Δαμιανός (Δάνος) Παπαδόπουλος Διπλ. Industrial Designer

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Προσωπικές δεξιότητες
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ
Κεφάλαιο 2 Η τεχνολογία μεταβάλλεται  Η τεχνολογία είναι δυναμική 1  Οι μεταβολές σχετίζονται κυρίως με τους Η/Υ.
Καθηγητής Πληροφορικής
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
3. Η διαδικασία σχεδιασμού. Κάθε σχέδιο περνάει δύο καταστάσεις που το καθορίζουν. Α) την δημιουργική διαδικασία Β) την διαδικασία λύσης του προβλήματος.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Bάσεις σχεδιασμού (μια πολύ μικρή εισαγωγή).
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Ανάπτυξη ΣΥΑ.
Format και συμπίεση γραφικών
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Multimedia.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δαμιανός (Δάνος) Παπαδόπουλος Διπλ. Industrial Designer

Wings of Design Walkuerenallee 11 42117-Wuppertal Germany fon +49202-264147-3 fax +49202-264147-5 www.wings-of-design.de e-mail: info@wings-of-design.de

Eιδικότητα Καταναλωτικά προϊόντα (consumer-goods) Κεφαλαιουχικά προϊόντα (capital-goods) Στρατηγική (design-strategy)

Προσωπική αρχή Τρόπος σχεδίασης: Ελάχιστη επέμβαση Γιατί; Σε ένα κόσμο πλημμυρισμένο από ερεθίσματα αναλαμβάνουν οι designers να δημιουργήσουν το αντίδοτο.Τις νησίδες ηρεμίας και αρμονίας. Ο τρόπος : Σχεδιασμός επί της ουσίας των πραγμάτων. Μείωση της φόρμας στο ελάχιστο. Ταυτότητα των αντικειμένων. Τίποτε άλλο.

Προσωπική θέση: Η παράλειψη είναι τόσο σημαντική, όσο και η πρόσθεση όγκου. Ο όγκος σχεδιάζεται με αφετηρία τη γνώση και τον ανάλογο σεβασμό προς το κενό. Ρόδα ποδηλάτου.Στόχος: Μείωση βάρους. Design: Το κενό ανάμεσα στις ακτίνες.

Θέμα Industrial-design Βιομηχανική σχεδίαση Σχεδίαση προϊόντων και συστημάτων

Design και εταιρίες Product-design Multimedia-design Graphic-design Strategic-design Interior-design Exterior-design Exhibition-design

Exhibition-design

design σήμερα = ρευστά σύνορα Consumer and capital-goods design Communication-design DESIGN Packaging-design (συσκευασία) Concepts Public-design (δημόσιος χώρος) Transportration-design

Packaging-design

Public-design

Transportation-design

Κλασικό design = Υλοποιημένο design. Παραγωγή Κατασκευή Product- Design Εργονομία Αισθητική

Καταναλωτικά προϊοντα Xρηστικά προϊοντα Consumer-goods Καταναλωτικά προϊοντα Xρηστικά προϊοντα

Κεφαλαιουχικά προϊόντα Capital-goods Κεφαλαιουχικά προϊόντα

Interaction-design

Νεότερο design =Άϋλο design Interaction Διενεργώ = Επικοινωνώ Interface-design Virtual Reality Εικονική Πραγματικότητα Real Virtuality Πραγματική Εικονικότητα E-World

Interaction Software Εργονομία της Δισδιάστατη design Λόγος Εικόνα Τυπογραφία Ήχος Εικόνα Σχήμα Χρώμα

Design-Informatic-Tecnology Expert ? Interdiscipline Διακλαδικότητα Digital surfaces ψηφιακή επιφάνεια Navigation πλοήγηση Network e-design Internet διαδίκτυο Multimedia πολυμέσα Modeling,Prototyping Rendering, CD-ROM Animation, Web-design Graphic-design. Computer Aided Design 3D-CAD

Με το Interface/Interaction Design διαμορφώνουν τα νέα μέσα με ένα ειδικό τρόπο το βιομηχανικό σχεδιασμό. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τον συνδυασμό της software με την hardware, δηλαδή την δισδιάστατη επιφάνεια χειρισμού και το τρισδιάστατο περίβλημα. Παραδειγματικά εκφράζεται στο design των συσκευών τηλεπικοινωνιών (κινητό τηλέφωνο).

Σφυγμόμετρο-πιεσόμετρο

Internet-shopping

Εγκυκλοπαίδεια

Πρόγραμμα προπόνησης

Software for interactive product presentation

Software platform for imaging systems in medical engineering

Οδηγίες χρήσης προϊόντος

Strategic-design

Επίκαιρο design = Αόρατο design Στρατηγικό design (strategic-design). Είναι περισσότερο θεωρητικό design. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια τάση που σπρώχνει τους designers προς το κέντρο της ανάπτυξης προϊόντων. Αναλαμβάνουν εργασίες επικοινωνιακής μορφής, όπως το Corporate-Design που είναι μέρος του Branding. Μιλάμε δηλαδή για τον πυρήνα της μάρκας(brand).

επικοινωνία ανάλυση μάρκα design στρατηγική

Αναλύσεις μάρκας. 1) Μάρκα ( ιστορία, φυμη, στρατηγική, κλπ.= status quo ). 2) Απευθυνόμενο κοινό ( χρηστικό, αγοραστικό ). = targetgroup. 3) Ανταγωνιστές ( ποίοι είναι, και με ποία μορφή εμφανίζονται στην αγορά ). 4) Τάσεις αγοράς = trends ( αναγνώριση, διαφοροποίηση προς τους ανταγωνιστές ).

Εδώ υπάρχουν σημεία τομής του design με κλασικά θέματα του marketing και της οικονομίας, ειδικά στον τομέα της κουλτούρας της κάθε εταιρίας και του απευθυνόμενου κοινού. Ο ρόλος του designer είναι να εξηγήσει και να παρουσιάσει τις στρατηγικές του design με κατανοητό και λογικό τρόπο, και μάλιστα γραπτά και με ανάλογες εικόνες. Στο στρατηγικό design ανήκει εκτός από τον χώρο του corporate-design και η σκηνοθεσία εκθέσεων (events) ο σχεδιασμός των εκθεσιακών χώρων, οι δημόσιες σχέσεις (PR) και μαζί με αλλά το καθιερωμένο πια design-consulting ( ο designer-σύμβουλος ).

Στυλ φωτογράφησης ανθρώπων

Στυλ φωτογράφησης περιβάλλοντος.

Στυλ φωτογράφησης προϊόντων

Η στρατηγική της μάρκας (Branding) εκφράζεται με το design. Στην στρατηγική είναι καταγραμμένα όλα τα σημαντικά χαρακτηριστικά της μάρκας. Με εικόνες σαν παραδείγματα και με λόγια, καθορίζονται το στυλ σχεδιασμού, η γλώσσα της φόρμας, τα υλικά, η υφή των επιφανειών, η το φάσμα του χρωματισμού, κλπ. Η στρατηγική περιέχει όλες τις υποχρεωτικές οδηγίες για όλη την διαδικασία του design.

Τα βασικά χρώματα.

Απεικονισμός καταναλωτών

Απεικονισμός τεχνίτη

Τί είναι product (industrial) design;

Ο κόσμος των αντικειμένων. Τα αντικείμενα υπάρχουν, αλλά δεν θα ήταν όπως είναι αν κάποιοι δεν τα είχαν φανταστεί έτσι όπως τα βλέπουμε. Σπάνια μας είναι συνειδητό, ότι τα πάντα που μας περιβάλλουν στην καθημερινή μας ζωή, όπως η καρέκλα ή το τραπέζι και το φλιτζάνι που χρησιμοποιούμε για το πρωινό μας, η στάση, το λεωφορείο που πάμε για την δουλεία μας η το σχολείο, το μολυβί η το τηλέφωνο, το έπιπλο γραφείου εκεί που δουλεύουμε, τα φανάρια, τα φώτα της πόλης που μας οδηγούν το βράδυ πίσω στο σπίτι μας, τα μαχαίρια, τα πιρούνια, η οδοντόβουρτσα και τελικά το κρεβάτι, τα έχει σχεδιάσει ένα άτομο η μια ομάδα (team) και τα έχει δώσει μια συγκεκριμένη μορφή, αυτήν ακριβώς που κάθε μέρα βλέπουμε.

Η επινόηση αυτών των αντικειμένων δεν είναι τόσο απλη όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά. Δεν είναι ένα σκιτσάκι σε μία χαρτοπετσέτα, αλλά πρώτα απ`όλα ο εντοπισμός μιας ανάγκης και στην συνέχεια η εύρεση λύσης για την κάλυψη αυτής. Οι ανάγκες και οι επιθυμίες μπορεί να είναι πολλές και ριζικά διαφορετικές. Μια λειτουργική ανάγκη είναι να κόψουμε μια φέτα ψωμί. Μια αισθητική ανάγκη είναι ο καλλωπισμός του σώματός μας. Μια ψυχολογική ανάγκη μπορεί να είναι η μουσική στο σπίτι. Η πιο συνηθισμένη ανάγκη όμως είναι η πίεση του κατασκευαστή να προσφέρει το προϊόν του στην αγορά σε λογική τιμή. Όλες αυτές τις ανάγκες και πολλές άλλες λαμβάνει ο designer υπ` όψη του, προτού καν ξεκινήσει να σκεφτεί το αντικείμενο που θα σχεδιάσει.

Δεν αρκεί απλά τα εξαρτήματα ενός αντικειμένου να ταιριάζουν και να εφάπτονται.Ο designer είναι ο μεσολαβητής των ονείρων των πόθων και των φόβων μας. Αυτός (αυτή) πρέπει να βρει και να δημιουργήσει τα ανάλογα σύμβολα για μας και για τις ανάγκες μας. Όλοι μας προσδιορίζουμε την ταυτότητα μας, ατομική και συλλογική, πρώτα απ` όλα μέσω των αντικειμένων που μας περιβάλλουν. Designers έχουν να αντιμετωπίσουν ένα μεγάλο αριθμό περιορισμών στην δουλεία τους, και ειδικά σήμερα που τα αντικείμενα είναι σχεδόν πάντα μαζικής παραγωγής (π.χ. εφαρμογή στην κατασκευή, η οι απαιτήσεις του marketing και του εμπορίου). Πρέπει να γνωρίζουμε τις δυνατότητες και τα όρια της παραγωγής και των υλικών, για να τα εκμεταλλευτούμε ανάλογα, και να καταλαβαίνουμε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Designers έχουν και μια πολιτιστική ευθύνη, επειδή είναι δημιουργοί του άμεσου αντικειμενικού περιβάλλοντος που ζούμε. Απαιτείται λοιπόν να έχουν οράματα του αύριο, δηλαδή της μορφής του μέλλοντος και της επιρροής της στην ζωή μας. Η ιστορία του design είναι γεμάτη από τέτοια παραδείγματα. Είναι αδύνατον να σχεδιάσουμε για την βιομηχανία χωρίς να σκεφτούμε τί συνέπειες θα έχει αυτό για την κοινωνία.

To Design είναι ο καταλύτης μεταξύ 1) Ανθρωποκεντρική τοποθέτηση (πχ. Λεον. Ντα Βιντσι) ΑΝΘΡΩΠΟΥ και (Behaviour-design) Συμπεριφορά Παράδοση Καταγωγή Νόμοι και κανόνες Ψυχική κατάσταση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ (Μηχανή) (Mechanical-design) Λειτουργία (function) Κατασκευή (construction) Παραγωγή (production)