Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Προφορικός λόγος, χειρόγραφα τυπογραφία.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ «484» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-Β ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ-Β
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Εργασία που υποβλήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος. Επιμέλεια-Παρουσίαση Αχιλλέως Αχιλλέας Β
Σενάριο.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ακαδημαϊκή Ηλεκτρονική Δημοσίευση: η σημερινή κατάσταση και μια αναφορά των project που ασχολούνται με αυτή Κάτση Εγλεντίνα (Β )
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ Σ. ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΣΑΒΒΑΝΗ ΛΟΥΙΖΑ, Β ΙΩΝΑ.
Η επιστήμη του Web.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Copyright in the new world of Electronic Publishing Εργασία στο μάθημα της Hλεκτρονικής δημοσίευσης 7ο Εξάμηνο Συγγραφέας : Κωνσταντίνος Πατηνιώτης Καθηγητής.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΣΙΦΛΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Διαδίκτυο και Διδακτική της Γλώσσας Δυνατότητες Αξιοποίησης στη Διδασκαλία του Γλωσσικού Μαθήματος Διονύσης Αρκαδιανός.
StoryScape: Επανασχεδιάζοντας το βιβλίο Χριστίνα Κατσίνη Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου Υπολογιστή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β2002018 Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β2002023

Θέματα τα οποία θα αναπτύξουμε Γενικά για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της στο διαδίκτυο Τομείς της λογοτεχνίας Ο όρος hyperliterature(= λογοτεχνία για το διαδίκτυο) Λογοτεχνία:Εκδότες-Αναγνώστες-Πνευματική Ιδιοκτησία Τρόποι αναζήτησης κειμένου στο διαδίκτυο από τους αναγνώστες Ηλεκτρονικό Βιβλίο-Χαρακτηριστικά Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα Ηλεκτρονικού Βιβλίου Η διδασκαλία της λογοτεχνίας Επιδιωκόμενοι Στόχοι Η διδασκαλία της λογοτεχνίας στο διαδίκτυο-Μία εφαρμογή(παράδειγμα Κ.Π.Καβάφη,"Ιθάκη") Λογοτεχνία αποκλειστικά για το διαδίκτυο(παράδειγμα Gibson) Η ιδέα του υπερκειμένου και η εφαρμογή του Συμπεράσματα

Γενικά για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της στο διαδίκτυο Παρουσίαση αλλαγών στην παραγωγή-διακίνηση-αγοραπωλησία-μελέτη-αρχειοθέτηση/ανθολόγηση της λογοτεχνίας στο διαδίκτυο Παράθεση Ερωτημάτων:α)αλλαγές στην διδασκαλία της λογοτεχνίας και β)επίλυση των αλλαγών μέσω μίας εφαρμογής Λογοτεχνία στο διαδίκτυο-Πεδία δράσης:α)ηλεκτρονικά εργαλεία για παραγωγή ιδεών/δημιουργίας μίας ιστορίας,β)ηλεκτρονικά βιβλία,περιοδικά,γ)αφήγηση ιστοριών,δ)δίκτυα-δυνατότητα αλληλεπίδρασης πολλών χρηστών Ορισμός:Γραπτό κείμενο για δημιουργία-διάδοση-κατανάλωση στο διαδίκτυο

Τομείς της λογοτεχνίας Παραγωγή:αντικατάσταση γραφομηχανής με ηλεκτρονικό υπολογιστή Αγοραπώληση:διαμόρφωση νέας σχέσης μεταξύ αναγνώστη και βιβλίου Διάδοση:α)σε έντυπη μορφή και β)μέσω διαδικτύου Αρχειοθέτηση/Ανθολόγηση:ηλεκτρονική μορφή αρχείων Διδασκαλία:επίδραση της στους παραπάνω τομείς

Ο όρος hyperliterature(=λογοτεχνία για το διαδίκτυο) Λογοτεχνία που γράφεται για το διαδίκτυο και διακινείται μέσω αυτού Αφορά την νέα γενιά λογοτεχνών και τους νέους συγγραφείς «Επισκέψιμες» λογοτεχνικές ιστοσελίδες:υποστηρίζονται από ένα ισχυρό μηχανισμό προώθησης και διαφήμισης του «προϊόντος» της λογοτεχνίας

Λογοτεχνία:Εκδότες-Αναγνώστες-Πνευματική Ιδιοκτησία Εκδότες:διασφάλιση εκδοτικών δικαιωμάτων Αναγνώστες:προφίλ «διαδικτυακού» αναγνώστη,ηλικία,φύλλο,μορφωτικό επίπεδο Πνευματική Ιδιοκτησία :τρόπος διασφάλισης του συγγραφέα Πρόβλημα πνευματικής ιδιοκτησίας: ο τελικός έλεγχος του λογοτεχνικού υλικού Τρόποι αντιμετώπισης:1)ηλεκτρονικός έλεγχος αντλούμενων και προστιθέμενων πληροφοριών και 2)δημιουργία οργανισμών με σκοπό:α)πληρωμή συγγραφέων,β)κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων,γ)διευθέτηση προβλημάτων,δ)παροχή υπηρεσιών στους αναγνώστες

Τρόποι αναζήτησης κειμένου στο διαδίκτυο από τους αναγνώστες Ηλεκτρονικά αρχεία Βιβλιογραφική καταγραφή Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες Εκδοτικός οίκος Ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία Ηλεκτρονικά ανθολόγεια κειμένων Ιστοσελίδες συγγραφέων

Ηλεκτρονικό Βιβλίο-Χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικό βιβλίο:οποιοδήποτε βιβλίο μπορεί να φορτωθεί και να διαβαστεί σε ένα υπολογιστή ή ειδικό αναγνώστη Υποδηλώνει περισσότερο το περιεχόμενο και λιγότερο την συσκευή ή το μέσο ανάγνωσης Στόχος:εξοικείωση με συμβατικό έντυπο βιβλίο Χαρακτηριστικά:α)ειδικό ή γενικής χρήσης λογισμικό,β)υπολογιστικός εξοπλισμός,γ)διαδίκτυο(μέσο δημοσίευσης και διακίνησης)

Πλεονεκτήματα-Μειoνεκτήματα Ηλεκτρονικού Βιβλίου Πλεονεκτήματα: Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη τσέπης Δυνατότητα υπογράμμισης και σημείωσης - Πρόσθεση και αφαίρεση κειμένων Μεινεκτήματα: - Απουσία τυπωμένου χαρτιού,βιβλιοδεσίας,εικονογράφησης - Απώλεια ¨ταυτότητας¨του βιβλίου

Η διδασκαλία της λογοτεχνίας Μελέτη εργασίας Διδάσκοντα και Διδασκομένου μέσω Διαδικτύου Ρόλος διδάσκοντα: - Προετοιμασία μαθήματος - Έρευνα πηγών-Ποικιλία υλικού - Δυνατότητα αναζήτησης επιθυμητού αντικειμένου - Άμεση Πρόσβαση Ρόλος διδασκομένου: - Διαχωρισμός γενικών και ειδικών στόχων - Απαραίτητη η παράθεση θεωρητικού πλαισίου για ένταξη εγχειρημάτων και προβληματισμών

Επιδιωκόμενοι Στόχοι Ένταξη νέων τεχνολογιών του διαδικτύου στην διδασκαλία της λογοτεχνίας Άμεση πρόσβαση σε βιβλιοθήκες,αρχεία,πηγές και ιστοσελίδες συγγραφέων Ψηφιοποίηση και ένταξη υλικού(εικόνα,video,cd),με στόχο την διευκόλυνση του μαθήματος Αποτέλεσμα:Άσκηση του διδασκόμενου στην επιλογή-έλεγχο-χρήση της πληροφορίας-Ενεργή συμμετοχή του στην εκπαιδευτική διαδικασία Συμπέρασμα:Βιωματική μάθηση-κύριο ζητούμενο του συγκεκριμένου διδακτικού αντικειμένου

Η Διδασκαλία της λογοτεχνίας στο Διαδίκτυο-Μία εφαρμογή Παράδειγμα Κ.Π Καβάφη "Ιθάκη" Οφέλη: - Επεξεργασία και αξιολόγηση πηγών - Συνεργασία και αυτοδιόρθωση - Συμμετοχή στην παραγωγή της γνώσης Στάδια εργασίας/Εφαρμογές: - Αναζήτηση βιογραφίας - Αναζήτηση βιογραφικού αρχείου - Περιήγηση στο εργογραφικό τμήμα - Παράθεση βιβλιογραφίας

Λογοτεχνία αποκλειστικά για το διαδίκτυο(Παράδειγμα Gibson) Έργα συγγραφέων αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή-Πρόκληση για εγκατάλειψη του έντυπου λόγου και κατεύθυνση στο διαδίκτυο Αξιοσημείωτο Παράδειγμα:William Gibson(έργο Aggripa)-Το έργο μελετάται από τον αναγνώστη και καταστρέφεται μετά την ανάγνωση Συμπέρασμα παραδείγματος: - Γρήγορη και μη ελεγχόμενη πληροφορία - Μέσο παρεμπόδισης των ιών από τους hackers Στόχος:Διασφάλιση και επιβίωση στο μέλλον

Η ιδέα του υπερκειμένου και η εφαρμογή του Υπερκείμενο:Έργα συνδεδεμένα με κείμενα ελεγχόμενα από τον χρήστη-Πλοήγηση Στόχος:Εξουδετέρωση σημαντικότερων μεινεκτημάτων στην παραγωγή γραπτών κειμένων και έργων Έργα σε υπερκείμενο:Σκοπός και σχέδιο στη λογοτεχνία του υπερκειμένου Εφαρμογή Υπερκειμένου: - Αφηγήματα - Ποιήματα

Συμπεράσματα Οι σχετικές εξελίξεις στο πεδίο της λογοτεχνίας στο διαδίκτυο,συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και με επιταχυνόμενους ρυθμούς.Ο προβληματισμός και τα ερωτηματικά όμως για την ένταξη των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην διδασκαλία της λογοτεχνίας παραμένουν και όλα δοκιμάζονται στην πράξη