Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

Λειτουργικό Σύστημα (Operating System) 1o μέρος
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Λειτουργικά Περιβάλλοντα Ι.Ε.Κ. Ξυνή Θεσσαλονίκη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Το σύνολο των προγραμμάτων που συντονίζουν τις λειτουργίες του υλικού και αξιοποιούν τις δυνατότητές του.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Διάδρομος Διευθύνσεων
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Εργασία στο μάθημα Συντήρηση Υπολογιστών
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
ΤΕΙ Ηρακλείου Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών. H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών.
Εκπαιδευτική ρομποτική
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Τρίτη Έκδοση ANDREW S
PRO BOT.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΚΑΛΛΗ Ε2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας

Εισαγωγή Στόχοι λογισμικού. A’ Μέρος: – Λογισμικό ρομποτικής πλατφόρμας. Β’ Μέρος: – Λογισμικό προσομοιωτή. Γ’ Μέρος: – Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού. Σχόλια.

Στόχοι λογισμικού Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών έχει ως στόχο την προσέγγιση νέων παιδιών στον τομέα της ρομποτικής. Τα προϋπάρχοντα προιόντα είτε είναι πολύ εξειδικευμένα και πολύπλοκα για μικρά παιδία ή πολύ απλοποιημένα. Στόχος μας να καλύψουμε το κενό μεταξύ απλότητας και εξειδίκευσης.

Λογισμικό ρομποτικής πλατφόρμας Η πλατφόρμα ελέγχου εισόδων και εξόδων είναι ειδικά σχεδιασμένη για το έργο μας. Δημιουργήσαμε ειδικό λογισμικό πλατφόρμας προσαρμοσμένο για τον έλεγχο των εισόδων και εξόδων.

Λογισμικό ρομποτικής πλατφόρμας Το λογισμικό περιέχει πολυδιεργασιακό Λειτουργικό Σύστηµα πραγματικού χρόνου (Real Time Operating System) με χρονοπρογραμματισμό εξυπηρέτησης εκ' περιτροπής (round robin scheduler). Περιέχει οδηγό προτόκoλου επικοινωνίας USB. Περιέχει βιβλιοθήκη από εντολές για τη λειτουργία των εξόδων και εισόδων.

Λογισμικό ρομποτικής πλατφόρμας Υπάρχει η δυνατότητα χειροκίνητου προγραμματισμού της πλατφόρμας σε πραγματικό χρόνο, και η δυνατότητα αυτόνομης εκτέλεσης του προγράμματος σε επαναλαμβανόμενη λειτουργία (repeat mode).

Λογισμικό ρομποτικής πλατφόρμας Τέλος Α΄ Μέρους.

Λογισμικό προσομοιωτή Το γραφικό περιβάλλον προσομοιωτή είναι πανομοιότυπο με τη ρομποτική πλατφόρμα.

Λογισμικό προσομοιωτή Υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και προγραμματισμού της πλατφόρμας μέσω του προσομοιωτή. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής προγράμματος από την πλατφόρμα και η φύλαξη προγράμματος σε αρχείο υπολογιστή.

Λογισμικό προσομοιωτή Τέλος Β’ Μέρους.

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού

Το γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού επιτρέπει τον προγραμματισμό της πλατφόρμας με διαδοχική ακολουθία εντολών. Κάθε ενέργεια στην πλατφόρμα για έλεγχο εξόδου αντικατοπτρίζεται και αναλύεται στα επι μέρους στοιχεία της.

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Για παράδειγμα, μια ενέργεια για να ανοίξετε ένα μοτοράκι για 2 δευτερόλεπτα:

Αισθητήρας ήχου Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Αισθητήρες:

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Κάθε ενέργεια αισθητήρα εσωκλείει την εξής ροή:

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Γενικά Προτερήματα: – Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει μια ακολουθία εντολών, να τη μεταρρυθμίσει, και να τη στείλει μέσω USB στην πλατφόρμα για εκτέλεση. – Ο χρήστης μπορεί να ελέγξει πολλαπλές εξόδους ταυτόχρονα. – Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής ενός προγράμματος από την πλατφόρμα (ή τον προσομοιωτή) και η παρουσίαση του σε μορφή διαδοχικής ακολουθίας εντολών. – Δημιουργία αναλυτικής και αλγοριθμικής σκέψης.

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Σχολιασμός: – Αφαιρέσαμε τη δυνατότητα εκτέλεσης βρόχων (loops) και αποφάσεων (if statements) εντός της διαδοχικής ακολουθίας εντολών, για λόγους απλότητας. – Λόγο αυτού, υπάρχουν περιορισμοί όπως για παράδειγμα ο έλεγχος 2 αισθητήρων ταυτοχρόνως.

Λογισμικό γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Τέλος Γ΄ Μέρους.

Σχόλια ‘Εχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον προγραμματισμού ρομποτικής. Στο μέλλον το γραφικό περιβάλλον θα βελτιωθεί για καλύτερη χρήση. Μελετούμε την εισαγωγή νέων εντολών που θα λύνουν τους περιορισμούς του υφιστάμενου γραφικού περιβάλλοντος, έχοντας υπόψη την απλότητα χρήσης.

Τέλος Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Αντώνης Λάμπρου