια που σε κάνει να φαίνεσαι "in" 2. Ποια η γνώμη σου για την ολική απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους;     α) Συμφωνώ απόλυτα, πρέπει ν' απαγορεύεται.     β) Συμφωνώ εν μέρει. Πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις στην απαγόρευση π.χ. στις καφετέριες μπορεί να καπνίζει      όποιος θέλει.     γ) Διαφωνώ. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει.     δ) Οι καπνιστές έχουν κι αυτοί δικαιώματα και πρέπει να το έχουμε στο νου μας. 3. Έχεις ακούσει τον όρο "παθητικό κάπνισμα";     α) ναι     β) όχι

4. Τι νομίζεις ότι σημαίνει;     α) Σημαίνει ότι ακόμη κι αν δεν καπνίζουμε, εισπνέουμε τον καπνό του τσιγάρου ενός καπνιστή και γινόμαστε καπνιστές κι εμείς.     β) Σημαίνει αυτό που παθαίνει κάποιος όταν καπνίζει, δηλαδή τα παθήματα του καπνιστή.     γ)  Κάτι άλλο (ανάφερε τι) 5. Τι αισθάνεσαι όταν κάποιος καπνίζει κοντά σου;     α) Δεν αισθάνομαι κάτι.     β) Με πνίγει ο καπνός     γ) Μυρίζουν τα ρούχα μου και τα μαλλιά μου.     δ) Κάτι άλλο (ανάφερε τι) 6.  Γνωρίζεις ότι υπάρχουν ιατρεία διακοπής καπνίσματος;     α) ναι     β) όχι (Το φυλλάδιο είναι ανώνυμο.)

Γίναμε ερευνητές Συμπληρώσαμε τα ερωτηματολόγια και επεξεργαστήκαμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας Γίναμε ερευνητές

Γίναμε ερευνητές

Γίναμε ερευνητές

Γίναμε ερευνητές

Γίναμε ερευνητές πείτε όχι στο κάπνισμα και αλλάξτε τη ζωή σας για πάντα!

Γίναμε ερευνητές

2ο ΜΕΡΟΣ Ενημέρωση α) Συνέπειες καπνίσματος για την υγεία του καπνιστή σε:     πνεύμονες     δέρμα     φυσική κατάσταση     δόντια     δάχτυλα β) Εθιστική δράση του καπνίσματος γ) Συνέπειες του καπνίσματος στο κοινωνικό σύνολο.     παθητικό κάπνισμα     έγκυος-έμβρυο δ) Συνέπειες του καπνίσματος στην οικονομία     τσέπη καπνιστών     δαπάνες για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη     παραγωγοί καπνού-ανάγκη στροφής σ' άλλες καλλιέργειες

Αποδώσαμε εικαστικά με διάφορες τεχνικές όσα μάθαμε

Βάλαμε στους στίχους μας μουσική Γίναμε ομάδες …και στιχουργοί

4ο  ΜΕΡΟΣ Βιωματική προσέγγιση Θέμα εργασίας: " Εργάζεστε σε μια διαφημιστική εταιρεία και το Υπουργείο Υγείας σας έχει αναθέσει την κατασκευή μιας αφίσας για την πρόληψη του καπνίσματος. Παρουσιάστε τη δική σας πρόταση." Οδηγίες Η αφίσα μπορεί ν' απευθύνεται  α) σε ενηλίκους  β) σε παιδιά Πρέπει να έχει ένα κεντρικό σύνθημα-σλόγκαν, για να το θυμάται το κοινό εύκολα. Μπορεί να είναι:  α) ζωγραφιά  β) κολάζ  γ) κόμικς  δ) γκράφιτι

Γίναμε διαφημιστές Φτιάξαμε αφίσα για την πρόληψη του καπνίσματος

Παίξαμε παιχνίδια ρόλων και τα βιντεοσκοπήσαμε …είπαμε ΌΧΙ στην πίεση της παρέας να δοκιμάσουμε ένα τσιγάρο γιατί εμείς ξέρουμε να λέμε ΟΧΙ

Στο μάθημα της γλώσσας φτιάξαμε προσκλήσεις και καλέσαμε τους γονείς μας να μας καμαρώσουν στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τον έλεγχο του καπνίσματος «Μαθαίνω να Μην Καπνίζω» στην αίθουσα Ζακλίν Ντε Ρομιγύ του Υπουργείου Παιδείας, όπου τραγουδήσαμε και παρουσιάσαμε τη δουλειά μας

Και το πρόγραμμά μας συνεχίζεται…