Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Προσβάσιμες Σημειώσεις σε Word DOs & DON’Ts
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου. Διδακτικοί Στόχοι Η εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων για τη χρήση του επεξεργαστή κειμένου στη διδασκαλία.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΤΥΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Δυνατότητες του Προγράμματος HyperSnap (1/2) Το HyperSnap είναι ένα ευέλικτο και εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο σύλληψης οθόνης με ποικίλες δυνατότητες,
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Γενικές οδηγίες:  Η Εξέταση αποτελείται από 5 (πέντε) μέρη και πρέπει να απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις.  Το Α΄ Μέρος που αποτελείται από 18 (δεκαοχτώ)
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Κειμενογλωσσολογία 12ο μάθημα
Δεδομένα Συχνότητα-Μέτρα Θέσης Μέτρα Διασποράς. Δεδομένα ΠοσοτικάΣυνεχή Διακριτά Ποιοτικά Δεδομένα ΠρωτογενήΔευτερογενή.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Τα όρια της υπακΟΉς (Ε.Παπανούτσος)
H Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Εργασία 1 i) Προσομοιώστε τη λειτουργία του κυκλώματος (a). Χρησιμοποιείστε στη θέση του Εn ρολόι συχνότητας 1kHz και στη θέση του D παλμούς της μορφής:
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Χ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι η χρήση της γλώσσας (αναφορική ή ποιητική) και τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη επιλογή; Χρησιμοποιείστε τα αυτόματα σχήματα για να υπογραμμίσετε/κυκλώσετε με διαφορετικό χρώμα (γραμμής/ περιγράμματος του σχήματος) την αναφορική και την ποιητική λειτουργία της γλώσσας. Ποια χρήση της γλώσσας είναι επικρατέστερη σε ένα διαφημιστικό κείμενο; Μπορείτε να εξηγήσετε τους λόγους; Με ποιους τρόπους «επιτυγχάνεται» η ποιητική λειτουργία της γλώσσας;

Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας σε τρεις διαφάνειες και στην τέταρτη φτιάξτε ένα διαφημιστικό μήνυμα με εικόνα και κείμενο χρησιμοποιώντας την ποιητική λειτουργία της γλώσσας και γλωσσική ποικιλία της επιλογής σας, φροντίζοντας να αξιοποιήσετε τις απαντήσεις που δώσατε στις παραπάνω ερωτήσεις.