APIVITA ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Τιμές Μεταφοράς.
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

APIVITA ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ

Η APIVITA Η APIVITA, αμιγώς Ελληνική εταιρεία, με ηγετικό ρόλο στο χώρο του φαρμακείου, αναπτύσσει, παράγει και διακινεί φυτικά καλλυντικά προϊόντα με τις ονομασίες PROPOLINE, AROMATHERAPY, EXPRESS και τη σειρά APITHERAPY Η APIVITA δημιουργεί φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα από το 1979, με σκοπό να προάγει την υγεία και την ομορφιά. Η εταιρεία σήμερα παράγει πάνω από 300 φυτικά προϊόντα. Το κύριο κανάλι διανομής της είναι περισσότερα από 5.100 φαρμακεία στην Ελλάδα.

Δήλωση αποστολής Η APIVITA έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, η οποία ξεκίνησε το 2003 στην Ισπανία και σήμερα βρίσκεται σε 15 χώρες και στα μεγαλύτερα μητροπολιτικά κέντρα του κόσμου. Αποστολή και όραμα της APIVITA είναι η μεταφορά του Ελληνικού στοιχείου σε κάθε γωνιά του κόσμου και να φτάσει στην κορυφή του κλάδου.

Οικονομικό περιβάλλον PEST ANALYSIS (1) Οικονομικό περιβάλλον τα αυστηρά δημοσιονομικά μέτρα που αναλήφθηκαν υποχρεωτικά από τις ελληνικές κυβερνήσεις οδήγησαν την οικονομία της χώρας σε τεράστια ύφεση. Η οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των ελλήνων πολιτών και συνεπώς την αδυναμία πολλών καταναλωτών να διαθέσουν χρήματα για την αγορά καλλυντικών. Κοινωνικό Περιβάλλον η κοινωνική ισορροπία ανατρέπεται και σε πολλές περιπτώσεις είναι ανεξέλεγκτη, που συνεπάγεται απρόβλεπτη μεταβολή στις προτεραιότητες των πολιτών. τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη στροφή προς τα βιολογικά και φυτικά προϊόντα.

Τεχνολογικό Περιβάλλον PEST ANALYSIS (1) Τεχνολογικό Περιβάλλον Στις επιχειρήσεις που επενδύουν στην καινοτομία, η χρήση της τεχνολογίας καθώς και η βελτιστοποίηση των προϊόντων που προσφέρουν με αυτή κρίνεται απαραίτητη Μία εταιρία παραγωγής και διανομής καλλυντικών, είναι απαραίτητο να έχει, ένα καλά εξοπλισμένο εργαστήριο, ώστε να μπορεί να πραγματοποιεί έρευνες. Πολιτικό Περιβάλλον Οι πολιτικές αναταραχές που διαδραματίζονται λόγω της αστάθειας στο πολιτικό και οικονομικό πεδίο της χώρας, επηρεάζουν τη λειτουργία όλων των οργανισμών Παρόλο που υπάρχει πολιτική σταθερότητα στη χώρα, οι άσχημες οικονομικές καταστάσεις αμαυρώνουν το πολιτικό σκηνικό της χώρας.

Δ/ΝΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Οργανόγραμμα APIVITA CEO & ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ EXECUTIVE ASSISTANTS Ε.Κ.Ε. Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟ/ΚΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙA Δ/ΝΣΗ ΜΗΧ/ΩΣΗΣ Δ/ΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Δ/ΝΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δ/ΝΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Δ/ΝΣΗ HR R&D Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ APIVITA FARM

Κλαδικό Περιβάλλον της APIVITA Ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και δραστηριοποιούνται σε αυτόν πολλές επιχειρήσεις που παράγουν προϊόντα διαφόρων κατηγοριών. Στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, λόγω του τεράστιου όγκου προϊόντων, σίγουρα απαιτούνται και πολλοί προμηθευτές, με αποτέλεσμα η δύναμή τους να περιορίζεται ως προς τη διαπραγματευτική τους ικανότητα. Λόγω ότι ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων δεν παρουσιάζει σοβαρά εμπόδια εισόδου, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν τα απαραίτητα κεφάλαια μπορούν να εισέλθουν εύκολα και ανάλογα με τις ιδέες τους να αποτελέσουν και σημαντικό παίχτη του κλάδου. Είναι γενικώς αποδεκτό, ότι τα καταναλωτικά προϊόντα έχουν πολλά υποκατάστατα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν την ίδια ανάγκη του καταναλωτή, διαφέρουν ως προς την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά. Για αυτό το λόγο, και ο κλάδος αυτός, χαρακτηρίζεται από την έντονη ύπαρξη υποκατάστατων προϊόντων. Καταληκτικά, πρέπει να σημειωθεί ότι στον υπό εξέταση κλάδο η ενοποίηση των εταιριών λιανικής πώλησης, συγκέντρωσε μεγάλη δύναμη σε λιγότερες και μεγαλύτερες εταιρίες λιανικής πώλησης.

SWOT ανάλυση (1) Δυνατά σημεία Το ισχυρό brand name που έχει, με αποτέλεσμα να έχει ταυτιστεί στο μυαλό του καταναλωτή με την υψηλή ποιότητα. Το ισχυρό χαρτοφυλάκιο με διάφορα προϊόντα που μπορεί να ικανοποιήσει ευρεία γκάμα των αναγκών των καταναλωτών. Επενδύσεις σε καινοτομικές λύσεις, για την παραγωγή ορισμένων προϊόντων ώστε να αποτελέσει τον κύριο παίχτη της κατηγορίας. Αδύνατα σημεία Η εταιρεία έχει κάνει πολύ λίγη και αποσπασματική διαφήμιση στα ΜΜΕ στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια οι φαρμακοποιοί επειδή είναι καλύτερα εκπαιδευμένοι από τον μεγάλο της ανταγωνιστή την εταιρεία korres δείχνουν να την προωθούν περισσότερο.

SWOT ανάλυση (2) Ευκαιρίες Η επέκταση της επιχείρησης σε νέες αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης. Απειλές Μία από τις ισχυρότερες απειλές που αντιμετωπίζει η επιχείρηση είναι ο πολύ μεγάλος ανταγωνισμός που επικρατεί στον κλάδο. Υπάρχουν διάφορα προϊόντα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως υποκατάστατα των φυτικών καλλυντικών.

Εταιρική Στρατηγική Η επιχείρηση για να επιτύχει τους στόχους της εστιάζει τη στρατηγική της προς στον πελάτη, στο προσωπικό της, στους συνεργάτες της και τέλος στην κοινωνία. Βασίζεται και στη δημιουργία αξίας για την επιχείρηση και αυτό το επιτυγχάνει μέσω της βέλτιστης δυνατής εκπαίδευσης του προσωπικού της Προσπαθεί να αυξήσει την αξία της και να βελτιώνει συνεχώς τα αποτελέσματα των ενεργειών της. Η εταιρία προσπαθεί να προβάλει όσο το δυνατόν περισσότερη διαφάνεια, μέσω της εξωστρέφειάς της Με την επίδειξη επαγγελματισμού, αποφεύγονται λάθη και παρέχονται οι κατάλληλες υπηρεσίες και τα κατάλληλα προϊόντα στα άτομα αυτά που πραγματικά τα χρειάζονται.

Παρούσα στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Η υπό εξέταση επιχείρηση χρησιμοποιεί τη στρατηγική εστίασης για να μπορέσει να κερδίσει μερίδιο αγοράς τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές που ήδη έχει επεκταθεί. Η εταιρία προωθεί τα προϊόντα της, ως ξεχωριστά καλλυντικά, τα οποία έχουν τα διακριτά τους χαρακτηριστικά,και που διαφοροποιούνται από τα υπόλοιπα, στη στοχευμένη αγορά της. Η συσκευασία τους, η σύστασή τους, τα αρώματά τους, η παράδοσή τους και η ποιότητα, προορίζονται για καταναλωτές που μπορούν και ξεχωρίζουν την ποιότητα και να αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σύσταση των προϊόντων της εταιρίας.

Εναλλακτικές στρατηγικές διεθνοποίησης Η επιχείρηση αντιλαμβανόμενη τις απειλές και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, θα μπορούσε να ακολουθήσει μία δυναμική πολιτική και να επεκταθεί σε νέες αγορές, που έχουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και παρουσιάζουν ζήτηση για συγκεκριμένα καταναλωτικά αγαθά. Μπορεί να προωθήσει τα υφιστάμενα προϊόντα σε νέες αγορές, μία κίνηση που ελλοχεύει μικρά ποσοστά αποτυχίας, μικρό ρίσκο και μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη.

Προτεινόμενες αλλαγές για την επιτυχία της στρατηγικής Η APIVITA για να επιτύχει τους στόχους της και να κερδίσει τις αγορές των άλλων χωρών, πρέπει να βρει έναν ηγέτη που θα δημιουργήσει όραμα στο προσωπικό της και θα δώσει ώθηση για αύξηση της παραγωγικότητά τους. Πρέπει να επενδύσει σε έναν μετασχηματιστικό ηγέτη, που θα χρησιμοποιήσει τη συναισθηματική νοημοσύνη για να ακούσει τις ανησυχίες των εργαζομένων και να ενστερνιστεί τις ανάγκες τους. Η APIVITA, πρέπει να δίνει κίνητρα στο προσωπικό της, που να το παροτρύνει να εργαστεί ακόμη πιο σκληρά, με αποτέλεσμα να αυξάνεται από τη μία πλευρά η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων και από την άλλη η κερδοφορία της επιχείρησης

Προβλέψεις Αποτελεσμάτων Στην Ελλάδα η εταιρεία παρουσιάζει ανάπτυξη εργασιών, με εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πενταπλασιασμό του τζίρου και πωλήσεις στα 30 εκατ. ευρώ περίπου. Οι στόχοι της εταιρείας για αυτή τα επόμενα έτη περιορίζονται σε διατήρηση των υφιστάμενων πελατών και των τζίρων τους και σε ανάπτυξη των προωθητικών ενεργειών της στα κανάλια διανομής της. Για αυτό το λόγο η απόφαση της διοίκησης να ρίξει όλο της το βάρος στις εξαγωγές και δη σε αγορές οι οποίες δεν υφίστανται την οικονομική κρίση, είναι απόφαση κρίσιμη και στρατηγική. Με την κίνηση αυτή είναι πιθανή, μέσα στην επόμενη πενταετία η αύξηση του τζίρου της εταιρείας κατά 75% από την εξαγωγική της δραστηριότητα, έναντι του 25 % που είναι τώρα.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!