ΜΕΤΑΞΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Κούρτη-Καζούλλη Βασιλεία Eπίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιου Αιγαίου Επιστημονικά υπεύθυνη για τη Δράση 7 στο Νότιο Αιγαίο.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΤΑΞΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ

Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν I.Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο: Γιατί; II.Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο: Πώς;

I.Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο: Γιατί; A. I. F. Pereira Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

A. I. F. Pereira Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο Τι έχουν να κερδίσουν τα παιδιά…  Καλύτερους βαθμούς,  Σημαντική μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς και απειθαρχίας,  Καλύτερη σχέση με τους καθηγητές, τους βοηθούς και τους συμμαθητές,  Αυξημένη αυτοεκτίμηση,  Καλύτερους τρόπους μελέτης,  Λιγότερες απουσίες και θετική στάση απέναντι στο σχολείο. Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

A. I. F. Pereira Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο Τι έχουν να κερδίσουν οι γονείς…  Να μάθουν καλύτερα τις δυσκολίες / την πρόοδο του παιδιού,  Να έχουν καταλληλότερες απαντήσεις στα προβλήματα των παιδιών,  Πιο θετική στάση απέναντι στο σχολείο και το προσωπικό,  Ανάπτυξη των γονικών ικανοτήτων και αύξηση της αυτοπεποίθησης,  Περισσότερη ανταλλαγή εμπειριών με άλλες οικογένειες Between Family and School

A. I. F. Pereira Οφέλη από τη συμμετοχή των γονέων στο σχολείο Τι έχουν να κερδίσουν οι καθηγητές…  Λιγότερα προβλήματα με τους μαθητές,  Καλύτερη κατανόηση των αναγκών, των προβληματισμών και των στόχων της οικογένειας του μαθητή,  Περισσότερη εγγύτητα με τους μαθητές (να τους γνωρίσουν καλύτερα). Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

II. Συμμετοχή των γονέων στο σχολείο: Πώς; A. I. F. Pereira Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

A. I. F. Pereira Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου  Μάθετε το πρόγραμμα που έχει το παιδί στο σχολείο,  Μάθετε τη λειτουργία του σχολείου και της ομαδοποίησης,  Γνωρίστε το σχολικό περιβάλλον,  Γνωρίστε τους καθηγητές και τους εκπαιδευτικούς βοηθούς.

1.Με την προώθηση των βασικών προτύπων για τη μάθηση, 2.Με την επικοινωνία με το σχολείο: να ακούτε και να ακούγεστε, 3.Με τη συμμετοχή στις σχολικές δραστηριότητες, 4.Με την προώθηση στο σπίτι δραστηριότητες που έχουν σκοπό τη μάθηση. (Epstein, 1987) Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους η οικογένεια μπορεί να συμμετέχει στο σχολείο Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

1. Προώθηση των βασικών προτύπων μάθησης A. Ser afectuoso, estar sensível às necessidades do jovem e responder a essas necessidades de forma adequada Mito a combater: ser afectuoso e responder adequadamente às necessidades do jovem torna-o um menino mimado Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου B. Estabelecer regras e limites claros do que é o comportamento aceitável e fazer cumprir consistentemente estas regras Mito a combater: estabelecer limites e punir o jovem quando ele não cumpre esses limites “traumatiza o jovem” C. Estar atento e monitorizar as actividades do adolescente (Com quem está? Onde está? O que está a fazer?) Mito a combater: os adolescentes não necessitam da monitorização dos pais Παρέχετε θετικά π ρότυ π α ( το σεβασμό των άλλων, την ε π ίλυση των συγκρούσεων, την ειλικρίνεια, την π ροσ π άθεια και τη σκληρή δουλειά ). «Πράξε όπως σου είπα, αλλά όχι όπως πράττω!» (πορτογαλικό ρητό)

 Είναι σημαντικό να υπάρχει άμεση επαφή μεταξύ της οικογένειας και του υπεύθυνου της τάξης (τουλάχιστον μία φορά το τρίμηνο). Η επικοινωνία με τον υπεύθυνο της τάξης μπορεί να γίνει και μέσω του τετραδίου του μαθητή.  Οι γονείς θα πρέπει να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και τις δυσκολίες του μαθητή και να μάθουν πώς μπορούν να βοηθήσουν στην πρόοδο του. A. I. F. Pereira 2. Επικοινωνία με το σχολείο Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

 Οι γονείς θα πρέπει να μοιράζονται τις πιο έντονες ανησυχίες τους με τον υπεύθυνο της τάξης,  Οι γονείς πρέπει να συμμετέχουν στις σχολικές δραστηριότητες ή να στέλνουν κάποιο άλλο άτομο αντί για εκείνους,  Οι γονείς θα πρέπει να ενημερώνονται για το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου, τους κανόνες και τη προτεινόμενη διδακτέα ύλη για τη τάξη. A. I. F. Pereira Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου 2. Επικοινωνία με το σχολείο

 Να είστε παρόντες στις διάφορες σχολικές εκδηλώσεις (φεστιβάλ, εορταστικές εκδηλώσεις, αθλητικές εκδηλώσεις, κλπ),  Να είστε διαθέσιμοι να συμβάλετε στα ταλέντα και τις δεξιότητές τους (διαβάζοντας ιστορίες, συζητώντας για τις εργασίες τους...),  Είναι μια ευκαιρία να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς συμπεριφέρονται τα παιδιά των υπολοίπων οικογενειών σε διαφορετικό περιβάλλον, όπως στο σχολείο, στους φίλους / συμμαθητές, στους γονείς των φίλων / συμμαθητών. A. I. F. Pereira 3. Συμμετοχή στις σχολικές δραστηριότητες Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

A. I. F. Pereira 4. Προώθηση στο σπίτι των δραστηριοτήτων μάθησης  Οι γονείς πρέπει να συμμετέχουν στη σχολική μάθηση : Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Βοηθώντας το παιδί σας να γίνει πιο ανεξάρτητο κατά την μελέτη :  Βεβαιωθείτε καθημερινά ότι τα τετράδια είναι ενημερωμένα,  Προσπαθήστε να καθιερώσετε ένα πρόγραμμα μελέτης,  Βρείτε ένα χώρο κατάλληλο, χωρίς θορύβους για να μπορεί να μελετήσει,  Βοηθήστε στη δημιουργία στόχων μάθησης και διασφαλίστε την εφαρμογής τους. Προσοχή!!! Δεν θα πρέπει να κάνετε εσείς τις εργασίες του παιδιού για το σπίτι Προσοχή!!! Δεν θα πρέπει να κάνετε εσείς τις εργασίες του παιδιού για το σπίτι.

A. I. F. Pereira Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Πρόγραμμα μελέτης κόκκινο Χρωματίστε με κόκκινο το χρόνο που περνά στη τάξη. πορτοκαλί Χρωματίστε με πορτοκαλί το χρόνο που μελετά. κίτρινο Χρωματίστε με κίτρινο τον χρόνο για την επίλυση αποριών που προκύπτουν κατά τη μελέτη. πράσινο Χρωματίστε με πράσινο το χρόνο που ασχολείται με άλλες δραστηριότητες που είναι υποχρεωτικές, σταθερές και τακτικές, όπως ένα άθλημα ή άλλη δραστηριότητα. 2ª feira3ª feira4ª feira5ª feira6ª feiraSábadoDomingo 8h 9h 10h 11h 12h 13h 14h 15h 16h 17h 18h 19h 20h 21h 22h

A. I. F. Pereira  Οι γονείς πρέπει να συμμετέχουν στη σχολική μάθηση : Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Βοηθήστε το παιδί να προγραμματίσει και να οργανωθεί για τις εξετάσεις:  Ενθαρρύνετε τη δημιουργία ενός ημερολογίου με όλα τα διαγωνίσματα του μήνα,  Προγραμματίστε εγκαίρως τη μελέτη για τα διαγωνίσματα,  Ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα των εξετάσεων,  Ενισχύστε τις θετικές πράξεις και αντιμετωπίστε μαζί με το παιδί σας τις δυσκολίες. 4. Προώθηση στο σπίτι των δραστηριοτήτων μάθησης

Μηνιαίο ημερολόγιο Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Σημείωση : Τοποθετήστε το ημερολόγιο, για παράδειγμα, στην πόρτα του ψυγείου Μάιος 2013 ΚυριακήΔευτέραΤρίτηΤετάρτηΠέμπτηΠαρασκ ευή Σάββατο

Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου Είναι πολύ σημαντικό να αφιερώνετε τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα για να βρίσκεστε με το παιδί σας. Κατά το διάστημα αυτό, μην ανησυχείτε για τίποτα άλλο..

A. I. F. Pereira Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως είναι η εφαρμογή αυτής της γνώσης στην πράξη Μεταξύ Οικογένειας και Σχολείου

Μεθοδολογία EPIS Εφαρμόζεται από την APPIS, στην περιοχή Paredes

ΜΕΤΑΞΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ