Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Στην τάξη μου.
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δημιουργική Απασχόληση
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Συνέντευξη με νήπια.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα παράδοξα των καιρών μας
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Προετοιμασία της Βιβλικής
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις                       Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ.Γ: Να με περιμένεις!    Νηπιαγωγοί:   Σοφία Αλεξάνδρου (Β. Διευθύντρια) Λουκία Λουκά Αναστασίου Έλενα Χατζηδημητρίου Χάβα             Σχολική χρονιά: 2008-2009

          Γενικός σκοπός των ελεύθερων δραστηριοτήτων: Να ενισχυθεί η ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, μέσα από τη δημιουργική και καλλιτεχνική του ενασχόληση με διάφορες δραστηριότητες και να καλλιεργηθεί η καλλιτεχνική του έκφραση.  

ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΥΣ ΑΧΝΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ           ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μάθημα: Ελεύθερες δραστηριότητες Διάρκεια: 60 λεπτά Θέμα: Χριστούγεννα Προβληματισμός και σκέψεις που οδήγησαν στην υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος Ο βραβευμένος με Νόμπελ Robert Fulham υποστηρίζει:«όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο» .

Στόχοι: Τα παιδιά: 1) να απολαύσουν την εμπλοκή τους στις εικαστικές δραστηριότητες. 2) να εργαστούν με δημιουργικό τρόπο, μέσα από ποικιλία υλικών και δραστηριοτήτων. 3) να ανταλλάξουν ιδέες για ολοκλήρωση μιας εργασίας. 4) να αναπτύξουν διάθεση συνεργασίας με άλλα παιδιά. 5) να πειραματιστούν και να επινοήσουν διάφορους τρόπους χρήσεις των υλικών που θα έχουν στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν. 6) να βιώσουν το αίσθημα της επιτυχίας και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.  

Τα παιδιά παρατηρούν την εικόνα της γέννησης και μιλούν γι’ αυτή .

Παρατηρώ την εικόνα της γέννησης και δημιουργώ το δικό μου κολάζ. Παρατηρώ την εικόνα της γέννησης και δημιουργώ το δικό μου κολάζ. Eκφράζομαι και δημιουργώ μέσα από τον πηλό.

Οι δημιουργίες μας: η φάτνη, ο Χριστός, το αστέρι. Οι δημιουργίες μας: η φάτνη, ο Χριστός, το αστέρι.

Δημιουργώ στα παστέλς ! Τι ωραία η μονοτυπία! Δημιουργώ στα παστέλς ! Τι ωραία η μονοτυπία!

Μπορείς να μου διαβάσεις τι γράφει; Πουλώ και αγοράζω: «Μπορείς να σου λέω και να μου γράφεις αυτά που χρειάζομαι.» Μπορείς να μου διαβάσεις τι γράφει;

Μπορείς σε παρακαλώ να μου γράψεις: « Ο Χριστός και η φάτνη.»

Εκφράζομαι μέσα από τα παστέλς. Εκφράζομαι μέσα από τα παστέλς. Δημιουργώ τη δική μου σύνθεση με κόλλες περιτυλίγματος.

Οι δημιουργίες μας!

Μιλώ για τον πίνακά μου και το ζωντανεύουμε.

Γίνομαι αγγελάκι και νανουρίζω το Χριστούλη: «Αλληλούια» Αυτοσχεδιάζω νανουρίσματα στο μικρόφωνο: Κοιμήσου φεγγαράκι μου!

Νάνι νάνι το μωράκι, μοιάζεις σαν το αστεράκι! Νάνι νάνι το μωράκι, μοιάζεις σαν το αστεράκι!  

Πόσα πολλά νανουρίσματα!

Διαβάζω το δικό μου νανούρισμα!

Τι ωραίο το παιγνίδι στην ύπαιθρο !

Θέλουμε να παίξουμε κι’ άλλο. Μα τόσο λίγη ώρα;

Τα συναισθήματά μου Ένιωσα χαρούμενη και θέλω να ξανάρθουν. Ένιωσα χαρούμενη και θέλω να ξανάρθουν. Πάρα πολύ χαρούμενος. Ένιωσα χαρούμενος, γιατί έπαιξα με όλους τους φίλους μου. Ήμουν χαρούμενη, γιατί έπαιξα με τους περσινούς μου φίλους. Είμαι χαρούμενη και θέλω να πάμε άλλη μέρα στο σχολείο τους, γιατί δεν πήγαμε.