ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄5 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2009-10 Mια εργασία του Ανδρέα Τσιτούρα Διδάσκων Ψαλλιδάς Βασίλειος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Advertisements

Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Γιάννης Α. Μυλόπουλος, Καθηγητής Ελπίδα Κολοκυθά, Επίκ. καθηγήτρια
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Ανάπτυξη αυτοματοποιημένου συστήματος παρακολούθησης της ρύπανσης των υδατικών πόρων και εφαρμογή της αρχής ο-ρυπαίνων-πληρώνει Στράτος Αραμπατζής Περιβαλλοντολόγος,
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Φυσικό περιβάλλον Βιόσφαιρα.
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
Ρύπανση του νερού.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Η εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα
Η Εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα  Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα την εποχή μας είναι το οικολογικό το οποίο είναι ζήτημα.
Ποιες ανθρώπινες δραστηριότητες μεταβάλλουν και καταστρέφουν την επιφάνεια της Γης
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
1 Διασκέψεις για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη Συνδιάσκεψη της Στοκχόλμης για το Ανθρώπινο Περιβάλλον (1972) υιοθετήθηκαν και ενεργοποιήθηκαν ορισμένες.
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ…ΟΙΚΟΣ + ΛΟΓΟΣ…Αναφέρεται σε έναν οίκο… …το σπίτι μας δηλαδή και σπίτι όλων των έμβιων όντων…..τον πλανήτη γη. Ας κοιτάξουμε λίγο αυτό το σπίτι.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
5.8 Διαχείριση Υδάτινων Πόρων
«Ρύπανση και Ποιότητα Υπόγειων Νερών»
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
1 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΙ ΕIΝΑΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ; ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΕΝΤΕΠΟΖΙΔΟΥ.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Βιοποικιλότητα και αειφορία
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Η έννοια της επιχείρησης
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
Παντείου Πανεπιστημίου
Ληθαίος.
ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ο διδακτικός στόχος που θέτει ο εκπαιδευτικός είναι μια δήλωση πρόθεσης που περιγράφει το αναμενόμενο μαθησιακό αποτέλεσμα μετά από.
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄5 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: Mια εργασία του Ανδρέα Τσιτούρα Διδάσκων Ψαλλιδάς Βασίλειος

ΑΞΙΕΣ Σεβασμός στο περιβάλλον Σεβασμός στο περιβάλλον Ορθολογική διαχείριση Ορθολογική διαχείριση Προστασία οικοσυστημάτων Προστασία οικοσυστημάτων (χερσαίων – υδάτινων) (χερσαίων – υδάτινων) Αποφυγή υπερκαταναλωτισμού Αποφυγή υπερκαταναλωτισμού Ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα Ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα Ατομική – συλλογική υπευθυνότητα Ατομική – συλλογική υπευθυνότητα Αξιοποίηση των φυσικών πόρων με βάση την ισοτιμία και την αειφορία Αξιοποίηση των φυσικών πόρων με βάση την ισοτιμία και την αειφορία Κοινωνική δικαιοσύνη Κοινωνική δικαιοσύνη

Σεβασμός στο περιβάλλον. Το περιβάλλον συνεχώς μεταβάλλεται. Στη μεταβολή αυτή καθοριστίκο ρόλο ‘παίζει’ ο άνθρωπος. Όλες οι δραστηριότητες πρέπει να γίνονται με γνώμονα την αξία του σεβασμού προς το περιβάλλον.

Ευαισθητοποίση για το περιβάλλον. Για την αντιμετώπιση των πολυσύνθετων περιβαλλοντικών προβλημάτων απαιτούνται γνώσεις και ευσθητοποίηση. Με αυτά τα εφόδια- αξίες θα αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και θα επιλυθούν τα περιβαλλοντολογικά προβλήματα.

Προστασία οικοσυστημάτων. Τα οικοσυστήματα αποτελούν χώρο γέννησης, διαμονής, ανάπτυξης έμβιων όντων (φυτών, ζώα). Λειτουργούν σωστά σε κατάσταση ισορροπίας. Οποιαδήποτε διαταραχή τους επιφέρει βλάβες που οδηγούν σε ανεξέλεκτες καταστροφές. Χρέος μας είναι η ενδυνάμωση της αξίας προστασίας των οικοσυστημάτων.

Λελογισμένος καταναλωτισμός. Οι σύγχρονες κοινωνίες καταναλώνουν όλο και περισσότερο. Η υπερκατανάλωση αγαθών και ενέργειας μας οδηγεί σε εξάντληση και υποβάθμιση των φυσικών πόρων και κατ’ επέκταση του περιβάλλοντος. Η αξία της λελογισμένης κατανάλωσης μας απομακρύνει από την υπερκατανάλωση και της ολέθριες συνέπειές της.

Ορθολογική διαχείριση φυσικών πόρων. Το περιβάλλον, μας διαθέτει τους πόρους που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε (νερό, αέρα κ.τ.λ). Οι πόροι όμως χωρίς σωστή διαχείριση κινδυνεύουν με εξάντληση. Η αξία της ορθολογικής διαχείρισης συνδέεται με την ίδια την ύπαρξή μας.

Ατομική και συλλογική υπευθυνότητα. Η αξία της υπευθυνότητας αντιδρά στη χειραγώγηση και ακολουθεί την πορεία της χειραφέτησης. Σχετίζεται με την προστασία του περιβάλλοντος, τη διατήρηση της ζωής και της ανθρώπινης ευημερίας του εαυτού μας καθώς και των επόμενων γενιών.

Αξιοποίηση φυσικών πόρων με βάση την ισοτιμία και την αειφορία. Σίγουρα δεν είμαστε οι τελευταίοι ζώντες στον πλανήτη Γη. Αξίες που πρέπει να μας διακατέχουν είναι η ισότιμη εκμετάλλευση του περιβάλλοντος και η αειφορική διαχείριση του ώστε να μπορέσουν να ‘απολαύσουν’ του φυσικούς πόρους και οι επόμενες γενιές.

Κοινωνική δικαιοσύνη. Είναι κεντρική αξία για το περιβάλλον και την αειφορία. Θέτει σε πρώτο πλάνο το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και του καταμερισμού των φυσικών πόρων στους κόλπους της παρούσας γενιάς χωρίς όμως να αγνοεί και τις μελλοντικές γενιές.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΕΛΟΣ