M.A.R.S. 2X2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To Καρναβάλι !!! Μαρία!!!.
Advertisements

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Μαρία Μπελούμπαση Άρτεμις Παγάνη
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Το Καρναβάλι της Πάτρας!!!
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Ως παράγοντας πολιτισμού και οικονομίας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΩΜΑ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Η πτώση του Βυζαντίου.
ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ Ναταλία Εύζωνα ΝΑ ΘΗΜΗΘΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ CD.
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Διδακτική Πληροφορικής
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π. Χ.): Η ιστορία του διαιρέθηκε από τους Αλεξανδρινούς σε 9 βιβλία, στα οποία έδωσαν τα ονόματα των 9 μουσών Επικέντρωση.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου. Στα τελευταία μαθήματα της Έ τάξης γνωρίσαμε ποια ήταν τα προβλήματα που συγκλόνιζαν τη Βυζαντινή αυτοκρατορία.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Το αντιθετικό σχήμα Ευρώπη – Ασία
Αγροτική Κοινωνιολογία
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 13Κ3: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π.Χ.):
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΠΛΑΚΑ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Χρήστος Μπ. Ραφαήλ Γ. Δημήτρης Κ. Ιάσων Κ.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου εν.2 κεφ. 1 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

m.A.R.S. 2X2

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΥΛΙΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΔΗ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΣΙΡΜΙΓΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ Συμπόσια(δειπνούμενο γεύμα με φίλους ή γνωστούς και συνάρθοιση ανθρώπων που πίνουν, οικοδεσπότης, συμποσιαστές, συμποσίαρχος, 2μέρη, ψυχαγωγικό μέρος) Θέατρο(θεσμός αρχαιοελληνικής πόλης-κράτους, διδασκαλία και τέλεση θεατρικών παραστάσεων) Μουσική(ύψιστη, περίοπτη θέση, πρωταγωνιστικό ρόλο, βασικό μάθημα στην εκπαίδευση, θεραπευτικό, καταπραϋντικό χαρακτήρα, έγχορδα, πνευστά, κρουστά)

ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ Εκδηλώσεις(3μέρες, 2η πιο σημαντική, μουσική και χορός, πρωταγωνιστικό ρόλο) Τέχνες(γεωμετρική περίοδο, αρχιτεκτονική, γλυπτική, κεραμική, μεταλλοτεχνία) Αθλήματα(Ολυμπιακοί Αγώνες, 4χρόνια, αγωνίσματα: Δρόμος. Πένταθλο, Βαρέα άθλα, Ιππικά αγωνίσματα) Παιχνίδια(ομαδικά, σημαντικό ρόλο, μεγάλο αγαθό, πλαταγή, κολλαβίζειν, σκαπέδρα, στόμβος, απόρραξις κ.α.)

Επιλογοσ-συμπερασμα Η ψυχαγωγία στην Αρχαία Ελλάδα ήταν αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια γιατί δεν κόστιζαν οι τρόποι ψυχαγωγίας και είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να συμμετέχουν. Κέρδιζαν πολλές γνώσεις, διδάγματα, εσωτερική ηρεμία και ψυχική ανάταση, περνούσαν δημιουργικά τη μέρα τους και διαμόρφωναν την προσωπικότητά τους.

Βυζάντιο Ιππόδρομος Μουσική Ο ιππόδρομος ήταν ένα μέσο διασκέδασης και απασχόλησης για τους Ρωμαίους. Έτσι και οι Βυζαντινοί έβαλαν τα δικά τους χρώματα στον ιππόδρομο, όπως ήταν οι Πράσινοι και οι Βενετοί. Μουσική Στη βυζαντινή μουσική διακρίνουμε αφ’ ενός τη θεωρία και αφετέρου την πράξη. Η θεωρία είναι γνώση και η έκθεση των αρχών και κανόνων κατά τους οποίους συντίθεται, γράφεται και απαγγέλλεται οποιαδήποτε βυζαντινή μελωδία. Πράξη είναι η συμφωνίας προς τη θεωρητική γνώση, ορθή μουσική, ανάγνωση και εκτέλεση οποιαδήποτε βυζαντινής μελωδίας. Η μουσική μόρφωση είναι μόνο εκείνη, η οποία συνδυάζει αρμονικά τη θεωρία και τη θεωρητική και πρακτική γνώση.

Θέατρο Οι βυζαντινοί αγαπούσαν τα θάματα και τις διασκεδάσεις. Η εκκλησία έχοντας την αξίωση να καθορίζει το ηθικό πλαίσιο της συμπεριφοράς του ατόμου, υπήρξε ο κριτής και επιτιμητής αυτού του κόσμου. Ειδικότερα για το θέατρο, η πορεία του καθορίστηκε μέσα από τη σύγκρουση αυτών των δύο αντίθετων τάσεων. Από τη μία η αγάπη κι η ανάγκη του κόσμου για το θέαμα, που πρόσφερε θεωρητικά το έδαφος για να στήσει το θέατρο το σανίδι του κι από την άλλη η εχθρική στάση της Εκκλησίας, που το αντιμετώπιζε σαν προϊόν ενός ειδωλολατρικού κόσμου.

Ρωμαϊκά Θέατρα Οι Ρωμαίοι απροκάλυπτα θαύμασαν και ποικιλοτρόπως μιμήθηκαν το αρχαίο ελληνικό δράμα. Ήταν φυσικό να θαυμάσουν εξίσου και το χώρο όπου παιζόταν –την απλή, όσο και μεγαλειώδη αρχιτεκτονική μορφή του Ελληνικού θεάτρου. Έτσι, όχι μόνο διατήρησαν, ανακατασκεύασαν και συμπλήρωσαν όσα –πάμπολλα ήδη- θέατρα βρήκαν στις ελληνικού πολιτισμού χώρες που κατέλαβαν, αλλά κατασκεύαζαν και νέα από άκρου εις άκρον της απέραντης αυτοκρατορίας τους- και ως τελική της πτώση. Όπως ήταν φυσικό, οι Ρωμαίοι εξέλιξαν το ελληνικό αρχιτεκτόνημα, επιφέροντας με τους αιώνες σημαντικές αλλαγές, οι οποίες όμως ποτέ δεν υπήρξαν τόσο ριζικές ώστε να ανατρέψουν την αρχική αρχιτεκτονική μορφή που ήρθαν να συνεχίσουν.

Τουρκοκρατία Θέατρο Χορός Η γέννηση του πασίγνωστου λαϊκού μας ήρωα του ελληνικού θεάτρου σκιών , του αγαπημένου μας Καραγκιόζη, δεν είναι απόλυτα εξακριβωμένη και έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις πάνω στο θέμα αυτό. Η ιστορία της δημιουργίας του βασίζεται σε προφορικές παραδόσεις από τις οποίες η πιο διαδεδομένη αναφέρεται στον γνωστό θρύλο του Καραγκιόζη και του Χατζηαβάτη που ζούσαν στην Προύσα. Χορός Στην Ελλάδα ο χορός δεν φαίνεται να δέχτηκε ανάλογη πίεση εκ των άνω. Η εξέλιξη των χορευτικών εκδηλώσεων συνεχίστηκε απρόσκοπτα εκπληρώνοντας τις κοινωνικές ανάγκες των κατοίκων. Οι Έλληνες συνέχισαν να μιλάνε ελληνικά αν και συζούσαν με διάφορους άλλους λαούς και έτσι δεν έπαψαν να χορεύουν ελληνικά.

Η Συμμορία των 4! Εργασία των: Αντωνιάδου Ειρήνη Αργυρίου Χριστίνα Εργασία των: Αντωνιάδου Ειρήνη Αργυρίου Χριστίνα Δραγκίδου Σοφία Μενεξοπούλου Θεοδώρα

Ψυχαγωγια 1830-1944 …η ψυχαγωγία υπάρχει όσο υπάρχει και ο άνθρωπος… Ψυχαγωγια 1830-1944 …η ψυχαγωγία υπάρχει όσο υπάρχει και ο άνθρωπος… Ψυχαγωγία είναι κάθε δραστηριότητα του ανθρώπου που του επιτρέπει να εκφράζεται , να διαμορφώνει το χαρακτήρα του και γενικά να απασχολείται στον ελεύθερο χρόνο του. Στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η ελλαδική κοινωνία προσφέρει περιορισμένους τρόπους ψυχαγωγίας. Οι ιστορικές εξελίξεις, δηλαδή πολιτικές διαμάχες, νέα καθεστώτα, η Μικρασιατική καταστροφή και με αποκορύφωμα οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, συγκλονίζουν την Ελλάδα δημιουργώντας ένταση στη καθημερινότητα των ανθρώπων και κάνοντας τη ψυχαγωγία αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια!!!

Περιοδος 1830-1900 Κοινωνικές εκδηλώσεις όπως οι γιορτές αγίων, οι γάµοι και τα πανηγύρια αποτελούν τρόπους επικοινωνίας και ψυχαγωγίας των κατοίκων της υπαίθρου. Οι κάτοικοι των πόλεων πηγαίνουν σε καφενεία και εστιατόρια, συχνάζουν στις πλατείες, βλέπουν θέατρο και Καραγκιόζη, ακούνε ευρωπαϊκή µουσική σε χορούς και δεξιώσεις. Ενημερώνονται για τη µόδα και τα πρώτα εµπορικά καταστήµατα κάνουν την εµφάνισή τους. Στο ελληνικό κράτος του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα υπάρχει έντονη καλλιτεχνική και πνευµατική κίνηση. Οι απόψεις διακινούνται µέσα από εφηµερίδες και περιοδικά, φιλολογικά σαλόνια, λογοτεχνικούς διαγωνισµούς και εκθέσεις έργων τέχνης.

Περιοδος:1900-1924 Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος- έλλειψη ψυχαγωγίας. Μικρασιατική Καταστροφή( Ρεμπέτικο, καφέ αμάν, θέατρο).

Περιοδος: 1924-1944 Μεσοπόλεμος (ευρωπαϊκά είδη μουσικής και χορού, ακμή του ρεμπέτικου). Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος έλλειψη ψυχαγωγίας. ΤΕΛΟΣ!!! 

Η ομΑδα μας: Πέτρος ΚοφΙδης ΧριστΙνα ΚωστΙδου ΖΗνα ΣκερλετΙδου ΦωτιΑδου Κων/να

  Aπό την απελευθέρωση του Ελληνικού κράτους έως την μεταπολίτευση(1944-1974) θεωρείται πως ήταν μια περίοδος ακμής, διότι αναπτύχθηκαν οι τέχνες και αναδείχθηκαν αρκετά ελληνικά αστέρια. Αναπτύχθηκε η ποίηση, η μουσική ,η τέχνη, το θέατρο και ο κινηματογράφος. Με βάση τις ιστορικές μας γνώσεις, τις πληροφορίες που αντλήσαμε απ' τις πήγες και την επαφή μας με ανθρώπους του ραδιοφωνικού σταθμού συμπεραίνουμε πως η ψυχαγωγία την εποχή της απελευθέρωσης της Ελλάδας έως την μεταπολίτευση(1944-1974) δεν ήταν τόσο εξελιγμένη όπως σήμερα.

Στην χρονική περίοδο αυτή άρχισαν να αναπτύσσονται οι τέχνες Στην χρονική περίοδο αυτή άρχισαν να αναπτύσσονται οι τέχνες. Η μουσική συνδυαζόταν με ποίηση και χορό. Oι άνθρωποι ψυχαγωγούνταν στις λεγόμενες BOITE. Η ποίηση κάποιες φορές εμφανιζόταν ως απαισιόδοξη, βαρύθυμη και μελαγχολική αλλά δεν απουσίαζαν απ 'αυτήν και εκλάμψεις αισιοδοξίας. Την εποχή 1944 -1974 οι  ποιητές μετέφεραν στο έργο τους τα βιώματά τους από την κατοχική περίοδο, τον εμφύλιο, τους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες, τη δικτατορία και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στα οποία έζησαν. . Αναδεικνύουν την εφιαλτικότητα της σύγχρονης εποχής, την αλλοτρίωση και τη μοναξιά.

Επιπλέον, ο κινηματογράφος ξεκίνησε στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αι Επιπλέον, ο κινηματογράφος ξεκίνησε στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αι. Αρχικά, δεν ήταν τόσο εξελιγμένος όσο σήμερα. Την χρονική περίοδο αυτή, δημιουργήθηκε η φίνος φιλμ διαθέτοντας αναγκαία έκταση και σύγχρονο εξοπλισμό, καθώς και ειδικευμένο τεχνικό προσωπικό. Ακόμη, ένας τρόπος ψυχαγωγίας ήταν οι δημόσιες εκδηλώσεις (πανηγύρια, γάμοι, γιορτές). Συνεπάγοντας, μπορούμε να θεωρήσουμε πως η ψυχαγωγία σε καμιά περίπτωση δεν είναι πολυτέλεια. Είναι αναγκαιότητα, επειδή είναι ένας τρόπος αποφυγής της καθημερινότητας. Ακόμα, και στις εποχές που οι άνθρωποι δεν είχαν την οικονομική άνεση να κάνουν αρκετά πράγματα είχαν ανάγκη την ψυχαγωγία για να ξεφύγουν.

Κατά την άποψη μας, η ψυχαγωγία μπορεί να γίνει και με απλούστερους τρόπους και δεν είναι απαραίτητο να συνδέεται με την έννοια των χρημάτων. Η έννοια των χρημάτων συνδέεται με την διασκέδαση, που είναι σπατάλη χρόνου. Τέλος, είναι καλό να θυμόμαστε πως ο καλύτερος τρόπος για να διασκεδάζουμε είναι λιτά και απλά, όπως έκαναν στα παλιά χρόνια οι άνθρωποι που αντιμετώπιζαν δυσκολίες, ξεφεύγοντας από την καθημερινότητα και δημιουργώντας δικούς τους τρόπους ψυχαγωγίας.

Στην εποχή που εξετάζουμε τα μέσα και οι τρόποι ψυχαγωγίας ευδοκιμούν Στην εποχή που εξετάζουμε τα μέσα και οι τρόποι ψυχαγωγίας ευδοκιμούν. Παρουσιάζεται μεγάλη άνθιση στις τέχνες, τον κινηματογράφο, τη μουσική και το θέατρο.

Αυτή την εποχή κερδίζουν επίσης έδαφος και οι εικαστικές τέχνες. Οι άνθρωποι έχουν πολλούς τρόπους με τους οποίους ψυχαγωγούνται.

Συνεπώς, μετά τη Μεταπολίτευση υπήρξε ακμή στους τομείς της ψυχαγωγίας η οποία καθορίστηκε από την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την εμφάνιση νέων μέσων.

ΣΤΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑ 4!!!