 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Μέτρηση μάζας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Διερευνητική Μέθοδος Διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Διδακτικά σενάρια.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Επιστημολογική Επάρκεια
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ 27/3/2012 ΑΡΛΙΝΤ ΣΕΡΙΦΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές Β. Αργυρόπουλος
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Β΄ Τάξη Βιολογία.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
ΕΝΟΤΗΤΑ 6.2 Χρήση οργάνων μέτρησης
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και μαθήματος 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Να μετρούν  Να κάνουν εργαστηριακές διαδικασίες- πειράματα  Να κατανοήσουν έννοιες και διαφορές τους l, t, m-B, T-Q  Να συμπεραίνουν, εξηγούν 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Διερευνητική στρατηγική διδασκαλίας 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Σε ομάδες (φύλλο εργασίας, ρόλοι, καθοδήγηση από εκπαιδευτικό)  Ατομικά  Επίδειξη από εκπαιδευτικό σε ομάδες ή ατομικά 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Εισάγουμε νέες λέξεις (φαινόμενα – φυσικά μεγέθη) από αναγκαιότητα  Μετράμε  Εφαρμόζουμε την επιστημονική – διερευνητική μέθοδο  Σχέσεις μεταξύ των φυσικών μεγεθών - Νόμοι 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

Περιγράψτε την εικόνα με δικά σας λόγια …………………………………………………………….. Για να περιγράψουμε την εικόνα με τη γλώσσα φυσικής εισάγουμε το φυσικό μέγεθος ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Η θερμοκρασία μας πληροφορεί ……… …………………………………………………………(πόσο ζεστό είναι το σώμα) Το όργανο που χρησιμοποιούμε για μέτρηση ……………………………………………………………….. Η μονάδα που χρησιμοποιούμε ……….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

Να συγκρίνετε τις διαστάσεις του θρανίου ………………………………………………………………. Για να περιγράψουμε την εικόνα με λόγια φυσικής εισάγουμε το φυσικό μέγεθος ΜΗΚΟΣ Το ΜΗΚΟΣ μας δείχνει …………………………………………………………… (πόσο μεγάλο είναι το σώμα) Το όργανο που χρησιμοποιούμε για μέτρηση …………………………………………………………….. Η μονάδα που χρησιμοποιούμε ……….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

Τι θα συμβεί;. ………………………………………………………… ………. Το φαινόμενο ονομάζεται ……….. ΟΡΙΣΜΟΣ: ………………………………………………….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Από τα φύλλα εργασίας  Από τη συμμετοχή στην τάξη  Από τεστ  Από εργασίες 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

Δύο είδη Περιεχόμενο Η μονάδα μέτρησης του μήκους είναι ……. Επιστήμη Η διαφορά μεταξύ της λέξης χαρά και της λέξης μήκος (φυσικό μέγεθος) είναι ότι ……………………………………………………….. Σύμφωνα με την επιστημονική μέθοδο μετά την παρατήρηση του φαινομένου ………….. 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

Αναζητήστε πληροφορίες (κείμενο, βίντεο, προσομοίωση), για τα παρακάτω θέματα:  Η ιστορία της μονάδας μέτρησης  Οι μονάδες μέτρησης ανά τον κόσμο 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης

 Εμπειρία (κείμενο, βίντεο, …..) + Ερώτηση  Dc Dc 22/11/2014Κων/νος Στεφανίδης