Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
E-alerts.com Για να μην ξεχνάτε ποτέ... E-ALERTS.COM.
Advertisements

 XΡΗΣΤΟΣ Ο Χρήστος σπουδάζει μακριά απτο σπίτι του,στη Σύρο.Είναι ένας συνειδιτοποιημένος φοιτητής με οικολογικές αναζητήσεις.Παρά τη μέτρια οικονομική.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Quiz για το διαδίκτυο !.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Pivot a time travel.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Γινόμαστε, μικροί ερευνητές... Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’Δημοτικού Κουτσιούκη Μαντώ

Στόχος Στόχος του μαθήματος είναι ο κάθε μαθητής στο τέλος της διδασκαλίας, όταν του δοθούν 8 προτάσεις που αναφέρονται στα 4 στάδια οργάνωσης του ελεύθερου χρόνου καθώς και στα στοιχεία που εμπεριέχονται σ’ αυτά, να μπορεί να κυκλώσει το Σ αν η πρόταση έιναι σωστή και Λ αν η πρόταση είναι λάθος σε χρόνο1,5 λεπτού και χωρίς κανένα λάθος.

Ας γνωρίσουμε τον Χριστόφορο...

1. Ο Χριστόφορος... ...έψαξε στο διαδίκτυο για δραστηριότητες που μπορει να κάνει κανείς στον ελεύθερο χρόνο του. Επίσης πήρε ιδέες απο φίλους του και απο περιοδικά. Οι δραστηριότητες που τον ενδιέφεραν είναι: Ποδόσφαιρο Σκι Eκμάθηση μουσικού οργάνου Καράτε Ιππασία Πατίνι Ηλεκτρονικά Παιχνίδια Ζωγραφική

2. Ομαδοποίησε τις δραστηριότητες σε εξωτερικές και εσωτερικές Εξωτερικές Ποδόσφαιρο Σκι Ιππασία Πατίνι Κολύμβηση Εσωτερικές Βιντεοπαιχνίδια Ζωγραφική Εκμάθηση μουσικού οργάνου Καράτε Συμμετοχη μαθητών στην ομαδοποιηση

...σε αθλητικές ή όχι. Αθλητικές Δραστηριότητες Ποδόσφαιρο Σκι Ιππασία Κολύμβηση Πατίνι Καράτε Μη Αθλητικές Δραστηριότητες Εκμάθηση μουσικού οργάνου Ζωγραφική Βιντεοπαιχνίδια Εσεις παιδια θα αποκλείατε κάποιες απο αυτές τισ δραστηριότητες.Αν ναι γιατι;

3. Ο Χριστόφορος σκεφτόταν... «Νομίζω οτι το καράτε χρειάζεται πολύ χρόνο και νομίζω δεν είμαι ακόμη έτοιμος να τον αφιερώσω» «Σκι?Μπα είναι Άνοιξη και δεν έχει χιόνια» «Μμμ νομίζω οτι τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια δεν έχουν να μου προσφέρουν κατι τελικά»

Συζήτησε με τους γονείς του... «Το κολυμβητήριο είναι μακριά απο το σπίτι μας και ίσως δυσκολευόμαστε να σε πηγαίνουμε ενώ το γήπεδο είναι απέναντι απο το σπίτι. Το ποδόσφαιρο θα ήταν μια καλή επιλογή» «Χριστόφορε, απο μικρός φαίνεσαι να έχεις μεγάλη έφεση στη μουσική και λίγο λιγότερο στη ζωγραφική. Εξάλλου θα σου κάνει μάθημα ο ξάδερφός σου σε ποιο οικονομική τιμή.Τι λες?» «Όσο για το πατίνι γιατί οχι;Το ζητάς εδω και πολύ καιρό. Με την υπόσχεση όμως οτι πάντα θα φοράς κράνος.»

Τελικά επέλεξε! Ποδόσφαιρο Εκμάθηση κιθάρας Πατίνι

4. Ξεκίνησε να οργανώνει το πρόγραμμά του Έμαθε περισσότερα για τη κάθε δραστηριότητα Ενημερώθηκε για τον εξοπλισμό που του είναι απαραίτητος(πχ κρανος για το skate,κιθάρα κτλ) Έγινε μέλος Ενημέρωσε τους φίλους του σε περίπτωση που τους ενδιαφέρει και εκείνους Θα μου καποιος τα στάδια που ακολούθησε ο χριστόφορος?

Φυλλάδιο εμπέδωσης Βάλε στη σωστή σειρά τα στάδια, τοποθετώντας τις κάρτες κάτω απο το κατάλληλο τετράγωνο Αποκλείουμε. Συζητούμε με γονείς. Επιλέγουμε. Αναζήτηση πηγών Οργανώνουμε το πρόγραμμά μας Ομαδοποίηση πηγών 3ο στάδιο 1ο στάδιο 4ο στάδιο 2ο στάδιο

Φυλλάδιο Ελέγχου της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας Βάλε σε κύκλο το Σ, όταν η πρόταση είναι σωστή, και το Λ, όταν η πρόταση είναι λάθος. 1. Το ποδόσφαιρο ανήκει στις εξωτερικές δραστηριότητες . Σ Λ 2. Η αναζήτηση πληροφοριών ανήκει στο 1ο στάδιο. Σ Λ 3. Η ιππασία δεν ανήκει στις αθλητικές δραστηριότητες. Σ Λ 4. Δε συζητάμε με τους γονείς μας για τα ενδιαφέροντα που σκέφτομαστε να ασχοληθούμε. Σ Λ

5. Η ομαδοποίηση επιλογών ανήκει στο 4ο στάδιο. Σ Λ 6. Η αναζήτηση πηγών γίνεται μόνο μέσω του διαδικτύου. Σ Λ 7. Στο 3ο στάδιο, με τη βοήθεια των γονιών μας επιλέγουμε τα ενδιαφέροντά μας. Σ Λ 8. Αφου επιλέξουμε με ποιες δραστηριότητες θέλουμε να ασχοληθουμε, οργανώνουμε το πρόγραμμά μας. Σ Λ

Ανακεφαλαίωση Πως να οργανώσω σωστά τον ελεύθερο χρόνο μου; Ανακεφαλαίωση Πως να οργανώσω σωστά τον ελεύθερο χρόνο μου; 1ο στάδιο Αναζήτηση πηγών 2ο στάδιο Ομαδοποίηση πηγών 3ο στάδιο Αποκλείουμε Συζητούμε με τους γονείς μας Επιλέγουμε Οργανώνουμε το πρόγραμμά μας 4ο στάδιο

Ευχαριστώ για τη προσοχή σας!