Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα 13.2.12, απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα 13.2.12, απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

2 Εκπαίδευση οδηγών Τώρα 13.2.12, απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν απέναντι απ’ το θαυματουργό γυαλί της εποχής μας, που τα λέει ‘όλα’!! Και κατά κανόνα, τα λέει όπως θέλει!! Την ίδια στιγμή, κάποιοι τεχνικοί λαγοί, είχαν ξαμοληθεί στο μεγάλο κέντρο, κι έκαιγαν ότι είχαν προαποφασίσει. Επιτυχία του σκοπού τους; απόλυτη!!

3 Έπρεπε να μείνουν τουλάχιστο οι δρόμοι που οδηγούν στο Ελληνικό κοινοβούλιο ανοιχτοί, για να μπαίνουν και να βγαίνουν οι εκλεγμένοι άρχοντές μας, ώστε να μας δώσουν μια ελάχιστη έστω πνοή ζωής. Τα μεγάλα αφεντικά, μας χρειάζονται ακόμη. Όσο είμαστε ζωντανοί, μπορούν να εισπράξουν για μας, και ποιος ξέρει, ίσως μας κάνουν και καμιά ένεση για να μας κόψουν προσωρινά την πείνα. Δεν έπρεπε να οδηγηθούμε σε «άτακτη» πτώχευση. Ενώ σε «τακτική» επιτρέπετε, να βγάλουν όσοι προλάβουν τα κεφάλαια που εισάγονται για τον κοσμάκη, σε προσωπικούς τους λογαριασμούς, σε τράπεζες ανεξέλεγκτων χωρών!!

4 Τελικά, αποφασίστηκε η καταδίκη μας!! ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ !!. Κι ενώ σ’ ολόκληρο τον πλανήτη, γίνονταν γνωστή η καταδίκη μας, πολλοί Έλληνες, είναι ακόμη υπνωτισμένοι απ’ την άγρια κονόμα του παρελθόντος, και δεν μπορούν, ή δεν θέλουν να καταλάβουν, ότι μπαίνουμε στο τελευταίο στάδιο της καταδίκης μας!

5 Και στον επαγγελματικό μου χώρο, όπως σε πολλούς επαγγελματικούς χώρους της χώρας μας, παραμένει έντονο ακόμη το μεθύσι της άγριας κονόμας!! Έχουν περάσει περί τα 2,5 χρόνια που είχα προτείνει γενική και ξεκάθαρη μείωση τιμών, ώστε να προσελκύσουμε υποψήφιους οδηγούς και ν’ αρχίσει ο κόσμος να μας εμπιστεύεται. Όμως! Αν δεν ξεθυμάνει το ποτό που μας έχουν μεθύσει, δεν πρόκειται κανείς να το καταλάβει.

6 Κι ενώ όλοι πια φωνάζουν ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά, εμείς, δεν καταλαβαίνουμε. Μαζευτήκαμε πριν μία εβδομάδα, και το μόνο θέμα που υπήρξε ήταν, πως θ’ αυξήσουμε τις εισπράξεις. Ναι. Κι εγώ συμφωνώ, να έχουμε περισσότερα κέρδη, όχι όμως ζητώντας περισσότερα από τον κάθε υποψήφιο. Κι αυτό επειδή, απλά, δεν έχει περισσότερα χρήματα να μας δώσει.

7 Και στην ομοσπονδία, αλλά και στην διαβούλευση τού υπουργείου μεταφορών προτείνω, καθώς και σε άλλες σελίδες της παρούσης ιστοσελίδας μου, την μείωση των εξόδων του υποψηφίου, για να μπορεί να μας δίνει κι εμάς, έστω τα ελάχιστα που έως τώρα μας δίνει!! Αν όμως οι διάφοροι, όπως τράπεζες, γιατροί, υπουργεία, ΟΓΑ, παράβολα … και πόσοι ακόμη… τού τα παίρνουν, τι μπορεί να δώσει σ’ εμάς;

8 Κι ενώ δεν έχει στεγνώσει ακόμη το αίμα των τραυματιών, από τις χθεσινοβραδινές συγκρούσεις στο μεγάλο αστικό κέντρο, κι ενώ οι περισσότεροι Έλληνες είναι ακόμη τρομοκρατημένοι από τις πολιτικοοικονομικές καταστάσεις, κι ενώ οδεύουμε με ελεγχόμενη ταχύτητα προς την πλήρη πτώχευση, οι συνάδελφοί μου, μάλιστα το σωματείο, έχουν φέρει ειδικό οικονομικοτεχνικό, μάλιστα από την Πάτρα, για να μας βρει τρόπο, πως με λιγότερη δουλειά, θα εισπράττουμε περισσότερα!!

9 Το : «τι είχες Γιάννη; τι είχα πάντα;» δεν ταιριάζει πια!! Τριάντα οχτώ (38) χρόνια πριν, είχε κυκλοφορήσει προεκλογικά το: «Καραμανλής ή Τανκς» Το ίδιο ερώτημα τους έθεσα και προχθές, απάντηση φυσικά δεν πήρα, απλώς για κάποιους ήμουνα εκτός θέματος όταν αναφέρθηκα στην γραφειοκρατία!! Όταν στις μικρές επαγγελματικές συγκεντρώσεις, επικρατούν ακόμη τέτοιες αντιλήψεις, πώς να μην είναι πολύ πιο σκληρές της τρόικας;;

10 Πριν από πολλά χρόνια ήμουνα της άποψης, να γίνουν τα διπλώματα καθαρά ευρωπαϊκά, κι εννοούσα να γίνονται αντικειμενικές εξετάσεις όπως στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, όπως και η οικονομική σύνδεση!! Μήπως ήξερα τι σημαίνει οικονομική σύνδεση; Μήπως ήξερα ότι οι οικονομικά μεγάλες χώρες, μας έδιναν χρήματα για να σταματήσουμε κάθε παραγωγή, και να αγοράζουμε τα δικά τους προϊόντα;

11 Ήμασταν τελικά τόσο χαζοί, τόσο αγαθοί, μάλιστα όλοι οι λαοί των νότιων χωρών, και συνεχίζουμε, και νομίζαμε ότι μας αγαπάνε, κι ότι μπήκαμε σε οικονομικό παράδεισο!! Έτσι είναι οι νότιοι, αισθηματίες, καλοπερασάκιδες, ευκολόπιστοι, και τα δίνουμε όλα ώσπου να μουλαρώσουμε!!. Τώρα όμως, μας έστειλαν την τρόικα, για να μας τα πάρει όλα. Κι όχι απλώς να μας τα πάρει όλα. Επί Τουρκοκρατίας λένε, ότι μας έπαιρναν τα παιδιά για να τα Τουρκέψουν, και τα έκαναν γενίτσαρους. Τώρα το ΔΝΤ, θέλει να μας τα καπαρώσει αγέννητα!! Και κάποιοι, μάλιστα συνάδελφοί μου, νομίζουν ότι είμαστε ακόμη σ’ εκείνο τον οικονομικό παράδεισο, που ο κόσμος μοίραζε λεφτά για να πάρει δίπλωμα, εξάλλου, το χαρτί ήθελε, κατά τα άλλα θα μάθαινε μόνος του!!

12 Και το τραγικότερο της όλης υπόθεσης, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα έρθει η τρόικα με τους υπαλλήλους της να κάνει μαθήματα οδήγησης στα Ελληνόπουλα, εξάλλου, οικονομικούς μετανάστες να τους κοροϊδεύουμε δεν θα υπάρχουν πια!! Τι να σημαίνει άραγε επίτροπος; Όταν η τρόικα βρει σε κάποιους εκπαιδευτές 300, 400, 500,υποψήφιους το χρόνο, την στιγμή μάλιστα που η αναλογία στη χώρα θα είναι 30, 50 ανά εκπαιδευτή, τι θ’ αποδειχθεί; ότι έχουν πολύ δουλειά κάποιοι επειδή είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτές; ή ότι συμβαίνουν άλλες καταστάσεις;

13 Κατά καιρούς μου έρχονται υποψήφιοι, κυρίως γυναίκες, που δεν τις ενδιαφέρει πόσα μαθήματα θα κάνουν, αλλά πάνω απ’ όλα να μπορέσουν να οδηγήσουν! Ρωτάω κάπου-κάπου διάφορα, όπως: -Ξέρεις άλλες να έχουν δίπλωμα και να μην οδηγούν; -Ξέρω εννιά με δίπλωμα, αλλά μόνο μία οδηγεί!! Άραγε κι αυτή, να είχε ταλέντο; ή να έγινε σωστή εκπαίδευση; Μήπως την εκπαίδευσε ο άνδρας της; Ποιος ξέρει!! Τι νομίζετε, αυτά δεν θα τα μάθουν τα καρφιά της τρόικας;

14 Μήπως δεν θα μάθουν, όταν το δεκαοχτάχρονο παιδί, που πήρε πρόσφατα δίπλωμα, κραυγάζει στην κηδεία της Μάννας του!! -Μάννα μουου σε σκότωσαααα!! Και το χειρότερο, η μάννα του σκοτώθηκε στην προσπάθειά της να το εκπαιδεύσει, αλλά μήπως αυτό θα ζήσει σωστά στην κοινωνία, θα σπουδάσει; θα προκόψει; ή συνέχεια θα τα βάζει με τον εαυτό του; και θα είναι ένα ερείπιο; Επειδή η κοινωνία μας, και η Ελληνική δικαιοσύνη, δεν ερευνά τέτοιες περιπτώσεις, θα μας χαριστεί η τρόικα; και θα συνεχίσουμε να δίνουμε ευρωπαϊκά και κατ’ επέκταση παγκόσμια διπλώματα οδήγησης;

15 Κύριοι συνάδελφοι, όλης της χώρας. Σ’ ολόκληρη την Ευρώπη έχει εισχωρήσει η ‘βοήθεια’ για την απόχτηση άδειας οδήγησης. Όμως τι νομίζετε, ότι θα τιμωρηθούν κάποιοι ελάχιστοι ευρωπαίοι, μήπως τιμωρήθηκε κάποιος στο εξωτερικό για την SIMENS; Αλλά και μήπως τιμωρήθηκε για το ίδιο θέμα κάποιος στην Ελλάδα; Την ρετσινιά πάντως, και την πείνα, εμείς θα την υποστούμε, εμείς το παρακάναμε!!

16 Για όλα πια, θα φταίμε εμείς, σας παρακαλώ πολύ, ας μην δίνουμε άλλα δικαιώματα. Έτσι και μας αφαιρέσουν και την δυνατότητα οδήγησης στις ευρωπαϊκές χώρες, τώρα που μας πήρανε φαλάγγι, δεν θα υπάρξει μεγαλύτερο ρεζίλη στην διεθνή κοινότητα. Όσες εταιρίες κι αν θα φτιάξουμε, στην πόλη, ή σ’ ολόκληρη τη χώρα, για οποιοδήποτε επάγγελμα, αν αποτελείτε από αφεντικά υπάρχουν πολλές πιθανότητες να ευδοκιμήσει, αν όμως αποτελείτε από επαγγελματίες, έχει ελάχιστες πιθανότητες. Κι αυτό επειδή, τουλάχιστο έως τώρα, ο κάθε επαγγελματίας στηρίζονταν στις ‘γνωριμίες’ του, υπήρχε όμως χρήμα για όλους, κι έτσι επιβίωναν.

17 Μία προσωπική μου άποψη του 2001: Στην σχετική αναφορά που έστειλα στο ΥΜΕ το 2001, ανέφερα, ότι δεν κατηγορώ το βιβλίο θεωρητικής εκπαίδευσης, αλλά την νοοτροπία που είναι γραμμένο. Σε κανένα σημείο η υπάρχουσα θεωρητική εκπαίδευση, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη του συστήματος εκπαίδευσης – εξέτασης προς τον πολίτη-υποψήφιο οδηγό. Χωρίς συστήματα που ν’ αποδεικνύεται η εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτών, μεταξύ εξεταστών, και μεταξύ πολιτών-υποψηφίων, και φυσικά μεταξύ των σχετικών υπηρεσιών κι όλων των πιο πάνω, δεν πρόκειται να λειτουργήσει καμία υγιείς επιχείρηση.

18 Όταν ξεκινάμε, με πρωταρχικό σκοπό το κέρδος. Χάσαμε, όσο καλές προβλέψεις κι αν κάνουμε !! Ο λόγος; Απλός. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα! Κι αφού δεν έχει, αν η κατάσταση συνεχιστεί κι αποκτάει γραφειοκρατικά το δίπλωμα, δεν θα κάνει μαθήματα. Θα πληρώνει απλά, την γραφειοκρατία. Ακόμη, τι νομίζετε, ότι θα παραμείνουν 5000 αναθεωρήσεις το χρόνο στην πόλη; Ώστε να μοιράζονται οι εκπαιδευτές κι όποιοι άλλοι ασχολούνται, 200.000 ευρώ το χρόνο; Μάλιστα μαύρα; Όπου αναλογούν περί τις 8.000 ευρώ για κάθε εκπαιδευτή; Εξάλλου, θ’ αργήσει επί τέλους να το μάθει ότι τα ΚΕΠ είναι υποχρεωμένα από το 2000 να κάνουν αναθεωρήσεις, ώστε να κερδίζει ο κοσμάκης τουλάχιστο το 40άρι; Όσο για τα άλλα, τα 150ευρώ, τα οποία πληρώνει και ο νέος οδηγός, ποιος ασχολείτε αν είναι δίκαια ή όχι; Μήπως αυτά θα έπρεπε να τα διεκδικήσουμε;

19 Σας παρακαλώ πολύ, ας κάνουμε μεταξύ μας, και μεταξύ όσων ενδιαφέρονται, μία μόνο συμφωνία: Αποδεδειγμένη σωστή εκπαίδευση, τουλάχιστο πρακτική. Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Θ’ αναφέρω μόνο έναν, πριν μας τον επιβάλλει ο επίτροπος: Πλήρης και αποδεδειγμένη ηλεκτρονική καταγραφή της εκπαίδευσης και της εξέτασης!! Το ίδιο είχα προτείνει μεταξύ συναδέλφων το 2003, και ήμουνα ο τρελός της παρέας!

20 Θα παραμείνω ο τρελός υποστηρίζοντας τα δικαιώματα του απλού καθημερινού Έλληνα Έτσι κι αλλιώς, πολιτικοοικονομικά, οδηγούμαστε σε ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ


Κατέβασμα ppt "ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα 13.2.12, απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google