Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Μαθαίνω να προχωρώ … και συναντώ το Πανεπιστήμιο της πόλης μου 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Σχολικό έτος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ.
Η Φ ι λ ί α.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Επαγγελματική Αυτογνωσία
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Δεξιότητες διαχείρισης της μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ Ατομικό Σύστημα Σχεδιασμού Σταδιοδρομίας
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
εκπαιδευτικη μεταβαση
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΚΟΝΤΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Από τον παιδίατρο, Κωνσταντίνο Τρογάδη
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Το Σχολειό μου.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ και ΛΗΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Θέλω, μπορώ, είμαι Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

Αυτογνωσία Μία από τις βασικότερες έννοιες που χρησιμοποιούμε όταν μιλάμε για επαγγελματικό προσανατολισμό αλλά και γενικότερα για συμβουλευτική είναι αυτή της αυτογνωσίας.

Ορισμός Ως αυτογνωσία ορίζουμε τη γνώση του εαυτού μας, η οποία στην επαγγελματική συμβουλευτική μπορεί να μας βοηθήσει να επιλέξουμε σπουδές, επάγγελμα και σταδιοδρομία που να μας ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο και καλύτερα. H αυξημένη αυτογνωσία μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο θετική αυτοαντίληψη, αυτοεκτίμηση και εσωτερική ασφάλεια.

Ο εαυτός μας Μιλώντας για γνώση του εαυτού μας θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η προσωπικότητά μας είναι κάτι όχι το στατικό αλλά το δυναμικό, το οποίο δηλαδή αλληλεπιδρώντας με διάφορους παράγοντας αλλάζει, καμιά φορά και δραματικά.

Παρακολουθώ τον εαυτό μου Αφού λοιπόν η προσωπικότητα αλλάζει, είναι λογικό να σκεφτεί κανείς ότι μαζί της αλλάζουν και τα πράγματα που μας ικανοποιούν, δυσαρεστούν και γενικότερα μας προκαλούν διάφορα συναισθήματα που είναι σημαντικά στον επαγγελματικό τομέα. Άρα είναι σημαντικό να παρακολουθώ τον εαυτό μου και κάθε φορά να αποφασίζω τι έχει αλλάξει και πώς αυτό είναι σημαντικό.

Διά βίου Ανάπτυξη Σκοπός μας λοιπόν είναι να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό, να τον αναπτύξουμε σε μία πορεία διά βίου μάθησης, να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με ωριμότητα και υπευθυνότητα και να αποφεύγουμε τις σχέσεις εξάρτησης. Δηλαδή να οδηγούμαστε σε μια διά βίου και ολική ανάπτυξη.

Θέλω Με τη λέξη «θέλω» εννοούμε τα πράγματα που μας αρέσουν από τα οποία δηλαδή αντλούμε ικανοποίηση όταν τα κάνουμε είτε στη δουλειά μας είτε στον ελεύθερό μας χρόνο. Ασχολούμαστε λοιπόν με τους συμβουλευόμενους, στην περίπτωσή μας μαθητές, για να προσδιορίσουμε ποια είναι τα πράγματα που τους ευχαριστούν.

Μπορώ Εδώ εννοούμε τα πράγματα στα οποία τα καταφέρνω και μπορώ να είμαι καλός. Αυτά ίσως συμπίπτουν με αυτά που μου αρέσουν ίσως και όχι. Προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε λοιπόν σε ποια πράγματα είναι καλοί οι συμβουλευόμενοι αλλά και να τους κάνουμε και να το συνειδητοποιήσουν μιας που αυτό δεν είναι πάντα δεδομένο.

Είμαι Εδώ εννοούμαι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας, τα στοιχεία εκείνα που αλληλεπιδρώντας σχηματίζουν την προσωπικότητά μας.