ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το μαγεμένο σχολείο.
Advertisements

Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποιες ομάδες θα έπαιρναν τις χρυσές σφαίρες Χανς.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κολύμβηση στο Δημοτικό
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Από την Πρώτη ως την Έκτη μαζί...
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Η ΜΟΜΟ!!.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό Κείμενο. 1 Τι είναι σχολικός εκφοβισμός; Σχολικός εκφοβισμός είναι όταν ένα παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας, εκβιάζει ένα άλλο.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
για να σχηματίσω τη λέξη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ

Once upon a time… Στο 25ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης, τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφασίσαμε να γίνουμε μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς Κρίστιαν Άντερσεν? Αχχ..Πάει η σφαίρα μου τόσος κόπος για το παραμύθι μου και θα μου την πάρει το 25ο μέσα από τα χέρια!!!

The decision... Η σοφή κουκουβάγια έπρεπε να αποφασίσει… Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Πώς φτάσανε σε αυτό το σημείο?

WebQuest…. Μια ιστοεξερεύνηση, που υπήρχε έτοιμη στο διαδίκτυο, με τίτλο “The realm of fairytales”, το «Βασίλειο των παραμυθιών»: Μέσα από αυτή, ακολουθείς συγκεκριμένα βήματα για να γράψεις το δικό σου παραμύθι στα Αγγλικά.

The steps… Βήμα πρώτο: Βήμα δεύτερο: Σκέφτεσαι το Στην αρχή διαβάζεις γνωστά παραμύθια για να εντοπίσεις επαναλαμβανόμενα θέματα, όπως… Ένας ήρωας ζηλεύει κάποιον άλλον και θέλει να του κάνει κακό Οι ήρωες περνάνε δοκιμασίες Η αρετή επικρατεί, κλπ…κλπ… Βήμα δεύτερο: Σκέφτεσαι το Που? Πότε? Ποιος? Το πρόβλημα Την κορύφωση της αγωνίας και… τη λύση. Στην ιστορία σου χρησιμοποιείς τρία από τα επαναλαμβανόμενα θέματα των παραμυθιών.

Αdventures, withces… Η ιστοεξερεύνηση ήταν μια περιπέτεια με αποτέλεσμα παρουσιάσεις και έγγραφα κειμένου με… Μάγισσες που… Βάζουν λόγια και χαλάνε φιλίες… Δεν έχουν φίλους… Απαγάγουν μικρές πριγκίπισσες και τις κρατάνε για παραδουλεύτρες… Hahaha..I love wars between the heroes..The fairytale will be destroyed!!

AND THEY lived happily ever after… Πρίγκιπες που… Παλεύουν με λιοντάρια, χάνουν το ξίφος τους, αλλά στο τέλος… Παντρεύονται την αγαπημένη τους… Αφού πέρασαν όλοι οι ήρωες μας μία διαφορετική και ξεχωριστή ιστορία όλα είχαν το επιθυμητό τέλος!!!

Little Red riding hood… Εεε!!!Μη μου κλέβεις το σενάριοο! Πολύ διασκεδαστικές ήταν και οι παραλλαγές της κοκκινοσκουφίτσας, που βγήκαν από τα ‘mad scripts’(τρελά σενάρια). Αλλάζοντας κάποια στοιχεία του βασικού παραμυθιού, ξετρύπωσαν…

Πρασινοσκουφιτσεσ…ή… Ή κιτρινοσκουφίτσες με γορίλλες ή δράκους στη Νέα Υόρκη, με το καλάθι τους γεμάτο μάγκο και βατραχοπόδαρα για να πάνε στον προπάππου τους και να τις σώσει ένας ανθοπώλης…

The winners!! Ας είναι όλοι νικητές! Πάμε ξανά πίσω στην κουκουβάγια που έπρεπε να πάρει την απόφαση για τις χρυσές σφαίρες, του καλύτερου παραμυθά… Τελικά το ξωτικό τη βοήθησε να αποφασίσει!!

Ευρηματικοτητα, τεχνολογια και αγγλικα Oμολόγησε ότι είχε δώσει διαφορετικούς συνδυασμούς μαγικού φίλτρου φαντασίας, τεχνολογίας και αγγλικών σε κάθε ομάδα, ώστε ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ θα έπαιρναν διαφορετικές χρυσές σφαίρες…

The most beautiful happy end! Έτσι, όλες οι παραμυθοσαλάτες πήραν χρυσές σφαίρες και δημοσιεύτηκαν στο wiki μας 25thesschool.wikispaces.comΕπισκεφτείτε το, για να κάνετε και εξάσκηση στα Αγγλικά!

Παρενθεση… Το wiki μας 25thesschool.wikispaces.com δημιουργήθηκε στην αρχή της σχολικής χρονιάς για να εξασκούμαστε μέσα από χρήσιμους συνδέσμους στα Αγγλικά και να δημοσιεύουμε τις εργασίες μας. Η παρουσίαση είναι βασισμένη στο παραμύθι της Αγγελικής από το ΣΤ2 με τίτλο «Το πιο όμορφο παραμύθι» (…κλείνει η παρένθεση…)

Συνδεσμοι-πηγεσ “Mad scripts” at http://freedrama.net/madscripts.html, Webquest: ‘The realm of fairy tales’ at http://www-ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwebquest.htm, http://25thesschool.wikispaces.com.

THE END!!! Ελπίζουμε να σας άρεσε!!