Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η αγαπημένη μου κοσμοθεωρία.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Συνάντηση 12η: Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην εκπαιδευτική έρευνα
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Το ηλιακό σύστημα Από αριστερά Ήλιος, Σελήνη, Δίας. Ο Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού μας.
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Πλανήτες.
Πολυχρόνης Καραγκιοζίδης Χημικός – Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Ο KEPLER ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Σε αυτούς που η ζωή τους είναι ένα ποδήλατο Το ποδήλατο είναι ξεχωριστό από τα άλλα αθλήματα.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Δέος Ειρωνεία Δίωξη / Καταδίκη.  Ο νους είναι ένας γενναίος ήρωας που σηκώθηκε ξαφνικά και τακτοποίησε τα πάντα που βρίσκονταν σε αταξία.  Κατηγορήθηκε.
Ο Ισαάκ Νεύτων Και η θρησκευτικότητα Στο έργο του.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Η 5 η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική H ηθική είναι ανηθικότητα και το αντίστροφο όταν τη μελετάμε στον χρόνο και στις κοινωνίες. Αντώνιος Περιπατητής.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Επιστήμη ή Ψευδοεπιστήμη; Ταυλαρίδου Βαρδιάνα, Παραδείση Μαρία
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Βρισκόμαστε στη Μεσοποταμία το 19ο αιω. π.Χ.
ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ 5 ο Λύκειο Σερρών
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Τμήμα: Α2’ Σχολικό έτος: Εργασία: Εργασία στην Τάξη 9, σελ. 96 και.
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ;.
Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ο Χρόνος1 Η διδασκαλία του χρόνου 2η Εργαστηριακή Άσκηση Πληροφορικής Θέμα : Παρουσίαση Μαρία Τσεβρεντζίδου,3904.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
Αστρολογία Εναλλακτική επιστήμη ή ψευδοεπιστήμη; Παρουσίαση της Ερευνητικής Εργασίας της Α’ Λυκείου, για το Α’ τετράμηνο Επιβλέπων καθηγητής:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Ομάδα: Φανούλη Μαρία Χασιώτου Βαλεντίνα 3 ο Ενιαίο Λύκειο Σταυρούπολης.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Τι είναι; Τι περιλαμβάνει;
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
 « Ωστε από τη φύση, γίνεται δούλος εκείνος που είναι κατάλληλος να γίνει το κτήμα ενός άλλου ανθρώπου, και για αυτόν τον λόγο γίνεται δούλος ». Αριστοτέλης,
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Η 5η από τις 12 Προτροπές Να έχω Ηθική.
Εξάντας Ελλήνων Οκνηρία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Αστρολογία σήμερα. Ομάδα 2: Ιδιοφυίες του διαστήματος.

Γενικά για την αστρολογία.(ΕΙΚΟΝΑ)

Γενικά για την αστρολογία. Η Αστρολογία είναι μια τέχνη με μακραίωνη παράδοση και σήμερα αναγνωρίζεται ως ψευδοεπιστήμη, παραεπιστήμη ή απλή προκατάληψη.ψευδοεπιστήμη Έχουν πραγματοποιηθεί πολλαπλές επιστημονικές δοκιμές και ουδέποτε ευρέθη αποδεικτικό στοιχείο που να υποστηρίζει τα αποτελέσματα που περιγράφονται στην αστρολογική παράδοση.

Η αντιμετώπιση των αστρολόγων (1). Εάν η αστρολογία αντιμετωπιζόταν και παρουσιαζόταν απ' τους αστρολόγους ως θρησκεία ή ως φιλοσοφία δεν θα μπορούσε κανείς να τους προσάψει τίποτα. Οι αστρολόγοι τείνουν να παρουσιάζουν μόνο το προφητικό-συμβουλευτικό μέρος της αστρολογίας. Δίνοντας πολλές φορές την λανθασμένη εντύπωση ότι η αστρολογία είναι αποτέλεσμα επιστημονικής μελέτης.

Η αντιμετώπιση των αστρολόγων (2). Οι απόψεις των αστρολόγων για το μέλλον των ανθρώπων και το Σύμπαν δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση. Είναι καθαρά απόφαση του κάθε ανθρώπου εάν θα πιστέψει στην μεταφυσική και την καββαλιστικού υποβάθρου θρησκεία της αστρολογίας ή στην επιστήμη της αστρονομίας. Αυτό που χρειάζεται είναι ενημέρωση και εκπαίδευση των ανθρώπων, με σκοπό την αντιμετώπιση ψευτοεπιστημονικών απόψεων όπως η αστρολογία.

Γιατί οι άνθρωποι φτάνουν σε σημείο εξάρτησης από τα ζώδια; (1) Μία από τις βασικότερες ανάγκες του ανθρώπου είναι να γνωρίζει το μέλλον, ώστε να μπορεί να προετοιμαστεί καλύτερα και να βάλει τη ζωή του σε μια τάξη. Πέρα από το ότι πολλοί άνθρωποι διαβάζουν τα ζώδια πληροφοριακά, από κεκτημένη ταχύτητα, ή από περιέργεια, χωρίς να δίνουν ιδιαίτερη βάση στις προβλέψεις που κάνουν, υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που εξαρτούν τις πράξεις τους από αυτό που λένε τα ζώδια..

Γιατί οι άνθρωποι φτάνουν σε σημείο εξάρτησης από τα ζώδια;(2) Μία από τις βασικότερες ανάγκες του ανθρώπου είναι να γνωρίζει το μέλλον, ώστε να μπορεί να προετοιμαστεί καλύτερα και να βάλει τη ζωή του σε μια τάξη. Ο φόβος του αγνώστου είναι πάντα ένας σημαντικός παράγοντας που κάνει τον άνθρωπο να θέλει να γνωρίζει όσα περισσότερα γίνεται. Τα ζώδια υπόσχονται αυτό ακριβώς: να δώσουν πληροφορίες για το αβέβαιο μέλλον, και να το καταστήσουν γνωστό και, συνεπώς, λιγότερο «επικίνδυνο».

ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΙ.