Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Θέλεις να δεις αυτόν τον καταπληκτικό δρόμο; Έλα μαζί μου….. Στη Βολιβία, στη Νότια Αμερική…
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ.
λειαίνοντας φακούς (πώς βλέπουμε τα πράγματα)
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
ΑΝΕΡΓΟΣ Ενας άνεργος κάνει αίτηση στή Microsoft για την θέση ενός εργάτη καθαριότητας.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Παραβολή καλού Σαμαρείτη Κυριακίδης Κυριάκος
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
« Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Η ορθόδοξη άσκηση.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Άντζελα Μαρτιροσιάν Βάσω Κρομλίδου Ερμιόνη Κωνσταντά Σταυρούλα Κωτσαρή
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Φίλος είναι αυτός που σ’ αγαπά που νοιάζεται για σένα, είναι αυτός που σ’ εμπιστεύεται ειλικρινά μοιράζεται με σένα. Και όταν οι άλλοι φεύγουνε αυτός.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αντιμετώπιση επιληπτικής κρίσης Mια επιληπτική κρίση είναι ένα παροδικό επεισόδιο νευρολογικής δυσλειτουργίας που οφείλεται στην ανάπτυξη ανώμαλης ηλεκτρικής.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βολιβία Σούπερ αυτοκινητόδρομος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

κείμενο Σελίδα 31

Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει για κάποιο πράγμα, χωρίς να την καταπατούμε σε τίποτε απολύτως ούτε και στο ελάχιστο. Γιατί ξέρετε καλά ότι από τα μικρά αυτά και ασήμαντα, όπως λένε, φτάνουμε να καταφρονούμε και τα μεγάλα. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει για κάποιο πράγμα, χωρίς να την καταπατούμε σε τίποτε απολύτως ούτε και στο ελάχιστο. Γιατί ξέρετε καλά ότι από τα μικρά αυτά και ασήμαντα, όπως λένε, φτάνουμε να καταφρονούμε και τα μεγάλα.

Γιατί όταν αρχίσει κανείς να λέει: Γιατί όταν αρχίσει κανείς να λέει: «Τι σημασία έχει, αν πω αυτό το λόγο;

Τι σημασία έχει αν δώσω προσοχή σ’ αυτό εδώ το πράγμα;» Τι σημασία έχει αν δώσω προσοχή σ’ αυτό εδώ το πράγμα;»

Από το «τι σημασία έχει αυτό και τι σημασία έχει εκείνο», αποκτάει κανείς κακή και διεστραμμένη διάθεση Από το «τι σημασία έχει αυτό και τι σημασία έχει εκείνο», αποκτάει κανείς κακή και διεστραμμένη διάθεση

και αρχίζει να καταφρονεί και τα μεγάλα και βαρύτερα και καταπατεί την ίδια τη συνείδησή του. και αρχίζει να καταφρονεί και τα μεγάλα και βαρύτερα και καταπατεί την ίδια τη συνείδησή του.

Και έτσι προχωρώντας σιγά – σιγά κινδυνεύει να πέσει και σε τέλεια αναισθησία... Ας φροντίσουμε τα ελαφρά, όσο ακόμη είναι ελαφρά, για να μην γίνουν βαριά... Και έτσι προχωρώντας σιγά – σιγά κινδυνεύει να πέσει και σε τέλεια αναισθησία... Ας φροντίσουμε τα ελαφρά, όσο ακόμη είναι ελαφρά, για να μην γίνουν βαριά...

Η προσπάθειά μας για να φυλάξουμε τη συνείδησή μας άγρυπνη και να συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις της, παίρνει πολλές και ποικίλες μορφές. Γιατί πρέπει να ενεργεί κανείς «κατά συνείδηση» και προς το Θεό και προς τον πλησίον και προς τα πράγματα... Η προσπάθειά μας για να φυλάξουμε τη συνείδησή μας άγρυπνη και να συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις της, παίρνει πολλές και ποικίλες μορφές. Γιατί πρέπει να ενεργεί κανείς «κατά συνείδηση» και προς το Θεό και προς τον πλησίον και προς τα πράγματα...

Προς μεν το Θεό, για να μην καταφρονεί τις εντολές Του, και όταν δεν τον βλέπει ο άνθρωπος και όταν κανείς δεν απαιτεί τίποτα απ’ αυτόν... Προς μεν το Θεό, για να μην καταφρονεί τις εντολές Του, και όταν δεν τον βλέπει ο άνθρωπος και όταν κανείς δεν απαιτεί τίποτα απ’ αυτόν...

Η τήρηση της συνειδήσεως προς τον πλησίον είναι να μην κάνει τίποτα απολύτως που καταλαβαίνει ότι θλίβει ή πληγώνει τον πλησίον, είτε με λόγο είτε με κάποια κίνηση είτε μ’ ένα βλέμμα... Η τήρηση της συνειδήσεως προς τον πλησίον είναι να μην κάνει τίποτα απολύτως που καταλαβαίνει ότι θλίβει ή πληγώνει τον πλησίον, είτε με λόγο είτε με κάποια κίνηση είτε μ’ ένα βλέμμα...

Να ενεργεί κανείς «κατά συνείδηση» προς τα υλικά πράγματα σημαίνει να μην κάνει κανείς κατάχρηση κανενός πράγματος, να μην αφήνει κάτι να καταστραφεί ή να πεταχτεί. Αλλά και αν ακόμα δει κάτι πεταμένο, να μην το αγνοήσει έστω και αν είναι ασήμαντο, αλλά να το μαζέψει και να το βάλει στη θέση του. Να ενεργεί κανείς «κατά συνείδηση» προς τα υλικά πράγματα σημαίνει να μην κάνει κανείς κατάχρηση κανενός πράγματος, να μην αφήνει κάτι να καταστραφεί ή να πεταχτεί. Αλλά και αν ακόμα δει κάτι πεταμένο, να μην το αγνοήσει έστω και αν είναι ασήμαντο, αλλά να το μαζέψει και να το βάλει στη θέση του. Αββάς Δωρόθεος, Έργα Ασκητικά Αββάς Δωρόθεος, Έργα Ασκητικά

Εργασία για το σπίτι: 2 και 3 σελ Γιατί ο Αββάς Δωρόθεος επιμένει πολύ στα «μικρά» και στα «ασήμαντα»; Έχουν οι επισημάνσεις του καμιά εφαρμογή στην καθημερινή μας ζωή (στο σχολείο και παντού); 3. Μπορείτε να συνδέσετε τις αναζητήσεις λύσης στο σύγχρονο οικολογικό πρόβλημα, με όσα λέει ο Δωρόθεος για «κατά συνείδηση» αντιμετώπιση των υλικών πραγμάτων;