«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Σε μια στιγμή θα περάσετε σε ένα κόσμο μαγικό. Σε μια στιγμούλα...
Σε μια στιγμή θα περάσετε σε ένα κόσμο μαγικό. Σε μια στιγμούλα...
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Η Φ ι λ ί α.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συνέντευξη με νήπια.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

7η Συνάντηση και 8η Συνάντηση (1/14) Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. http://schoolinclouds.webs.com/ Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (2/14) Στην προηγούμενη συνάντηση , με τίτλο: «Με βλέπω μέσα από τα μάτια σου - Δες με τα μάτια μου» φωτίσαμε την έννοια της αυτοεικόνας και τονίσαμε τον ρόλο των «σημαντικών άλλων» και την επιρροή που μας ασκούν στο θέμα της αυτοεκτίμησης. . Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (3/14) Το θέμα της 7ης Συνάντησης είναι τα συναισθήματα! Και ακολούθως απόψε θα διεξαχθεί και η 8η Συνάντηση που αποτελεί ένα είδος διαμορφωτικής αξιολόγησης του προγράμματος μια που βρισκόμαστε ήδη στην «καρδιά» του προγράμματος Αγωγής Υγείας  Σας προ(σ)καλούμε λοιπόν να αναφέρει ο καθένας από εσάς ένα συναίσθημα που του έρχεται στον νου. Εμείς οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά μας, τα καταγράφουμε σε ένα πίνακα ή σε ένα μεγάλο χαρτί. (5 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (4/14) Υπάρχουν θετικά και αρνητικά συναισθήματα… Υπάρχουν επειδή όλοι μας έχουμε ανάγκες και επιθυμίες. Τα συναισθήματα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ανθρώπινης φύσης. Δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, ενώ είναι και δύσκολο να τα ελέγχουμε ορισμένες φορές […] Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα. Είναι σημαντικό να τα αποδεχόμαστε. Μόνο έτσι μπορούμε να τα επεξεργαστούμε και λειτουργήσουμε πιο αληθινά. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (5/14) Δεν είναι δειλία να παραδεχτούμε ότι φοβόμαστε, ότι νιώθουμε μοναξιά, ότι νιώθουμε θλιμμένοι […] Τουναντίον, ούτε εύκολο είναι, αλλά ούτε και θεμιτό να αποκρύβουμε εκείνο που νιώθουμε πραγματικά. Ίσα – ίσα που δίνουμε την ευκαιρία στους άλλους να μοιραστούν μαζί μας παρόμοια συναισθήματα σε κάποια ανάλογη περίσταση. Παράλληλα δεν είναι λίγες οι φορές που οι γύρω μας προσπαθούν να μας ορίσουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να νιώθουμε. Π.χ. «Δεν πρέπει να ζηλεύεις», «μην κλαις, τα αγόρια δεν κλαίνε» κλπ… Υπάρχει όμως περίπτωση να πούμε σε κάποιον: «Αγάπα»; «Λυπήσου»; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (6/14) Ώρα όμως για παιχνίδι!!! Ας δούμε ποιες καταστάσεις μπορούν να προκαλέσουν κάποια από τα συναισθήματα που αναφέρθηκαν. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (7/14) Κάρτες συναισθημάτων (φυλλάδιο 1) Έχουμε ένα κουτί, μέσα στο οποίο υπάρχουν διάφορες κάρτες. Ο καθένας, (μαζί και ο/οι εκπαιδευτικοί), πάρτε από μία ή δύο κάρτες (ανάλογα τα μέλη των ομάδων), σκεφτείτε λίγο και συμπληρώστε τη φράση που υπάρχει στην κάρτα. Εάν η κάρτα που διαλέξατε σας δυσκολεύει, αφήστε τη και πάρτε μία άλλη. Αυτό όμως μπορεί να γίνει μία φορά μόνο  Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (8/14) Έτοιμοι; Ο καθένας από εμάς λοιπόν… Διαβάζουμε την / τις κάρτες μας όπως την έχουμε συμπληρώσει ενώπιον της ομάδας. Ξεκινάμε από τον / την μαθήτρια που αισθάνεται περισσότερο έτοιμος , -η Σημαντικό: Όποιος δεν νιώθει άνετα με την κάρτα του, μπορεί να μην μιλήσει, αλλά μπορεί να παρακολουθεί. (25 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (9/14) Πάμε λίγο πιο πέρα; Ας προσπαθήσουμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα: Υπάρχουν συναισθήματα που επιτρέπονται στα αγόρια, αλλά όχι στα κορίτσια και το αντίστροφο; Ποια συναισθήματα επιτρέπονται στους μεγάλους και ποια στους μικρούς; Ποια συναισθήματα επιτρέπονται στα παιδιά, αλλά όχι σ’ εσάς τους εφήβους; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 7η Συνάντηση (10/14) Πριν περάσουμε στην 8η συνάντηση….. Σχολιάστε την αποψινή 7η συνάντηση… Σας άρεσε; Τι σας δυσκόλεψε; Αισθανθήκατε άνετα ή ήρθατε σε αμηχανία;…. Προσθέστε ό,τιδήποτε άλλο αισθάνεστε… Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 8η Συνάντηση (11/14) Στόχος μας: Να σκεφτούμε και να συζητήσουμε την μέχρι τώρα εμπειρία μας στην ομάδα. Αυτή η συνάντηση βρίσκεται στο μέσον περίπου των εργασιών του διασχολικού προγράμματος Αγωγής Υγείας. Ας συζητήσουμε για την μέχρι τώρα εμπειρία μας: Τι μας δυσκόλεψε; Τι μας άγγιξε; Τι νομίζουμε ότι έχουμε αποκομίσει; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 8η Συνάντηση (12/14) Τι συνέβη στις συναντήσεις αυτές; Ποια ήταν η πιο ευχάριστη εμπειρία στη διάρκεια των συναντήσεων; Υπήρξαν δύσκολες στιγμές Σε τι διέφεραν αυτές οι συναντήσεις – συζητήσεις από εκείνες που κάνουμε με έναν φίλο μας; Υπάρχουν πράγματα που ανακαλύψαμε για τον εαυτό μας ή για τους άλλους που δεν γνωρίζαμε πριν; Ποιες από τις μέχρι τώρα προσδοκίες σας έχουν ικανοποιηθεί; Ποιες έχουν διαψευσθεί; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 8η Συνάντηση (13/14) Μοιράζουμε το φυλλάδιο 2 – Διαμορφωτική Αξιολόγηση (Σ8) Βρίσκεται στη σελίδα του προγράμματος. Εκτυπώστε το και αναπαράγετέ του σε όσα αντίτυπα χρειάζεστε. Φυλάξτε τα όπως άλλωστε φυλάσσετε έως τώρα κάθε είδους δημιουργία – συμμετοχή των παιδιών. Γιατί είναι πολύ χρήσιμο να έχουμε την γνώμη των συμμετεχόντων η οποία Και θα ληφθεί υπόψη για τη συνέχεια του προγράμματος. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 8η Συνάντηση (14/14) Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη φορά… Μέχρι τότε … Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. http://schoolinclouds.webs.com/ Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση