Περιγραφή δραστηριοτήτων του Δικτύου Αγωγής Στοματικής Υγείας Στόχοι Πεπραγμένα Προσδοκώμενα Τοπίτσογλου Βασιλική Επιστημονικώς υπεύθυνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Οδοντιατρικές Σχολές Πανεπιστημίου Αθηνών και Θεσσαλονίκης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
4.2 Στοματική υγεία Στόχος της υποενότητας αυτής είναι οι μαθητές: Να ενημερωθούν για τη στοματική τους υγεία και τα προβλήματα της στοματικής τους κοιλότητας.
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Το άγχος για τον οδοντίατρο
Η Αξία της Πρόληψης και Προαγωγής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ελληνική Παιδοδοντική Εταιρεία
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δρ. Ιπποκράτης Δημόθυρας, Χειρουργός Οδοντίατρος
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Δρ. Ανδρέας Φωτόπουλος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τα τελευταία 5 σχολικά έτη αναπτύσσουμε εντατικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους πυλώνες του ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Εισηγήτρια: Μαζάρη Αγγελική Ειδικός Ορθοδοντικός
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
4ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο
Ενότητα 4.2 { Στοματική υγεία }.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Στοματική Υγεία Στέφανος Βογιατζής Μελίνα Ιωαννίδη Ιουλία Γκόγκα
Ελληνογερμανική Αγωγή
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιγραφή δραστηριοτήτων του Δικτύου Αγωγής Στοματικής Υγείας Στόχοι Πεπραγμένα Προσδοκώμενα Τοπίτσογλου Βασιλική Επιστημονικώς υπεύθυνη

Δικτύωση Ομοειδών ηλικιακά τάξεων Δασκάλων Υ.Α.Υ. Σχολείων Επιστημονική ομάδα Ιστοσελίδα της ΕΠΟΕ Στόχος κύριος

Αξία της στοματικής υγείας Ρόλο μικροβίων, ζάχαρης, σάλιου, φθορίου Tρόπο επιλογής και χρήσης των προϊόντων στοματικής υγιεινής Τα παιδιά να κατανοήσουν: Επιμέρους στόχοι

Τα παιδιά να προετοιμαστούν για: Συνήθεις οδοντιατρικές πράξεις Ενέργειες σε περίπτωση οδοντικού τραύματος Αντιμετώπιση φόβου για τον οδοντίατρο Επιμέρους στόχοι

Μάρτιος-Ιούνιος 2006 Επιμόρφωση δασκάλων Δραστηριότητες στην τάξη Συλλογή υλικού (φωτ/φίες, εικαστικά) Φθινόπωρο 2006 Επεξεργασία του υλικού Τροφοδοσία της ιστοσελίδας Κεντρική εκδήλωση (προβολή καλών παραδειγμάτων και διάχυση αποτελεσμάτων) Πεπραγμένα

Αξιολόγηση δασκάλων και ΥΑΥ Αδυναμίες του προγράμματος Υπο-χρηματοδότηση Ελλιπείς υποδομές στο σχολείο Φόρτος εργασίας δασκάλων, Υ.Α.Υ. Ελλιπής επικοινωνία με τα μέλη Δικτύου Καθυστερημένη ενεργοποίηση γονέων Περιορισμένη κατάρτιση Καθυστερημένη έναρξη

Αξιολόγηση δασκάλων και ΥΑΥ Δυνατά σημεία του προγράμματος Επίσκεψη οδοντιάτρων Εκπαιδευτικό υλικό Παρακίνηση και άλλων δασκάλων Βιωματικά παιχνίδια Θεματολογία (μικρόβια, οδοντικό τραύμα, φόβος) Πρόσφορο για διαθεματική προσέγγιση (διατροφή, κυκλοφοριακή αγωγή, καταναλωτή)

Γενική διαπίστωση Υπήρξε επιτυχία στους επιμέρους σκοπούς μέσα στις τάξεις και στο σχολείο 3 πραγματικοί μήνες λειτουργίας του προγράμματος 1 Οι δάσκαλοι και Υ.Α.Υ. έδωσαν αγώνα δρόμου με μεράκι παρήγαγαν πολύ έργο

Εντοπίσθηκαν δυσκολίες στη δικτύωση (κύριος σκοπός) Γενική διαπίστωση 3 πραγματικοί μήνες λειτουργίας του προγράμματος 2 Νέα αντίληψη Χρόνο επώασης Νεόκοπη ιστοσελίδα της ΕΠΟΕ Είμαστε στην αρχή

Προσδοκώμενα Συνεργασία υπέρβαση γεωγραφικών & συναισθηματικών φραγμών Επικοινωνία διαδύκτιο, κάθε άλλο μέσο Ανατροφοδότηση επιστημονική ομάδα Επικοινωνιακές δεξιότητες

Βιωσιμότητα του δικτύου ? Εάν θέλουμε, μπορούμε να το διατηρήσουμε Η οδοντιατρική κοινότητα θα είναι αρωγός.

Τα σημερινά παιδιά έχουν πολύ καλύτερη στοματική υγεία από τους γονείς τους Χάρις στη φθοριούχα οδοντόκρεμα που χρησιμοποιούν κατά το βούρτσισμα