Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΤ) ΣΤΑ ΔΙΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΔΙΑΛΕΞΗ:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Η έννοια της επιχείρησης
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΤ) ΣΤΑ ΔΙΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΤ) ΣΤΑ ΔΙΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ ΟΜΑΔΑ 32: ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΝΑΥΣΙΚΑ, ΣΙΜΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΤΟΜΠΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ 7: ΜΑΘΙΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ΣΑΜΠΑΤΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΛΑΠΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

Γενικά Στο νέο, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο δρούν η επιχειρήσεις σήμερα επιτάσσει καινοτομικούς τρόπους οργάνωσης που διακρίνονται για: Ευρύτητα (openness): η επιχείρηση διευρύνεται για να συμπεριλάβει τους συνεργάτες, προμηθευτές και τους πελάτες Συνδετικότητα (connectivity): η νέα, εκτεταμένη επιχείρηση συνδέεται με ένα παγκόσμιο ηλεκτρονικό μέσο όπως είναι το web συνδυασμένο με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη πληροφοριακή τεχνολογία (ΙΤ) Ολοκλήρωση (integration): Απαιτεί την ολοκλήρωση και ευθυγράμμιση της τεχνολογίας, των διαδικασιών και της ανθρώπινης δραστηριότητας με συνεχή και έντονη στρατηγική ανάπτυξης Η οργανωσιακή μορφή που απαντά σε αυτές τις ανάγκες είναι τα: τα διεπιχειρησιακά δίκτυα (network organizations, business networks).

Διεπιχειρησιακά Δίκτυα Νέα μορφή επιχειρησιακής οργάνωσης Aποτελούνται από συλλογικά κεφάλαια αρκετών εταιρειών οι οποίες συνεισφέρουν σε αρκετά σημεία της αλυσίδας αξίας (Miles & Snow, 1992) Στρατηγική συμφωνία ανάμεσα σε δύο ή περισσότερες εταιρείες με σκοπό (Booz, Allen & Hamilton, 1998): Ανάπτυξη κοινής στρατηγικής Αμοιβαία σχέση μεταξύ μελών, συνεισφορά σε αρκετά σημεία της αλυσίδας αξίας Συνένωση πόρων και κοινή χρήση πληροφορία

Χαρακτηριστικά Διεπιχειρησιακών Δικτύων Κατακόρυφος κατακερματισμός εκτέλεση διαφορετικών επιχειρηματικών λειτουργιών από κάθε μέλος Μεσολαβητές ή Ενδιάμεσοι εκτέλεση κοινών επιχειρηματικών διαδικασιών των μελών του δικτύου Μηχανισμοί αγοράς εκτέλεση βασικών λειτουργιών Χρήση κοινών πληροφοριακών συστημάτων: πρόσβαση των μελών σε κοινές Β.Δ. για άντληση πληροφοριών Συνέργια μοίρασμα και χρήση από κάθε μέλος των πόρων του δικτύου (Miles & Snow, 1986)

Κίνητρα συμμετοχής σε Διεπιχειρησιακά Δίκτυα Καινοτομία: απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Αύξηση μεριδίου αγοράς Οικονομική σταθερότητα: οικονομίες κλίμακας Βελτιωμένες υπηρεσίες πελατών Τεχνολογική επιτήδευση: ανταλλαγή τεχνολογίας Βελτιώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα Εκπαίδευση: εκπαιδευτικά προγράμματα Παραγωγικές αυξήσεις: παραγωγή, ποιότητα, κουλτούρα, ανταμοιβή, εργασιακές σχέσεις

Μοντέλα Διεπιχειρησιακών Δικτύων Με κεντρικούς άξονες την ανάγκη για πρόσθετες ικανότητες και τον τρόπο διοίκησης, τα διεπιχειρησιακά δίκτυα έχουν ταξινομηθεί στις ακόλουθες κατηγορίες (Booz, Allen & Hamilton, 2000) Χαρτοφυλάκιο Αστερισμός Franchise Συνασπισμός Αριθμός ρόλων Ένα κενό Πολλά κενά Μία οντότητα Πολλές οντότητες Τρόπος Διοίκησης Ανάγκη για πρόσθετες ικανότητες

Επίδραση ΙΤ στα διεπιχειρησιακά δίκτυα Η εισαγωγή της τεχνολογίας της πληροφορίας στα διεπιχειρησιακά δίκτυα επέδρασε καταλυτικά Εντούτοις, η επίδραση του ΙΤ στα διεπιχειρησιακα δίκτυα θα επικεντρωθεί στην μελέτη των: Επικοινωνιών Διαδικασιών Διακινούμενης πληροφορίας

YASSAS.COM Iδρύθηκε τον Αύγουστο του 2000 ως ένας από τους πρώτους ελληνικούς παροχείς υπηρεσιών εμπορίου μέσω του Διαδικτύου ανάμεσα σε επιχειρήσεις Κάθετη Β2Β ηλεκτρονική αγορά που δραστηριοποιείται στο χώρο των προμηθειών των ξενοδοχείων, caterings, εστιατορίων και χώρων εστίασης Μέσα στην Yassas.com συναντιούνται αγοραστές και προμηθευτές και πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές και τις επικοινωνίες του Η Yassas.com προσφέρει: Διαχείριση καταλόγων προμηθευτών (content management) Ηλεκτρονική λήψη παραγγελιών (e-commerce)  Ηλεκτρονική δημοσίευση εντύπων Δημιουργία προσωπικού site μέσα στοYassas.com  Ταχύτατη έρευνα αγοράς Δυνατότητα ηλεκτρονικής διαδικασίας παραγγελίας Οργάνωση και αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών αγορών

Το δίκτυο της YASSAS.COM Προμηθευτές Τροφίμων Προμηθευτές Beverage Προμηθευτές Hotel Equip Προμηθευτές Επίπλων Προμηθευτές Απορρυπαντικών Προμηθευτές Αναλωσίμων Τοπικοί Αντιπρόσωποι Χονδρέμποροι Ξενοδοχεία Caterings Εστιατόρια Νοσοκομεία Ναυτιλιακές Εταιρείες Χώροι εστίασης Το δίκτυο της Yassas.com είναι οργανωμένο κατά το μοντέλο χαρτοφυλακίου Κεντρικοποιημένη διοίκηση του δικτύου Πολλαπλοί ρόλοι ανά συμμετέχοντα Η Yassas.com έχει αναλάβει ρόλο μεσολαβητή

Η επικοινωνία στα Διεπιχειρησιακά Δίκτυα Ιδιότητες επικοινωνίας σε ένα διεπιχειρησιακό δίκτυο Μη συγκεκριμένα όρια, συμβατικές σχέσεις Δομές που επαναδιαμορφώνονται συνεχώς Είδη επικοινωνίας Τυπική: συγκεκριμένοι τρόποι για την ανταλλαγή πληροφοριών και συνεργασία ανάμεσα στα μέλη του δικτύου Άτυπη: άτυπα κανάλια επικοινωνίας μέσω των οποίων εξυπηρετούνται κατάλληλα οι ανάγκες των μελών του δικτύου)

Επικοινωνία στην Yassas.com Χαρακτηριστικά: Ύπαρξη συγκεκριμένων όρων στη σύναψη συμφωνιών. Δίνεται έμφαση στην εμπιστευτικότητα των πληροφοριών και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με συνεργάτες της. Το προϊόν i@marketplace δίνει δυνατότητα για εύκολη προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς και για εκσυγχρονισμό των διαδικασιών Είδη επικοινωνίας: Τυπική: Περιοδικό Yassas.com Διαφήμιση των εταιρειών μέσα από το site της Άτυπη: Ευρεία χρήση e-mail

Διαδικασίες στα Διεπιχειρησιακά Δίκτυα Η εισαγωγή τεχνολογικών λύσεων σε διεπιχειρησιακά δίκτυα αναμορφώνει τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες και δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ο Venkatraman (1994) ορίζει πέντε επίπεδα μετασχηματισμού επιχειρηματικών διαδικασιών σε ένα δίκτυο μετά την εισαγωγή τεχνολογίας

Διαδικασίες στην Yassas.com Καταγραφή αποθεμάτων Πρόβλεψη ζήτησης Καθορισμός budget Έρευνα Αγοράς Κατάθεση προσφορών Έγκριση παραγγελίας Αποστολή παραγγελίας Follow up παραγγελίας Λήψη παραγγελίας Έλεγχος για δράση Λήψη τιμολογίου Εκκαθάριση τιμολογίου Παραδοσιακές διαδικασίες H Yassas.com «άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού» στο δίκτυο (5o στάδιο μετασχηματισμού κατά Venkatraman) Νέες διαδικασίες Οι διαδικασίες του δικτύου απλοποιήθηκαν με την δημιουργία κεντρικού κόμβου (Yassas.com) Πλέον η έρευνα αγοράς, η σύγκριση τιμών & οι παραγγελίες γίνονται μέσα από το site της Yassas.com Πλεονεκτήματα: Αυτοματοποίηση διαδικασιών Καλύτερη εκμετάλλευση του διαθέσιμου όγκου πληροφοριών Μείωση κόστους και χρόνου για τις εταιρείες Καταγραφή αποθεμάτων Πρόβλεψη ζήτησης Yassas.com: Επεξεργασία στοιχείων Budget Έρευνα αγοράς Σύγκριση τιμών/προμηθευτών Παραγγελία Επιβεβαίωση παραγγελίας Λήψη παραγγελίας Λήψη τιμολογίου Εκκαθάριση τιμολογίου

Διακίνηση πληροφορίας στα Διεπιχειρησιακά Δίκτυα Η διάταξη των κόμβων ενός δικτύου επηρεάζονται από τον τρόπο διακίνησης των πληροφοριών Με βασικό κριτήριο τον τρόπο διακίνησης της πληροφορίας, έχουν αναγνωριστεί τέσσερεις τρόποι διάταξης των δικτύων (Litterer, 1979): Κυκλικό Αλυσίδα Υ Τροχού Στη Υassas.com οι κόμβοι έχουν διάταξη τροχού ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ Οι πληροφορίες μεταδίδονται μέσω της εταιρείας που αποτελεί τον κεντρικό δίαυλο μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών

Διακίνηση πληροφορίας στην Yassas.com Πληρωμή 1% επί του ποσού στην Yassas.com

Συμπεράσματα Η έρευνα στην Yassas.com κατέδειξε ότι η πληροφοριακή τεχνολογία (ΙΤ) δρα καταλυτικά στα διεπιχειρησιακά δίκτυα Συγκεκριμένα, η επίδραση του ΙΤ υπήρξε έντονη στους εξής τομείς: Επικοινωνία: αποτελεσματικότερη επικοινωνία μεταξύ των μελών του δικτύου Διαδικασίες: Μεταφορά και αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσα από το site της Yassas.com Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Πληροφορία: Άμεση και αυτοματοποιημένη μετάδοση με τη βοήθεια της Yassas.com Μείωση κόστους μετάδοσης Μεγαλύτερος και πληρέστερος όγκος πληροφορίας