Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι η χρήση της γλώσσας (αναφορική ή ποιητική) και τι εξυπηρετεί η συγκεκριμένη επιλογή; Χρησιμοποιείστε τα αυτόματα σχήματα για να υπογραμμίσετε/κυκλώσετε με διαφορετικό χρώμα (γραμμής/ περιγράμματος του σχήματος) την αναφορική και την ποιητική λειτουργία της γλώσσας. Ποια χρήση της γλώσσας είναι επικρατέστερη σε ένα διαφημιστικό κείμενο; Μπορείτε να εξηγήσετε τους λόγους; Με ποιους τρόπους «επιτυγχάνεται» η ποιητική λειτουργία της γλώσσας;
Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας σε τρεις διαφάνειες και στην τέταρτη φτιάξτε ένα διαφημιστικό μήνυμα με εικόνα και κείμενο χρησιμοποιώντας την ποιητική λειτουργία της γλώσσας και γλωσσική ποικιλία της επιλογής σας, φροντίζοντας να αξιοποιήσετε τις απαντήσεις που δώσατε στις παραπάνω ερωτήσεις.