«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
ΘΕΜΑ : « Διαδικτυακή εφαρμογή για την εξυ π ηρέτηση των σ π ουδαστών εξ α π οστάσεως » Σπουδαστής : Ανδρέας Μπακόπουλος Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λάμψας.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
27/9/2016 Παρουσίαση Web Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλισης και Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ Μπαλατσού Μαρία, Δ/νση Πληροφορικής ΕΛΓΑ, Απρίλιος 2016.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Αποστολία Παγγέ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Παρουσίαση Web Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλισης και Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Google docs Google docs forms
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Η/Υ – Εισαγωγή στην Πληροφορική Εισαγωγή στο word (Ασκηση 6)
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιούνιος 23, 2004 Σύστημα Ηλεκτρονικής Αξιολόγησης - WebExam Μιχάλης Μαλιάππης Πληροφορικός Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής

Αξιολόγηση και Αυτοαξιολόγηση Τι είναι η αξιολόγηση; Επίσημη δοκιμασία (υποχρεωτική η εγγραφή) Δίδεται τελική βαθμολογία Τι είναι η αυτοαξιολόγηση; Ανεπίσημη δοκιμασία (χωρίς εγγραφή) Αποσκοπεί στην εξοικείωση του εξεταζόμενου με την ύλη εξέτασης και με τους διαφορετικούς τρόπους που τίθενται οι ερωτήσεις, αναδεικνύει τυχόν αδυναμίες κατανόησης και προετοιμάζει τον εξεταζόμενο για την επίσημη δοκιμασία

Μειονεκτήματα Εξετάσεων με Χρήση Η/Υ Οι φοιτητές δεν αισθάνονται οικείοι με τη χρήση Η/Υ. Ο φόβος για τη χρήση Η/Υ προστίθεται στο άγχος των εξετάσεων. Οι φοιτητές με μικρή εμπειρία στη χρήση υπολογιστών συνήθως παίρνουν χαμηλότερη βαθμολογία. Παρατήρηση Τα παραπάνω μειονεκτήματα αντιμετωπίζονται με τη χρήση των δοκιμασιών της αυτοαξιολόγησης.

Στόχος WebExam Η ανάπτυξη ενός συστήματος, το οποίο να επιτρέπει την ηλεκτρονική (online), μέσω Διαδικτύου, αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση, και βαθμολόγηση των φοιτητών. Το σύστημα, στην τελική του μορφή, θα έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με το σύστημα σπουδών (stud) και θα ενσωματωθεί στο portal υπηρεσιών του Γ.Π.Α.

Βασικά Χαρακτηριστικά Δημιουργία δοκιμασιών αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης από τους διδάσκοντες Δημιουργία δοκιμασιών με ερωτήσεις τύπου Πολλαπλών Επιλογών ή / και Σωστού – Λάθους Ενσωμάτωση φωτογραφιών και εικόνων τόσο στις ερωτήσεις όσο και στις απαντήσεις Αξιολόγηση φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή Αυτοαξιολόγηση των φοιτητών με ελεύθερη πρόσβαση Πρόσβαση στην εφαρμογή με τη χρήση κωδικού διαμέσου διαδικτύου

Κατηγορίες Χρηστών Διδάσκοντες –Διαχείριση μαθημάτων –Καταχώρηση ερωτήσεων –Δημιουργία δοκιμασιών Διδασκόμενοι –Συμμετοχή σε δοκιμασίες Διαχειριστής –Διαχείριση χρηστών

Δημιουργία Μαθήματος Καταχώρηση ονομασίας Δημιουργία ενοτήτων Τροποποίηση / διαγραφή μαθήματος Επεξεργασία ερωτήσεων –Προσθήκη και διαγραφή ερωτήσεων στο μάθημα –Προσθήκη και διαγραφή απαντήσεων σε ερώτηση Επεξεργασία Δοκιμασιών

Επεξεργασία Ερωτήσεων Λειτουργίες –Εισαγωγή / Μεταβολή / Διαγραφή ερώτησης –Εισαγωγή / Μεταβολή / Διαγραφή απαντήσεων Χαρακτηριστικά ερωτήσεων –Κείμενο ή/και εικόνα ερώτησης –Τύπος ερώτησης: Πολλαπλών επιλογών, Σωστό /Λάθος –Ενότητα –Δυσκολία: Εισαγωγικό, Μεσαίο, Προχωρημένο –Κατηγορία: Ενεργή, Ανενεργή, Αυτοαξιολόγηση

Επεξεργασία Δοκιμασιών Δημιουργία, μεταβολή και διαγραφή δοκιμασίας Χαρακτηριστικά –Ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης –Διάρκεια –Αριθμός ερωτήσεων –Ερωτήσεις ανά ενότητα Η επιλογή των ερωτήσεων γίνεται τυχαία από το σύνολο των ερωτήσεων που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων ξεχωριστά για κάθε εξεταζόμενο. Η σειρά εμφάνισης των ερωτήσεων, όπως και των απαντήσεων είναι πάλι τυχαία.

Συμμετοχή σε Δοκιμασία Επιλογή απαντήσεων με τη χρήση του ποντικιού. Δυνατότητα αλλαγής απάντησης κατά τη διάρκεια μιας δοκιμασίας. Αυτόματη διόρθωση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Παρουσίαση των ερωτήσεων, των απαντήσεων του εξεταζόμενου και των σωστών απαντήσεων με την ολοκλήρωση μιας δοκιμασίας. Συγκεντρωτικά αποτελέσματα μιας δοκιμασίας των εξεταζόμενων παρουσιάζονται στον διδάσκοντα.

Επίδειξη Εφαρμογής Με κωδικό πρόσβασης Χωρίς κωδικό πρόσβασης &lessonId=1000

Συμπεράσματα Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επικουρική στην αξιολόγηση των φοιτητών για ορισμένο τύπο ερωτήσεων. Πρόσβαση από παντού χωρίς περιορισμό χώρου και χρόνου. Η εφαρμογή μπορεί να συνδυαστεί με το e- Class

Επεκτάσεις Σύνδεση με το σύστημα σπουδών του ΓΠΑ. Προσθήκη νέων τύπων ερωτήσεων και απαντήσεων –Ιεράρχηση Εννοιών –Αντιστοίχηση Εννοιών και Εικόνων Εμπλουτισμός των επιλογών στις δοκιμασίες –Ενότητες –Διαβάθμιση Δυσκολίας Παρακολούθηση της Προόδου του Φοιτητή