Ομάδα 1 PROJECT Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ Θέμα: “Ο σωματότυπος των αθλητών”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Παιδική Παχυσαρκία Μαργαρίτα Γ. Μωυσή B.Sc Physical Education
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Πρόσληψη και δαπάνη ενέργειας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
MYIΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΔΙΑ: Τετρακέφαλοι: 4 κεφαλές (ορθός-εσω-εξω-μέσος)
Εργασίες ατομικές ή ανά δύο Προθεσμία 8/1/2013
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Π.Π.Σ.Π.Α ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ Θέμα : ‘’ Ο σωματότυπος των αθλητών ‘’ Εκτομορφία Ενδομορφία Μεσομορφία.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο σωματότυπος των αθλητών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΣ Α’
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice.
Αντι- Ντόπινγκ και σχολική εκπαίδευση : H άποψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Αρβανίτη Νέλη, Ψαρέλης Γιάννης, Ιατρού Νίκος, Γκαβέρα Νίκη.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Αύξηση-Ανάπτυξη των παιδιών
Επιπτώσεις στην Ψυχολογία  Μειώνει το στρες  Ενισχύει την ευεξία  Συντελεί στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης  Οδηγεί πιο κοντά στη φύση  Αυξάνει.
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ 5. ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΙΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΛΙΠΟΥΣ ΜΑΖΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Π ΡΑΚΤΙΚΗ Α ΣΚΗΣΗ Σ ΤΗΝ Κ ΟΙΝΟΤΗΤΑ Π ΕΠΡΑΓΜΕΝΑ Β’ Ε ΞΑΜΗΝΟΥ Φορέας Υποδοχής: Διαιτολογικό Γραφείο Δημητρίου Μαρίας Καραγλάνη Ευαγγελία Α.Μ ΑΘΗΝΑ.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΆΡΟΥΣ Παπαηλιού Άννα -Διαιτολόγος.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Στατιστικές Υποθέσεις
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Ανάλυση Σύστασης Σώματος
Διατροφή και Ειδικές Δίαιτες
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
Ο αθλητισμός και ψυχική υγεία.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα 1 PROJECT Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014 Θέμα: “Ο σωματότυπος των αθλητών” Π.Π.Σ.Π.Α. PROJECT Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014  Θέμα: “Ο σωματότυπος των αθλητών”     Αθήνα 2014 Ομάδα 1

Ερευνητική Ομάδα Chicken Nuggets: Βασιλοπούλου Σοφία Μέξα Βαρβάρα Παπαχρήστου Κατερίνα Παρασκευοπούλου Νεφέλη Σιάμος Κωστής Χαρέμης Κωνσταντίνος

Εισαγωγή Ανθρωπομετρία: Τομέας της φυσικής ανθρωπολογίας Μελετά τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά Συμβάλλει καθοριστικά στην αθλητική επιστήμη

Σωματότυπος Ένας από τους δείκτες που υπολογίζει η ανθρωπομετρία Το σχήμα του ανθρώπινου σώματος Η μορφή του

Σωματότυπος Χαρακτηριστική ιδιότητα κάθε ατόμου ανάλογα με: Τη δομή του Την προδιάθεσή του να χτίζει μυϊκή μάζα Την προδιάθεσή του να αποθηκεύει λίπος

Συστατικά Σωματότυπου Ενδομορφία (Βαθμολογεί τη λιποβρίθεια) Μεσομορφία (Βαθμολογεί τη μυοσκελετική ανάπτυξη) Εκτομορφία (Βαθμολογεί την έκταση της δερματικής επιφάνειας του σώματος) Ενδομορφία Μεσομορφία Εκτομορφία

Υπολογισμός Σωματότυπου Εκφράζεται με έναν τριψήφιο αριθμό. 1ο ψηφίο: Τιμή της ενδομορφίας 2ο ψηφίο: Τιμή της μεσομορφίας 3ο ψηφίο: Τιμή της εξωμορφίας Οι τιμές των τριών αυτών συστατικών καθορίζονται με βάση μια κλίμακα που αρχίζει από το 0 και καταλήγει στο 7.

Σωματόγραμμα Ειδικό διάγραμμα στο οποίο γίνεται η καταγραφή του σωματότυπου Σημείο: Σωματοτυπικό στίγμα x: Διαφορά των τιμών εξωμορφίας-ενδομορφίας y: Διαφορά του αθροίσματος των τιμών της εξωμορφίας και της ενδομορφίας από το διπλάσιο της τιμής της μεσομορφίας

Αθλήματα και Σωματότυπος Ο σωματότυπος και τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά των αθλητών σχετίζονται με το είδος του αθλήματος στο οποίο αναφέρονται.

Σκοπός Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανασκόπηση ερευνών που αφορούν στο σωματότυπο αθλητών διαφορετικών αθλημάτων και η μέτρηση ανθρωπομετρικών χαρακτηριστικών μαθητών Λυκείου.

Τι μελετήσαμε; Τι είναι σωματότυπος και ποια τα είδη του Πώς υπολογίζεται ο σωματότυπος Πώς επηρεάζει ο σωματότυπος την επιλογή της αθλητικής ειδίκευσης Πώς επηρεάζει η αθλητική ειδίκευση τον σωματότυπο Ποιός είναι ο σωματότυπος μαθητών Λυκείου

Σημασία Για τη Φυσική Αγωγή Η Ανθρωπομετρία συνδέεται με: Τη φυσική δραστηριότητα Τη φυσική αγωγή

Μεθοδολογία Συγκεντρώσαμε πληροφορίες μέσω: Διαδικτύου Εγκυκλοπαιδειών Εφημερίδων σε ηλεκτρονική μορφή Ανθρώπων που βρίσκονται και εργάζονται στον χώρο του αθλητισμού (προπονητές, αθλητικοί διευθυντές) Ερευνητικών εργασιών

Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Συλλέξαμε πληροφορίες Τις επεξεργαστήκαμε Χωριστήκαμε σε ομάδες Η κάθε ομάδα ανέλαβε να αναζητήσει πληροφορίες για 3 αθλήματα και Να τις συγκεντρώσει συντελώντας στην ολοκλήρωση της ομαδικής εργασίας

Μετρήσεις Χρησιμοποιήσαμε: Έγκυρες ερευνητικές μεθόδους για την μέτρηση ανθρωπομετρικών χαρακτηριστικών και τον υπολογισμό του σωματότυπου Ειδικά όργανα μετρήσεων όπως: Μεζούρα, ζυγαριά, δερματοπτυχόμετρο.

Δείγμα Ηλικία: 14-17 ετών. 9 κορίτσια 7 αγόρια

Ανθρωπομετρικά Χαρακτηριστικά

Επεξεργασία Δεδομένων Όλα τα ανθρωπομετρικά δεδομένα καταγράφηκαν σε φύλλο εργασίας Ανάλυση Δεδομένων Και πραγματοποιήθηκαν οι ανάλογοι υπολογισμοί των σωματικών δεικτών

Υπολογισμός Ενδόμορφου Ενδόμορφος = 0,1451X-0,00068x2+0,0000014x3-0,7182 όπου x είναι το σύνολο των δερματοπτυχών του τρικεφάλου, του υποπλάτιου και του υπερλαγονίου.

Υπολογισμός Μεσόμορφου Μεσόμορφος = 0,858 (Ε) + 0,601 (Κ) + 0,188 (Α) +0,161 (C) – 0,131 (Η) + 4,5 όπου Ε= πλάτος αγκώνα Κ= πλάτος γονάτου A= διορθωμένη περιφέρεια βραχίονα [περιφέρεια βραχίονα (cm) – περιφέρεια δερματοπτυχής βραχίονα (mm)] C= διορθωμένη περιφέρεια κνήμης [περιφέρεια κνήμης (cm) – δερματοπτυχή γαστροκνημίου (mm)] H= ύψος

Υπολογισμός Εκτόμορφου Αναλογία: ύψος/ (βάρος-0,333) Εάν η αναλογία > 40,75 Εκτόμορφος= 0,732 αναλογία – 28,58 Εάν αναλογία <= 40,75 > 38,25 Εκτόμορφος = 0,463 αναλογία – 17,63 Εάν αναλογία <= 38,25 Εκτόμορφος = 0,1

Σωματότυποι Στα Αθλήματα Αποτελέσματα Σωματότυποι Στα Αθλήματα Ποδόσφαιρο: Ενδομορφικός Χορός: Εκτομορφικός Τέννις: Ενδομορφικός

Αποτελέσματα Αναστήματος Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τα αγόρια είχαν υψηλότερο σωματικό ανάστημα από τα κορίτσια. Οι μέσοι όροι του αναστήματος ήταν 175,6 εκ. και 163,4 εκ. αντίστοιχα, ποσοστά που κινούνται ανάμεσα στους Ευρωπαϊκούς μέσους όρους.

Αποτελέσματα Μάζας Το ίδιο ισχύει και για τη σωματική μάζα, όπου οι μέσοι όροι για αγόρια και κορίτσια είναι 72,0 κιλά και 56,0 κιλά αντίστοιχα.

Αποτελέσματα Σωματότυπου

Συμπεράσματα Μαθαίνουμε αν ο σωματότυπός μας είναι κατάλληλος για το άθλημα που έχουμε επιλέξει Σε κάθε άθλημα αντιστοιχεί κάποιο συγκεκριμένο είδος σωματότυπου το καθένα με τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!