Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Διδακτική Πληροφορικής
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Ελληνογερμανική Αγωγή
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE” «Να χαλαρώνει κανείς ή να μοχθεί; Πώς οραματίζομαι τη ζωή στο μέλλον;» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΡΓΟΥ: Δρ. Θάλεια Χατζηγιάννογλου (Σχολική Σύμβουλος Α’ Αθήνας)

ΑΦΟΡΜΗ ΣΚΟΠΟΣ Η ανακήρυξη του 2014 ως «Ευρωπαϊκού έτους για τη συμφιλίωση της εργασίας με την οικογενειακή ζωή». Να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας. Να δημιουργήσει κίνητρα ανάπτυξης των βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων στη χρήση της Αγγλικής με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο. Να δώσει την ευκαιρία τους μαθητές να έρθουν σε επαφή με την «αυθεντική» χρήση της ξένης γλώσσας.   ΣΚΟΠΟΣ

Πώς ξεκίνησε το ταξίδι μας : Πώς ξεκίνησε το ταξίδι μας :

Οι συνεργάτες του έργου: Heidi Ahlers Ιωάννα Τσέλιγκα Pina di Ponte "G.A. Colozza“ Campobasso Plesso Secondaria di I Grado Campobasso - ITALY 68ο Γυμνάσιο Αθηνών Αθήνα- Ελλάδα Morikeschule Backnagn GRWS Backnagn - Germany

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Ηλικιακή ομάδα 13 ετών A’ Γυμνασίου Επίπεδο Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστήμης έχει επηρεάσει θετικά και αρνητικά όλους τους τομείς της καθημερινής μας ζωής και της εργασίας. Πώς οραματίζεστε τη ζωή στο μέλλον ; Επίπεδο Προχωρημένο (Α2-Β1) Διάρκεια 5 μήνες Οκτ 2013 – Φεβ 2014

Στόχοι του έργου: Οι μαθητές μαθαίνουν :   να κατονομάζουν και να κατανοούν τις επιπτώσεις της τεχνολογικής εξέλιξης στη ζωή των ανθρώπων. να αναλύουν το πρόβλημα των επιπτώσεων στα επιμέρους χαρακτηριστικά του. να συνθέτουν τα στοιχεία του θέματος των επιπτώσεων, ώστε να σχεδιάσουν τη ζωή στο μέλλον.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων: ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων: Στόχος: γνωριμία των μαθητών μεταξύ τους. Διαδικασία: Οι μαθητές ζωγραφίζουν ή αναρτούν κάποια αντιπροσωπευτική φωτογραφία, η οποία αφορά στα σχέδιά τους για το μέλλον. Με την χρήση του εργαλείου jigsawplanet (www.jigsawplanet.com) την μετατρέπουν σε puzzle και την αναρτούν στο wiki με το όνομά τους. Οι μαθητές γνωρίζονται μεταξύ τους σχολιάζοντας τα puzzle των εταίρων τους μέσω των comment boxes στη συγκεκριμένη σελίδα του wiki.

ψηφιακό εργαλείο : www.jigsawplanet.com ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων. ψηφιακό εργαλείο : www.jigsawplanet.com

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Η μετατόπιση συμβαίνει… Στόχος: η καταγραφή και κατανόηση των ραγδαίων επιπτώσεων της τεχνολογίας στη ζωή των ανθρώπων   Οι μαθητές παρακολουθούν video διάρκειας 8 λεπτών. (http://www.youtube.com/watch?v=vdvo5FlRqmM) Χωρίζονται σε ομάδες και συζητούν τα βασικά θέματα που αναφέρονται στο video. (padlet) Eργάζονται συλλογικά για να δημιουργήσουν ένα «σύννεφο λέξεων» με τις λέξεις κλειδιά που έχουν καταγράψει χρησιμοποιώντας το εργαλείο wordle (www.wordle.net.) και το αναρτούν στον ιστοχώρο. Αξιολογούν τις δραστηριότητες της ενότητας αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο answergarden (http://answergarden.ch). Διαδικασία

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Συλλογική εργασία (To σύννεφο λέξεων)

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Το μέλλον της εκπαίδευσης ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Το μέλλον της εκπαίδευσης Στόχος : ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εταίρων όσον αφορά το μέλλον της εκπαίδευσης. Οι μαθητές επισκέπτονται το blog ( http://blog.ted.com/2013/03/06/4-inspiring-kids-imagine-the-future-of-learning), όπου τέσσερα παιδιά θαύματα μοιράζονται τις σκέψεις τους για την εκπαίδευση στο μέλλον. Ανταλλάσσουν απόψεις με τους Ευρωπαίους εταίρους τους για το μέλλον της εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας τον ψηφιακό καμβά linoit. Ακολουθεί αξιολόγηση των δραστηριοτήτων της ενότητας από τους μαθητές, κάνοντας χρήση του εργαλείου polldaddy (https://polldaddy.com) Διαδικασία

ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Η πραγματική είδηση ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Η πραγματική είδηση Στόχος : η δημιουργία μιας είδησης που θα έχει αξία στο μέλλον Οι μαθητές παρακολουθούν ένα σύντομο video με τίτλο “Real News” με σκοπό να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ της διαχρονικής είδησης και της εφήμερης είδησης. Οι μαθητές κάθε σχολείου λειτουργούν συλλογικά συντάσσουν και εικονογραφούν μια είδηση με τίτλο «Η ζωή στο μέλλον» Κάθε χώρα χρησιμοποιεί το ψηφιακό εργαλείο fodey (http://www.fodey.com/generators/newspaper/snippet.asp) για να αναρτήσει το προϊόν της στο wiki με τη μορφή άρθρου εφημερίδας.   Οι μαθητές αξιολογούν τις εργασίες των εταίρων τους στηριζόμενοι σε συγκεκριμένα κριτήρια χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο tricider (www.tricider.com). Οι μαθητές αξιολογούν τις δραστηριότητες με το ψηφιακό εργαλείο answergarden. Διαδικασία

Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ REAL NEWS

ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Ψηφίζοντας την καλύτερη είδηση.

ΕΝΟΤΗΤΑ 5 : Η ζωή στο μέλλον μέσα από τα μάτια των μαθητών. Στόχοι : Η καταγραφή της ζωής στο μέλλον όπως την οραματίζονται τα παιδιά. Η δημιουργία ενός τραγουδιού για τη ζωή στο μέλλον. Η δημιουργία μιας ψηφιακής ιστορίας.

WHAT’S NEXT? Διαδικασία Τα τρία σχολεία χρησιμοποιούν το τραγούδι « In the Year 2525 ….» ως υπόδειγμα για να δημιουργήσουν ένα συλλογικό τραγούδι για το μέλλον. Κάθε χώρα συμβάλλει με μια στροφή. Οι μαθητές χρησιμοποιούν το εργαλείο http://writerhymes.com . Οι στίχοι του τραγουδιού αναρτώνται με τη μορφή video Κάθε σχολείο δίνει έναν τίτλο στο τραγούδι . Ακολουθεί ψηφοφορία μέσω του εργαλείου www.tricider.com για να επιλεγεί ο πιο κατάλληλος τίτλος. Κάθε σχολείο δημιουργεί τη δική του ψηφιακή ιστορία για το πώς φαντάζεται τη ζωή στο μέλλον, την εικονογράφεί, την ηχογραφεί και αναρτά το τελικό προϊόν χρησιμοποιώντας το εργαλείο  utellstory (www.utellstory.com)

Οι μαθητές καλούνται να επινοήσουν μια εφεύρεση που θα βελτιώσει τη ζωή στο μέλλον. Την ζωγραφίζουν και την περιγράφουν στον εικονικό καμβά linoit (http://en.linoit.com) Ακολουθεί αξιολόγηση των δραστηριοτήτων με το εργαλείο answergarden.

Ενότητα 6 : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αποτίμηση της εμπειρίας των μαθητών από τη συμμετοχή τους στη δράση etwinning. Στόχος : Κάθε μαθητής αξιολογεί την όλη εμπειρία από τη δράση γράφοντας λέξεις κλειδιά στη ζωγραφιά μιας βαλίτσας. Όλες οι βαλίτσες κάθε χώρας συνθέτουν το poster της χώρας τους το οποίο αναρτάται στην τελευταία σελίδα του ιστοχώρου. Διαδικασία

ΕΛΛΗΝΙΚΟ POSTER

Poster Γερμανίας PROJECT EVALUATION

Poster Ιταλίας PROJECT EVALUATION

Ποια οφέλη απεκόμισαν οι μαθητές μέσα από το έργο ? Οι μαθητές βελτίωσαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εστιάσουν σε προβλήματα της καθημερινής πραγματικότητας. Η αυθεντική επικοινωνία στην Αγγλική γλώσσα δημιούργησε κίνητρα ανάπτυξης των βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων . Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γραμματικές και συντακτικές δομές που διδάχτηκαν στο αναλυτικό πρόγραμμα σε ένα πιο ενδιαφέρον πλαίσιο. Οι μαθητές ανέπτυξαν διαπροσωπικές σχέσεις, έμαθαν να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν με τους Ευρωπαίους συνομιλήκους για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Έμαθαν πώς να είναι συνεπείς, υπεύθυνοι, αυτόνομοι και πώς να ρυθμίζουν την μάθησή τους.

Ποια οφέλη απεκόμισαν οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί? Απέκτησαν περισσότερη αυτοπεποίθηση. Πειραματίστηκαν με νέα εργαλεία Web 2.0 Εγκατέλειψαν το ρόλο του παντογνώστη καθηγητή και υιοθέτησαν το ρόλο του συμβούλου, του υποστηρικτή και του ρυθμιστή. Συνειδητοποίησαν ότι μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεργασία με τους Ευρωπαίους εταίρους μπορούν να αποκομίσουν οφέλη τόσο για τη σχολική κοινότητα όσο για την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Επίλογος Πες μου και θα ξεχάσω, δίδαξέ με και θα θυμηθώ, Πες μου και θα ξεχάσω, δίδαξέ με και θα θυμηθώ, κάνε με να συμμετέχω και θα μάθω. BENJAMIN FRANKLIN

Το συγκεκριμένο έργο Etwinning έχει λάβει τις παρακάτω διακρίσεις

The award

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας…. Το έργο βρίσκεται αναρτημένο στον ιστοχώρο http://chillorplod.pbworks.com Contact details : thahad@hotmail.com tselinga@otenet.gr