ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Quiz για το διαδίκτυο !.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Secretarial Duties I.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Αγαπημένο μου παιδί....
 Γεια σας σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό μάθημα για το πώς να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο σωστά και με ασφάλεια.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 1

ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. Η πελάτισσα ό,τι ώρα και να έρθει στον χώρο μας, μας τιμάει με την παρουσία της και πρέπει πάντα να εισπράττει τον καλύτερό μας εαυτό 2. Όση ώρα βρίσκεται στο κομμωτήριο μπορεί να δει πράγματα που εμείς λόγω της καθημερινότητας μας δεν βλέπουμε.

Φροντίδα πελατών Μια επίσκεψη λοιπόν ξεκινάει από την υποδοχή. Ο πιο σημαντικός χώρος στο κομμωτήριο γιατί εκεί λαμβάνονται οι πρώτεσ πληροφορίες και δίνεται η πρώτη εξυπηρέτηση στον πελάτη. Μια σωστή υποδοχή πρέπει να ξέρετε ότι έχει τεράστια δύναμη στην καλή ψυχολογία της πελάτισσας και μπορεί να προετοιμάσει σε αρκετά μεγάλο βαθμό τη δεκτικότητα της. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξουμε σε μια σωστή υποδοχή είναι να μπορούμε να έχουμε έναν άνθρωπο που θα υποδέχεται την πελάτισσα εάν όμως για οικονομικούς λόγους είναι αυτό αδύνατον και απαγορευτικό για την επιχείρηση μας, τότε θα πρέπει με κάποιο τρόπο να υπάρχει κάποιος από το προσωπικό να το κάνει.

Χώρος Υποδοχής Να θυμάστε ότι δεν είμαστε καφετέρια και απλά μπορούμε να της κάνουμε πιο ευχάριστη την ώρα της στον χώρο μας προσφέροντας της κάτι. Ίσως η πιο κατάλληλη πρόταση να είναι κάπως «Θα θέλατε να σας προσφέρουμε κάτι;» Εάν μας επισκέπτεται για πρώτη φορά τότε πρέπει να γίνουν και οι συστάσεις. Αφού λοιπόν περάσει πια η πελάτισσα στο χώρο μας και έχουμε φροντίσει να της βρούμε τη θέση που πρέπει να κάτσει, την ρωτάμε να της προσφέρουμε κάτι και την αφήνουμε ένα- δυο λεπτά να εξοικειωθεί με το χώρο και να χαλαρώσει. Ένα σημαντικό λάθος που κάνουν αρκετοί συνάδελφοί μου είναι να ρωτούν την πελάτισσα τι θα πιεί.

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ Ξύπνιος και πρόθυμος Τα σημεία που πρέπει να έχει υπόψη του ένας υπάλληλος υποδοχής και τα σημεία που πρέπει να αποφεύγει: ΠΡΕΠΕΙ Ξύπνιος και πρόθυμος Χαμογελαστός και φιλικός Μιλά στον πελάτη και να τον κοιτάζεις στα μάτια Δρα με επαγγελματικό τρόπο Συμπεριφέρεται με ευγένεια,διακριτικότητα Καθεται σωστά

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Να μασά , να καπνίζει ή να πίνει Να συνεχίζει να συνομιλά με άλλους ενώ απαντά στον πελάτη Να κάθεται λοξά Να απαντά με σπασμένες φράσεις, βαριεστημένα και αόριστα Να φαίνεται καταπονημένος και αδιάφορος

ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΡΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΩΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΕΙ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΗΘΙΚΗΣ Είμαστε πάντα ευγενικοί και φιλικοί. Συμπεριφερόμαστε σε όλους τίμια και δίκαια. Σεβόμαστε τα αισθήματα και δηκαιώματα των άλλων ατόμων. Κρατάμε τις υποσχέσεις μας και εκτελούμε τις υποχρεώσεις μας. Διατηρούμε ένα καλό όνομα και συμπεριφερόμαστε πάντα σωστά. Είμαστε πιστοί και αφοσιωμένοι στον εγοδότη, στον διευθυντή και στους και στους συνεργάτες μας. Ακολουθούμε τη σχτική με το επάγγελμα μας νομοθεσία. Να πιστεύουμε στο επάγγελμα της κομμωτικής και να το ασκούμε με ειλικρίνεια και πίστη.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Ποτέ μην μιλάτε για το πελάτη εκτός κομμωτηρίου στην οικογένεια ή φίλους. Ποτέ μην σχολιάζετε τους πελάτες μαζί με κάποιο άλλο πελάτη ή συνάδελφο. Ποτέ μην φωνάζετε ή μασάτε τσίχλα ή καπνίζετε μέσα στο κομμωτήριο. Αν θέλετε να μιλήσετε στον διευθυντή σχετικά με ένα πελάτη μιλήσετε στο γραφείο. Ποτέ δεν δίνονται / πληροφορίες που είναι καταχωρημένες στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΚΛΑΒΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ...