Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Campus Europae = Erasmus + Campus Europae  Η ιδιαιτερότητα των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής Campus Europae είναι ότι χρησιμοποιούν.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Διδακτικοί Στόχοι Η εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία.
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η πρόσκτηση του γραμματισμού ως μέρος σύνθετων διαδικασιών πολιτισμικής ενσωμάτωσης Νεκτάριος Στελλάκης Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Παν. Πατρών Ιστοσελίδα.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Δρ. Ιωάννης Α. Πικραμμένος1 ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Ιωάννης Α. Πικραμμένος, Δρ. Μηχ. ΕΜΠ.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ- ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Αναστασία Μαρινοπούλου 13η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑριστοτEλειο ΠανεπιστΗμιο ΘεσσαλονΙκηΣ ΣχολΗ ΚαλΩν ΤεχνΩν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Τα μαθήματα ξένης γλώσσας και συναφούς θεατρικής ορολογίας εισήχθησαν στον Οδηγό Σπουδών του ΤΘΣ από το 2004 Οι διδάσκοντες είναι τα μέλη Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού.: Δρ. Χριστίνα Οικονομοπούλου (γαλλική γλώσσα & ορολογία θεάτρου Ι, ΙΙ), Δρ. Μαρία Σπυριδοπούλου (ιταλική γλώσσα & ορολογία θεάτρου Ι, ΙΙ), κος Στυλιανός Ροδαρέλης (ισπανική γλώσσα & ορολογία θεάτρου Ι, ΙΙ).

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Οι ξένες γλώσσες είναι μαθήματα υποχρεωτικής επιλογής και διδάσκονται για 2 εξάμηνα στο 1 ο και 2 ο έτος σπουδών, απευθύνονται σε όλους τους φοιτητές, έχουν εργαστηριακό/πρακτικό χαρακτήρα & χωρίζονται σε 2 επίπεδα κατάρτισης, παρουσιάζουν μεγάλο βαθμό επιτυχίας στις εξετάσεις & συνδέονται άμεσα με τη δράση «κινητικότητα των φοιτητών» στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus, η τελική επιτυχία στην ξένη γλώσσα (2 εξάμηνα) αντιστοιχεί συνολικά σε οκτώ (8) διδακτικές μονάδες (ECTS).

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Μαθησιακά αποτελέσματα διδασκαλίας ξένης γλώσσας Ι και ΙΙ: Με το πέρας των 13 μαθημάτων της ξένης γλώσσας Ι και ΙΙ, οι φοιτητές είναι σε θέση: -να αναγνωρίζουν και να κατανοούν βασικές & σύνθετες μορφο-συντακτικές δομές της γαλλικής, ιταλικής και ισπανικής, -να χρησιμοποιούν βασικά και σύνθετα γλωσσικά σχήματα στον γραπτό και στον προφορικό λόγο, -να αναπτύσσουν γλωσσικές δεξιότητες επικοινωνίας συνδεδεμένες με την καθημερινότητα & με το χώρο του θεάτρου και τις παραστατικές τέχνες,

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών -να κατανοούν και να χρησιμοποιούν βασικούς & σύνθετους θεατρικούς όρους μέσα από ειδικά διαμορφωμένα γλωσσικά συγκείμενα (μανιφέστα, θεατρικά προγράμματα, θεατρική κριτική), -να αναγνωρίζουν και να αναλύουν απλά κείμενα θεωρητικών του θεάτρου στο πρωτότυπο, -να αναπαράγουν απλές και σύνθετες σκηνές επιλεγμένων θεατρικών έργων, -να προσεγγίζουν και να χρησιμοποιούν τη θεατρική βιβλιογραφία στην ξένη γλώσσα, -να επικοινωνούν με φοιτητές των ξένων χωρών στα πλαίσια καλλιτεχνικών πρότζεκτ & του προγράμματος Erasmus.

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας: -σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι εκμάθησης ξένης γλώσσας απευθυνόμενες σε αλλόφωνους ενήλικες, με έμφαση στο λεξιλόγιο, τη μορφοσύνταξη και τη χρήση της γλώσσας στην καθημερινότητα (συμμετοχική μέθοδος) -οπτικοακουστικό υλικό γλωσσικής και διαρκώς επικαιροποιημένης εξάσκησης: αυθεντικά κείμενα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο ποικίλης ύλης, εκτεταμένη χρήση διαδικτύου, youtube και DVD με ταινίες και τραγούδια (διαδραστική μέθοδος) -προσομοίωση και παιχνίδι/ανάθεση ρόλων στους φοιτητές (βιωματική μέθοδος)

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Για τη διδασκαλία της Θεατρικής Ορολογίας: -εφαρμογή παραγωγικών τεχνικών σε : 1. θεατρολογικά ή/και δραματουργικά κείμενα γάλλων, ιταλών και ισπανών δημιουργών, 2. σε αυθεντικά κείμενα θεατρολογικού περιεχομένου που αντλούνται από επιστημονικά και καλλιτεχνικά περιοδικά, συγγράμματα από τον αλλόφωνο καλλιτεχνικό περιοδικό τύπο, έντυπο και ηλεκτρονικό (διαρκής και επικαιροποιημένη παρακολούθηση ροής) -Οι παραγωγικές τεχνικές έγκεινται στην ελεύθερη αναπαραγωγή κειμένων, σε ερωτήσεις κατανόησης, σε περίληψη/δημιουργική ανακατασκευή & ενίσχυση της προσωπικής έρευνας (σύντομη εργασία/έρευνα μέσω διαδικτύου)

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Γλώσσες διδασκαλίας: η αντίστοιχη ξένη γλώσσα και η ελληνική (επικουρικά) Εξέταση: γραπτή ή/και προφορική, εξέταση στη γλώσσα, εξέταση στην ορολογία Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα διαρκούς πρόσβασης στις περισσότερες παραμέτρους του μαθήματος μέσω του e- class.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!