Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, 14-16 Ιουνίου 2006 1 Σπουδαιότητα Δημιουργίας μιας Κοινωνίας με Πληροφοριακή Παιδεία και η Κατάσταση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Βιβλιοθήκες, ένα παράθυρο στον κόσμο Προϋποθέσεις και απαιτήσεις Σπύρος Πιέρρος Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Απρίλιος ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου 2006 ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ στοιχεία χρήσης 2005.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
19 ο Συνέδριο Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αθήνα, Νοεμβρίου, 2010 HEAL-Link 2010: ο αγώνας για την επιβίωση μόλις έκλεισε τα 12 Κλωντίνη Δέρβου,
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Σπουδαιότητα Δημιουργίας μιας Κοινωνίας με Πληροφοριακή Παιδεία και η Κατάσταση στην Τουρκία Ayhan KAYGUSUZ Αθήνα 14 Ιουνίου 2006

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου «Πουθενά δεν είναι τόσο μακριά» με τη νέα τεχνολογία της πληροφορίας Μπορούμε να δούμε τη γη από το διάστημα.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Έκρηξη της Πληροφορίας Η ποσότητα των πληροφοριών έχει αυξηθεί τρομακτικά, –Σύμφωνα με έρευνα* –5 exabyte (5 δις gigabyte) νέων πληροφοριών δημιουργήθηκαν κάθε χρόνο μεταξύ –Αυτό ισοδυναμεί με τη συλλογή βιβλίων της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου. –Με άλλα λόγια 800 MB πληροφοριών παράγει κάθε άνθρωπος κάθε χρόνο (ο πληθυσμός της γης είναι 6,5 δις) – περιοδικά με αναφορές, –2,5 εκατ. άρθρα δημοσιεύονται σε ένα έτος. *Lyman & Varian How Much Information? 2003

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Μέσα και Μορφή της Πληροφορίας Νέες πληροφορίες παράγονται κυρίως σε ηλεκτρονική μορφή. 92 % αυτών των πληροφοριών αποθηκεύονται σε μαγνητικά μέσα. Παγκόσμια παραγωγή πρωτότυπων πληροφοριών, αν αποθηκεύονται ψηφιακά, σε terabytes – 2002 Μέσο αποθήκευσης2002 Terabytes Ανώτατη Εκτίμηση % Χαρτί1.6340,029 Κινηματογραφική ταινία ,5 Μαγνητικό ,47 Οπτικό1030,0018 ΣΥΝΟΛΟ ,00 *Lyman & Varian How Much Information? 2003

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Τεχνολογία της Πληροφορίας Η τεχνολογία της πληροφορίας προοδεύει ραγδαία. Το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ευρέως σε όλο τον κόσμο. Το 2004 υπήρχαν 10 δις τεκμήρια στην επιφάνεια του παγκόσμιου ιστού και 550 δις στον βαθύ ιστό πίσω από τα συστήματα ανάσχεσης*. Οι νέες αποθηκευμένες πληροφορίες αυξήθηκαν περίπου 30% κατ’ έτος μεταξύ 1999 και 2002**. *Tonta, Yasar. Electronic information management.Tonta, Yasar. Electronic information management. **Lyman & Varian How Much Information? 2003.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Εποχή της Πληροφορίας Οι κοινωνίες που παράγουν και χρησιμοποιούν πληροφορίες για επίλυση προβλημάτων ονομάζονται «κοινωνίες της πληροφορίας» Και αυτή η «χρονική περίοδος» ονομάζεται «εποχή της πληροφορίας»

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Εποχή της Πληροφορίας Ως αποτέλεσμα της έκρηξης της πληροφορίας και των εξελίξεων στην Τεχνολογία της Πληροφορίας, ο κόσμος γίνεται ένα μικρότερο μέρος. Αυτή η διαδικασία ορίζεται επίσης ως παγκοσμιοποίηση. Παγκοσμιοποίηση είναι η ραγδαία αύξηση στις διασυνοριακές οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές ανταλλαγές υπό συνθήκες καπιταλισμού.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Πλεονεκτήματα της Εποχής της Πληροφορίας Χρησιμοποιούμε το ή την άμεση αποστολή μηνυμάτων, έχουμε πιστωτικές κάρτες, χρησιμοποιούμε διαδραστικά τραπεζικά συστήματα, έχουμε οικιακό κινηματογράφο, έχουμε ηλεκτρονικές πηγές προσβάσιμες σχεδόν από παντού. Η εποχή της πληροφορίας έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής στις κοινωνίες της πληροφορίας.Η εποχή της πληροφορίας έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής στις κοινωνίες της πληροφορίας.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Τώρα Η άλλη πλευρά του νομίσματος

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Χρήστες του διαδικτύου στον κόσμο Η «εποχή της πληροφορίας» έχει διευρύνει το χάσμα μεταξύ των κοινωνιών της πληροφορίας και των άλλων

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Χρήστες του διαδικτύου στην Αφρική

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Χρήστες του διαδικτύου στη Βόρειο Αμερική

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Χρήστες του διαδικτύου στη Νότιο Αμερική

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Το Χάσμα Μεταξύ των Κοινωνιών

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Τιμές Επιστημονικών Περιοδικών Μέσος όρος τιμής περιοδικών – όλα τα θέματα, £ % μεταβολή No incl. Sage %296 Blackwell % 988 Nature % 52 Taylor & Francis % 809 Springer % 447 U. of Chicago % 44 Kluwer % 1,073 Lippincott % 235 Johns Hopkins UP % 168 Elsevier % 1,439 OUP % 252 Cambridge UP % ,7%5946 Sonya White & Claire Creaser. Scholarly journal prices :Selected Trends and Comparisons. October 2004Sonya White & Claire Creaser. Scholarly journal prices :Selected Trends and Comparisons. October 2004

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Αλλαγές στον Κόσμο της Πληροφορίας Έκρηξη της πληροφορίας, Πρόοδοι στην Τεχνολογία της Πληροφορίας, Αλλαγές στα μέσα αποθήκευσης, καθιστούν ευκολότερη αλλά πολύπλοκη την πρόσβαση στην πληροφορία.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Αναγκαίες απαιτήσεις Σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους, υπάρχουν πολλά εμπόδια στην πρόσβαση στην πληροφορία. Όποιος επιθυμεί την πρόσβαση στην πληροφορία, πρέπει να έχει –υπολογιστή, –πρόσβαση στο διαδίκτυο με λογικό εύρος ζώνης, –συνδρομή στην πληροφορία πίσω από τα συστήματα ανάσχεσης.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Αναγκαίες απαιτήσεις Επιπλέον αυτών, πρέπει να γνωρίζει πώς να βρίσκει τις κατάλληλες πληροφορίες που χρειάζεται. Με άλλα λόγια να έχει «πληροφοριακή παιδεία».

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Πληροφοριακή Παιδεία Η πληροφοριακή παιδεία είναι ένα σύνολο ικανοτήτων που απαιτούν τα φυσικά πρόσωπα να «αναγνωρίζουν πότε χρειάζεται η πληροφορία και να έχουν την ικανότητα να εντοπίζουν, αξιολογούν και χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τις πληροφορίες που χρειάζονται».

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Πληροφοριακή Παιδεία Η πληροφοριακή παιδεία απαιτεί τεχνολογικές δεξιότητες. Οι δεξιότητες τεχνολογίας της πληροφορίας επιτρέπουν στο φυσικό πρόσωπο –να χρησιμοποιεί υπολογιστές, –εφαρμογές λογισμικού, –βάσεις δεδομένων, –και άλλες τεχνολογίες για να επιτύχει ποικιλία ακαδημαϊκών, σχετικών με την εργασία και προσωπικών στόχων*. *

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η κατάσταση στην Τουρκία

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Παιδεία στην Τουρκία Ποσοστό Παιδείας Ενηλί- κων (%) Σύνολο78,479,982,085,084,485,285,185,385,986,386,486,387,588,387,4 Άνδρες89,891,192,293,593,494,0 93,994,494,694,5 95,395,795,3 Γυναίκες67,468,972,076,775,676,676,376,977,678,178,378,279,981,179,6

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Σχολεία, εγγραφές, δάσκαλοι και αίθουσες διδασκαλίας, εκπαιδευτικό έτος Προσχολι- κή Δημοτικά σχολεία Γυμνάσια - λύκεια Επαγγελματικά και τεχνικά σχολεία Σύνολο # Σχολείων # Δασκάλων Εγγραφές Σύνολο

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Χρήση Υπολογιστών και Διαδικτύου στην Τουρκία

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Δημόσιες Βιβλιοθήκες # δημοσίων βιβλιοθηκών: # βιβλίων στις δημόσιες βιβλιοθήκες: # χρηστών: # δανεισμών: # προσωπικού: Τουρκικός Οργανισμός Στατιστικής-2004

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Σχολικές Βιβλιοθήκες Υπάρχουν σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα πιο πολλά σχολεία δεν έχουν λειτουργικές βιβλιοθήκες. Ο ιδιωτικός τομέας εμπλέκεται σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης. Αυτά τα σχολεία έχουν καλύτερες βιβλιοθήκες, σε σύγκριση με τα σχολεία που χρηματοδοτεί το κράτος.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Πανεπιστήμια Υπάρχουν 77 πανεπιστήμια στην Τουρκία. Από αυτά τα 53 είναι κρατικά και τα 24 είναι ιδιωτικά. Το 2006 ιδρύθηκαν 15 νέα πανεπιστήμια. Οι πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες έχουν πρόσβαση στις εκδόσεις των μεγαλύτερων εκδοτών. Το 2005 περισσότερα από 10 εκατ. άρθρα «κατέβασαν» φοιτητές και ακαδημαϊκοί. # ακαδημαϊκού προσωπικού # φοιτητών επαγγελματικών και τεχνικών σχολείων # φοιτητών # μεταπτυχιακών # διδακτορικών # ειδικευομένων ιατρών # συνόλου ακαδημαϊκού προσωπικού και φοιτητών

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου «Κατέβασμα» πλήρους κειμένου -2005

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία (ΠΠ) στην Τουρκία Η εκπαίδευση των χρηστών ανάγεται στη 10ετία του 1970 στην Τουρκία. Η έννοια της πληροφοριακής παιδείας εισήχθη το Από τότε πραγματοποιήθηκαν πολλές μελέτες. Όπως: Προγράμματα, Σεμινάρια, Εργαστήρια, Εκθέσεις (αναφορές), Άρθρα, Μεταπτυχιακές εργασίες (theses) και Κύκλοι μαθημάτων πληροφοριακής παιδείας. Kurbanoğlu, Serap. An overview of information literacy studies in Turkey

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Οι όροι πληροφορία, κοινωνία της πληροφορίας, έκρηξη της πληροφορίας, τεχνολογική παιδεία, δια βίου μάθηση και δεξιότητες για επίλυση προβλημάτων αναφέρθηκαν σε έκθεση που προετοίμασε –Ο Σύνδεσμος Τούρκων Βιομηχάνων και Επιχειρηματιών (TÜSİAD) και –στη «Μακροχρόνια Στρατηγική και Πενταετές Αναπτυξιακό Σχέδιο 2001–2005» –που προετοίμασε ο Κρατικός Οργανισμός Σχεδιασμού. α) ανθρώπινο δυναμικό β) Στόχοι, Αρχές και Πολιτικές 770. Με αρχή την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, θα αναπτυχθούν προγράμματα με σκοπό τον εφοδιασμό δασκάλων και φοιτητών με τεχνολογική παιδεία μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Στην Έκθεση της Ειδικής Επιτροπής για την πληροφορική και τις πολιτικές συζητήθηκαν το 2001: –το επίπεδο του βαθμού πληροφοριακής παιδείας, –η υποστήριξη της πληροφοριακής παιδείας στην εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων –η ανάπτυξη σχολικών και δημοσίων βιβλιοθηκών για υποστήριξη της πληροφοριακής παιδείας και της δια βίου μάθησης –η έλλειψη εθνικής πληροφοριακής πολιτικής.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Πρόγραμμα PULMAN-XT (2002) –πραγματοποιήθηκε ένα πιλοτικό πρόγραμμα από την ΕΕ και την Ένωση Τούρκων Βιβλιοθηκονόμων, –στόχος του προγράμματος ήταν η υιοθέτηση των αρχών του PULMAN στις τουρκικές δημόσιες βιβλιοθήκες, –έγινε ένα εθνικό εργαστήριο, –οι Κατευθυντήριες Οδηγίες μεταφράστηκαν στα Τουρκικά –διενεργήθηκαν κατάρτιση και προγράμματα ανταλλαγών στα πλαίσια του έργου αυτού, –μια από τις κατευθυντήριες οδηγίες που υιοθετήθηκε στην εθνική συνάντηση είναι ότι «οι δημόσιες βιβλιοθήκες πρέπει να επικεντρωθούν σε προγράμματα δια βίου μάθησης».

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Το Υπουργείο Παιδείας σχεδίασε κύκλο μαθημάτων για «τεχνικές ανάκτησης πληροφοριών και έρευνας» (2002-) –για τη μέση εκπαίδευση –2 ώρες την εβδομάδα –προαιρετικό μάθημα –ανάκτηση πληροφοριών, πηγές πληροφοριών, τεχνικές έρευνας κ.λπ.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Υπάρχουν ορισμένες δραστηριότητες σε δημόσιες, σχολικές και πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες για την ΠΠ, Προγράμματα διδασκαλίας και ξεναγήσεων γνωριμίας, Κύκλοι μαθημάτων για ανάκτηση πληροφοριών και τεχνικές έρευνας, Προωθητικό και εκπαιδευτικό υλικό, Ιστοσελίδες, Παρουσιάσεις και σεμινάρια.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Υπάρχει αυξανόμενη προσπάθεια για ΠΠ στην Τουρκία. Όλοι και πιο πολλοί βιβλιοθηκονόμοι ενημερώνονται για την ΠΠ. Δυστυχώς οι δημόσιες βιβλιοθήκες δεν είναι πολύ δραστήριες στην ΠΠ. Τα ιδιωτικά σχολεία έχουν καλύτερες βιβλιοθήκες και οι βιβλιοθηκονόμοι έχουν ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Η Πληροφοριακή Παιδεία στην Τουρκία Οι πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες είναι οι πιο δραστήριες βιβλιοθήκες στην ΠΠ. Οι πιο πολλές πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες έχουν προγράμματα διδασκαλίας ή προγράμματα ξεναγήσεων γνωριμίας στη βιβλιοθήκη. Ορισμένες έχουν μαθήματα για ΠΠ.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Εθνικό Συνέδριο για την ΠΠ Η ILIPG (Innovative Library Initiatives Promotion Group: Ομάδα για την Προώθηση Πρωτοβουλιών Καινοτομίας στις Βιβλιοθήκες) προσπαθεί να συντονίσει ατομικές προσπάθειες και να οργανώσει εθνικό συνέδριο στην Τουρκία το Πιστεύω ότι αυτό θα είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη δημιουργία αμοιβαίας κατανόησης και συνεργασίας για την πληροφοριακή παιδεία στη χώρα.

Πληροφοριακή Παιδεία: το κλειδί για τη Δια Βίου Μάθηση, Ιουνίου Ayhan Kaygusuz