21.6.12 Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Advertisements

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
Πρώτη γραμμή. Κύριε Υπουργέ του ΥΜΕ Ποιος από εσάς πίστευε ότι θα γίνονταν μία τόσο μεγάλη επανάσταση, μάλιστα ‘γραφειοκρατικής’ μορφής; Αναίμακτα; Όποιο.
Θα μπορούσε στην φωτογραφία, αν δεν φαίνονταν ο φοίνικας, να ήταν ένας άλλος πλανήτης, χωρίς περιβάλλον για ανθρώπινη ζωή;; Λέμε: Ένας κούκος δεν φέρνει.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Επαναστάσεις.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Επερχόμενες εκλογές Σήμερα 9/3/12. Έρχονται και… οι εκλογές. Μήπως θα μπορούσε κάποιος, να μου πει, τι πρέπει να κάνω; Πρώτα απ’ όλα, δεν ξέρω κι ούτε.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Ερωτώ: Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Την τροχαία Τις Νομικές υπηρεσίες της χώρας Κάθε συνάδελφό μου & εξεταστή Κάθε υποψήφιο οδηγό & οδηγό.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα , απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν.
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
Διάβολος Παράδεισος Ο παράδεισος και τα διαβολάκια.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΑΝΕΡΓΟΣ.
Το Κόστος της Άγνοιας.
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΝΕΡΓΟΣ.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο...
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να με μάθουν. Καταρχήν συνιστώ, να μην συνεχίσετε τον συνδικαλισμό, στηριζόμενοι στα παλιότερα μοντέλα στήριξης. Ο συνδικαλισμός, με μορφές προσκείμενες στο πολιτικό κόμμα που κυβερνούσε, τουλάχιστο τις τρις τελευταίες δεκαετίες, έδειξε ξεκάθαρα ότι απέτυχε. Ουσιαστικά, κανένα βήμα προόδου δεν έχει παρατηρηθεί κατά το διάστημα αυτό. Ακόμη και τα υποτιθέμενα υποχρεωτικά θεωρητικά μαθήματα, τα έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια, οι υπεύθυνες δηλώσεις!!

Όσο για τα πρακτικά μαθήματα, με επιτυχία εξετάσεων κοντά στο 100% και κάποιες φορές πιο ψηλά κι απ’ αυτό το ποσοστό, θέλουμε να πούμε ότι κάναμε σωστή δουλειά; Δεν θα με απασχολήσουν πολύ τα παλιά, δεν έχουν τελειωμό. Όμως, ο ίδιος τρόπος συνδικαλισμού, και ο ίδιος τρόπος σκέψεως και εφαρμογής των νόμων που ψηφίστηκαν, μάλιστα πριν τις εκλογές, δεν μας γυρίζουν απλώς πίσω, αλλά μας οδηγούν ξεκάθαρα στην υποαπασχόληση, όταν σ’ όλο τον πλανήτη, η τεχνολογία προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς, και η μείωση των τροχαίων, συγκριτικά μ’ εμάς, πλησιάζει το μηδέν!!

Νομίζω, πως πρέπει να ξεκαθαριστεί: πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης; που συμπεριλαμβάνει και τον εκπαιδευτή οδηγών; Ή, εκπαιδευτής οδηγών υψηλών προδιαγραφών, με ενίσχυση κάποιων όσο το δυνατόν παρεμφερή επαγγελμάτων, όταν οι οικονομικές ανάγκες μάς το επιβάλλουν; Θέλω να πιστεύω, ότι στο επάγγελμά μας χρειαζόμαστε επιστήμονες, μάλιστα ειδικούς, κι όχι μόνο σοφεράντζες!! Σ’ αυτή τη βάση, πρέπει το συντομότερο δυνατό, να διεκδικήσουμε ξεκαθάρισμα, και να βάλουμε βάσεις για μελλοντικές σοβαρές αλλαγές!!

Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει να πάψουμε να σκεφτόμαστε, όπως έως πρόσφατα, η πολιτικοοικονομική κατάσταση της Ευρώπης, αν όχι η παγκόσμια, μας επιβάλλει νέους τρόπους σκέψεων και συμπεριφορών. Το μαύρο χρήμα, που για τη χώρα μας τουλάχιστο, και ειδικά για το επάγγελμα μας, είχε ξεπεράσει ίσως και το 75%, θα μας αναγκάσουν να το μειώσουμε!! Καθώς καταλαβαίνομαι, δεν είναι κάτι απλώς δύσκολο, αλλά ίσως ακατόρθωτο. Όμως, ένα είναι βέβαιο, ή θα ζήσουμε απολύτως μόνοι μας, που προσωπικά πιστεύω ότι θα είμαστε καλύτερα για όσους επιβιώσουμε, ή θα μας αναγκάσουν οι συμφωνίες των μεγάλων που αποφασίζουν για μας, να περιορίσουμε το μαύρο χρήμα, ίσως και κάτω από το 5%!!

Κάτω οι τιμές ψηλά η ποιότητα Κι επειδή δεν είναι δυνατόν ν’ αυξήσουμε τιμές, κι απ’ την άλλη μεριά, δεν είναι δυνατόν να ζήσουμε με τόσα έξοδα, το μόνο που μας μένει είναι, να μειώσουμε τα έξοδα!! Πως όμως θα τα μειώσουμε; Κυρίως! με συνεργασίες!

Παραδείγματα: Το σύνολο των μηχανημάτων, να μην υπερβαίνει πάνω από το 10 ή 20% των απαραίτητων! Δηλαδή, δύο σχολές οδηγών, στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο, με ελάχιστη έως μηδενική δουλειά, να έχουν από ένα επιβατηγό-εκπαιδευτικό, είναι κατανοητό, αν μάλιστα χρησιμοποιείτε και για τις ιδιωτικές τους μετακινήσεις. Είναι όμως λογικό να έχουν από ένα φορτηγό; Από ένα Λεωφορείο; Από 3-4 μηχανάκια; Πάντως, δεν είναι ανάγκη για πολλοστή φορά, να βγάλουμε απαγορεύσεις και κόντρα απαγορεύσεις, θα πρέπει κάποτε να πάψουμε για λόγους οικονομικούς, να σκεφτόμαστε καταναλωτικά.

Αν ο ιδιοκτήτης του υπάρχοντος εκπαιδευτικού οχήματος, είχε δικαίωμα, νόμιμα, με αποδείξεις κι όχι με κι άλλα μαύρα, να ενοικιάσει το φορτηγό του, το λεωφορείο του, το μοτο, για μαθήματα και εξετάσεις κάποιες ώρες την ημέρα, στην σχολή που δεν έχει, θα ήταν λάθος; Αν ένας ή και περισσότεροι εκπαιδευτές, διέθεταν εξωμειωτές, για μείωση κόστους μαθημάτων στην άσφαλτο, κι αν χρειάζονταν να γίνει το ίδιο όπως και με τα οχήματα, να παίρνει ο καθένας τον/τους υποψηφίους του, και να πηγαίνει επισκέπτης στην αίθουσα του συναδέλφου που θα διέθετε τον μηχανισμό για μαθήματα, θα ήταν άσχημα; Δεν θα κέρδιζαν και οι δύο, αλλά και ο/οι υποψήφιοι; Φυσικά, όλα νόμιμα; ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν εννοώ για παιγνίδια, αλλά για μαθήματα οδήγησης από νόμιμους εκπαιδευτές οδήγησης!

Όσο για τον μπαμπούλα, που τόσα χρόνια τον είχαμε πάνω από το κεφάλι μας, ή, ήθελε το γλυκάκι του για να είναι ήρεμος, πρέπει να τον αναγκάσουμε ν’ αλλάξει τελείως νοοτροπία. Θα πρέπει να έρθει να μας βοηθήσει, ή να ελέγξει τα τεχνολογικά μέσα που θα πρέπει να έχουμε εγκαταστήσει στους χώρους εργασίας και στα οχήματα. Από την στιγμή που δεν θα έχει ικανότητες βοήθειας, δεν χρειαζόμαστε ελεγκτές, επειδή απλά, η τεχνολογία μας προσφέρει πιο αξιόπιστο έλεγχο, μάλιστα με αποδείξεις, κι όχι με μαύρα!!

Κύριοι συνάδελφοι. Χρόνια έλεγαν και ξανά έλεγαν οι εκπρόσωποί μας, ότι βουλιάζουμε, ότι θα μας καταργήσουν, κι ένα σωρό άλλα, ποιος όμως τους πίστευε; Μήπως το πίστευαν οι ίδιοι; μήπως και τώρα με τον ίδιο τρόπο δεν κινούνται; Σας παρακαλώ πολύ, ένας, δύο, τρις, σωματείο, ομοσπονδία, ομοσπονδίες, ότι κι αν είναι, πρακτικά και λογικά, ας είναι παράνομα, αρκεί να πληρώνουμε το κράτος, και …. ας γκρεμίσουμε ότι ξέραμε, κι ας βγούμε στον κόσμο να του πούμε την αλήθεια, να μας αγαπήσει, να μας πιστέψει ότι θα τον μάθουμε να κάνει οικονομία, κι όχι απλώς ότι θα του πουλήσουμε το πλαστικοποιημένο χαρτάκι!

Έλεγα και ξανά έλεγα το 2000, που κυκλοφόρησαν τα βιβλία θεωρητικής εκπαίδευσης: Δεν προσφέρουν την παραμικρή αίσθηση εμπιστοσύνης, προς καμία κατεύθυνση!! Είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, και μπορεί ο κάθε υποψήφιος και η οικογένειά του, να εμπιστεύονται τον εκπαιδευτή του, αν όμως δεν εμπιστεύονται το σύστημα εκπαίδευσης, απλά, στην καλύτερη περίπτωση, θα θεωρήσει ότι: «Στους τυφλούς, επικρατεί ο μονόφθαλμος!!» Όποιοι, κι όσοι θέλουν, ας το καταλάβουν, διαφορετικά, αν τους έμεινε το σπίτι τους, ας πάνε σπίτι τους, να σκεφτούνε καλύτερα!!

Ντροπή Ας μην κοροϊδεύουμε άλλο τον κοσμάκη, που μας δίνει τόσα χρόνια και τρώμε!! Δεν γίνεται να δίνουμε δίπλωμα με 250€, χωρίς να φανερώνουμε τα μαύρα. Ή, όλα φανερά και φτηνά, ή παντού μαύρα. Συνάδελφε, πόσα του παίρνεις και δεν τα γράφεις, αν κοπεί στα σήματα; Για λάδωμα, του παίρνεις; Πόσα; Ή μήπως έχει ήδη κοπεί αυτό το σπορ, και δεν το ξέρω; Από χαρτιά, και διάφορα άλλα κόλπα, πόσα μαύρα βγάζεις; Και πάλι ΝΤΡΟΠΗ Προς το παρόν ΤΕΛΟΣ