PhD Χ. Λεβεντάκης Εκπ/κός Φυσικής Αγωγής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Η Αντιπτεριση (Badminton) στα σχολεια
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ - ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου Word: (Microsoft Office) Write: (Open Office) Ισχυρό μέσο διδασκαλίας. Δραστηριότητες προγύμνασης και εξάσκησης(drill.
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PhD Χ. Λεβεντάκης Εκπ/κός Φυσικής Αγωγής Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ PhD Χ. Λεβεντάκης Εκπ/κός Φυσικής Αγωγής

Ενότητα: Παιχνίδια Δραστηριότητα: Δημιουργήστε το δικό σας παιχνίδι Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: Γρηγόρης Φιλιππιάδης - Παιχνίδια για την αυλή http://users.sch.gr/grfilip/games/index.htm Εσωτερική Παραπομπή: http://users.sch.gr/grfilip/games/games_katalogos.htm Επεξήγηση: Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες: Η κάθε ομάδα επιλέγει ένα παιχνίδι, το εφαρμόζει και το παρουσιάζει. Έπειτα, η κάθε ομάδα δημιουργεί το δικό της παιχνίδι, το εφαρμόζει και το τελειοποιεί με σκοπό να το δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

http://cypeteacher.tripod.com/ Ενότητα: Παραδοσιακά παιχνίδια Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: Παγκύπρια Αθλητική Επιτροπή ΠΟΕΔ http://cypeteacher.tripod.com/ Εσωτερική Παραπομπή: http://athlitikipoed.tripod.com/paradosiaka_pexnidia.htm Επεξήγηση: Τα παιδιά και ο/η εκπαιδευτικός μπορούν να βρουν σε αυτή την ιστοσελίδα παραδοσιακά παιχνίδια της Κύπρου τα οποία μπορούν να παίξουν έξω στην αυλή του σχολείου. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Ενότητα: Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://paroutsas.jmc.gr/dances/index.htm Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Ενότητα: Μουσικοκινητική Αγωγή Δραστηριότητα: Εκφραστικός χορός Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: Παγκύπρια Αθλητική Επιτροπή ΠΟΕΔ http://cypeteacher.tripod.com/ Εσωτερική Παραπομπή: http://athlitikipoed.tripod.com/sx_math_xoros.htm Επεξήγηση: Η ιστοσελίδα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν με τις συγκεκριμένες καρτέλες εκφραστικού χορού για να δημιουργήσουν το δικό τους χορευτικό κομμάτι, με βάση τις οδηγίες και τις εικόνες της καρτέλας που επέλεξαν. Ο/η εκπαιδευτικός τυπώνει και πλαστικοποιεί τις καρτέλες εργασίας εκφραστικού χορού από την ιστοσελίδα. Δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να επιλέξουν την καρτέλα εργασίας που επιθυμούν και τα προτρέπει να δημιουργήσουν το δικό τους χορευτικό κομμάτι με βάση τη μουσική που βάζει αυτός/ή. Aκολουθούν τις οδηγίες της καρτέλας και φτιάχνουν χορευτικό κομμάτι χρησιμοποιώντας ποικιλία κινήσεων και εκφράσεων του σώματος, ακολουθώντας το ρυθμό της μουσικής που ακούγεται. Προτεινόμενη μουσική για την πιο πάνω καρτέλα από το διαδίκτυο: http://www.amclassical.com/piano/ (Beethoven: Fur Elise) ή από ψηφιακό δίσκο κλασικής μουσικής: Tέσσερις εποχές του Vivaldi. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Ενότητα: Κλασικός αθλητισμός Δραστηριότητα: Αγωνίσματα στίβου και οργάνωση αγώνων Τάξη: Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://www.iaaf.org Εσωτερική Παραπομπή: http://www.iaaf.org/mm/Document/imported/37264.pdf, http://www.iaaf.org/mm/Document/imported/37265.pdf http://www.iaaf.org/mm/Document/imported/37262.pdf Επεξήγηση: Ο/η εκπαιδευτικός και τα παιδιά κατεβάζουν πληροφορίες και καρτέλες με ποικιλία δραστηριοτήτων με σκοπό να γνωρίσουν και να εκτελέσουν τα αγωνίσματα κλασικού αθλητισμού. Στη συνέχεια, επιλέγουν κάποιες δραστηριότητες με σκοπό την οργάνωση ενδοσχολικής, διασχολικής ή περιφερειακής ημερίδας κλασικού αθλητισμού. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Ενότητα: Φυσική Αγωγή και Ζωγραφική με Η/Υ Δραστηριότητα: Ηλεκτρονική κάρτα ζωγραφικής με θέμα την άσκηση Τάξη: Γ΄- ΣΤ΄Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://www.pecentral.com/ Εσωτερική Παραπομπή: http://www.pecentral.com/postcard/postcardmenu.html Επεξήγηση: Τα παιδιά επιλέγουν μια αγαπημένη αθλητική κάρτα και τη στέλνουν με ένα μήνυμα ηλεκτρονικά σε ένα φίλο τους. Στη συνέχεια στο Paint ή σε άλλο σχεδιαστικό πρόγραμμα φτιάχνουν τη δική τους κάρτα άσκησης, τη στέλνουν στην ιστοσελίδα ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε φίλους. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Ενότητα: Ολυμπιακοί Aγώνες Τάξη: Γ΄- ΣΤ΄Δημοτικού www.ime.gr/olympics/ Επεξήγηση: Παρουσίαση των Ολυμπιακών αγώνων διαμέσου των αιώνων (προϊστορία, αρχαιότητα, αναβίωση) από το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

Φυσική Άσκηση και Υγεία Ενότητα: Φ.Α και Αγωγή Υγείας Δραστηριότητα: Διατροφή-Διατροφικές συνήθειες για μαθητές Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=3&ep=6&c_id=915

Δραστηριότητα: Εκπαιδευτικά βίντεο για τη Φυσική Αγωγή Ενότητα: Φυσική Αγωγή Δραστηριότητα: Εκπαιδευτικά βίντεο για τη Φυσική Αγωγή Τάξη: Α΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://www.teachers.tv/subjects/primary/physical-education, http://www.teachers.tv/search/list?tn=primary,physical-education Επεξήγηση: Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέξει από μια ποικιλία βίντεο σχετικών με διάφορα θέματα που μπορούν να διδαχθούν στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Τα βίντεο αυτά περιέχουν προγράμματα που έχουν αναπτυχθεί στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε άλλα σχολεία. Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να υιοθετήσει ιδέες για δραστηριότητες στο μάθημά του/της, για επίδειξη κάποιων δεξιοτήτων από διάσημους αθλητές (π.χ. στο τρέξιμο), είτε για αφόρμηση είτε για τελική δραστηριότητα. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Δραστηριότητα: Βίντεο για όλα τα αθλήματα Τάξη: Δ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ενότητα: Αθλήματα Δραστηριότητα: Βίντεο για όλα τα αθλήματα Τάξη: Δ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Ιστοσελίδα: http://www.youtube.com/ Επεξήγηση: Ο/η εκπαιδευτικός βάζοντας λέξη - κλειδί για το άθλημα που τον/την ενδιαφέρει, μπορεί να βρει σύντομα βίντεο τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε για αφόρμηση στο μάθημα είτε για επίδειξη μιας δεξιότητας και τον τρόπο διεξαγωγής του συγκεκριμένου αθλήματος. Πηγή: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ, Φθινόπωρο 2008

Διαδικτυακές Σελίδες για Κ.Φ.Α. www.fa3.gr  Θέματα σχετικά με τη σχολική φυσική αγωγή: σχέδια μαθημάτων και μεμονωμένες δραστηριότητες, τρόποι οργάνωσης και αξιολόγησης,  προτάσεις βιβλίων και επιστημονικών περιοδικών καθώς και θεωρία για τα αναλυτικά προγράμματα. http://users.sch.gr//sakan/ Ελληνική ιστοσελίδα για Κ.Φ.Α. που περιέχει όλα όσα ενδιαφέρουν τον κλάδο (υπηρεσιακά θέματα, νομοθεσία, θέματα σχετικά με τη σχολική φυσική αγωγή κ.λ.π.). www.hape.gr/ Ελληνική Ακαδημία Φυσικής Αγωγής. Απευθύνεται στους καθηγητές Φ.Α. και στους σκοπούς του αναφέρεται ότι είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι νέες τάσεις και προοπτικές του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στη σύγχρονη εποχή (απαιτείται εγγραφή).

Διαδικτυακές Σελίδες http://www.gss.gov.gr/ Η σελίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού http://www.sparkpeople.com/resource/exercise_demos.asp?exercise_type=core http://www.sportskids.com/ http://www.aahperd.org/ http://www.okpe.gr/site/index.php/fusikiagogi