Ralleiosinschooldevelopment.wikispaces.com.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet, θέλουμε να λείπει ο κακός»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΛΙΧΝΗΣ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Εθνικό Ίδρυμα Αγροτικής Έρευνας (ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε.)
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗΣ «Ηλεκτρονική Ανακύκλωση - ΗΛΙΟΣ» Η λεκτρονικά Λ ήμματα Ι εραρχία Ο ικονομία Σ υνεργασία 1 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Σύνταξη: ΥΠΕΠΘ Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ Ένα Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Περιοδικό για την Εκπαιδευτική Κοινότητα
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ralleiosinschooldevelopment.wikispaces.com

Ομάδα Μαθητριών Γραμματέας: Φαλιδέα Ναταλία (Α3) Ομάδα Υποστήριξης (ενημέρωση Wiki, υλικό κλπ): Φωτοπούλου Μαρία (Α3) Πεφάνη Πελαγία (Β4) Ομάδα Διεξαγωγής Ερευνών & Καταγραφής Δεικτών Αειφορίας: Χύκα Μαρία (Α1) Θωμαΐδη Αικατερίνη (Α3) Κούβαρη Παναγιώτα (Β2) Μερτζάνη Πελαγία (Β2) Κουζιώκα Ελένη Βασιλεία (Β2)

Τρεις Εμπειρικές Μελέτες – Έρευνες Ενδοσχολικής Ανάπτυξης Δημιουργία Αφισών Καταγραφή Συμμετοχής σε Εκδηλώσεις Τρεις Εμπειρικές Μελέτες – Έρευνες και Καταγραφή Δεικτών Ενδοσχολικής Ανάπτυξης

Δημιουργία Αφισών

Εκδηλώσεις 1. 24-10-2011: Ομιλία ακαδημαϊκού Β. Μαρκεζίνη με θέμα "Βλέποντας με το μυαλό και όχι μόνο με τα μάτια», Ίδρυμα Αικ. Λασκαρίδη 2. 20/12/2011: Ερευνητικές Εργασίες - Ανατροφοδοτική Συνάντηση, Ίδρυμα Λασκαρίδη 3. 28/01/2012: Θεατρική Παράσταση "Μάκμπεθ», Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών Ιδρύματος Ωνάση 4. 27-28/01/2012: 3o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΕΕΦ Ένωση Ελλήνων Φυσικών 5. 23/2/2012: Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Α' Τάξη: Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Β' Τάξη: Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος Γ' Τάξη: Έκθεση με θέμα "Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας», Ευγενίδιο Ίδρυμα 6. 2-3/03/2012: Διημερίδα Βιολογίας 7. 9-11/03/2012: 3ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή (Α’), Λίμνη Πλαστήρα-Καλαμπάκα-Μετέωρα

Έρευνα 1: Αειφόρο Σχολείο Χρήση ομαδοσυνεργατικών τεχνικών Εφαρμογή ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία Συμμετοχή σε προγράμματα ενδοσχολικής ανάπτυξης Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 40 μαθήτριες και 15 εκπαιδευτικούς

Έρευνα 2: Kάπνισμα ✓ ✓ Το να γνωρίζει κανείς τα προβλήματα που προκαλεί το κάπνισμα, είτε προέρχεται από περιβάλλον καπνιστών είτε όχι, δεν τον αποτρέπει αναγκαστικά από το να καπνίζει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 49 μαθήτριες της Α’ τάξης, 38 μαθήτριες της Β’ τάξης και 65 μαθήτριες της Γ’ τάξης

Έρευνα 3: Κινητό Τηλέφωνο Παρατηρήθηκε πολύ συχνή χρήση του διαδικτύου και μάλιστα μέσω κινητού εν γνώσει των προβλημάτων που προκαλεί η χρήση του κινητού τηλεφώνου και των κινδύνων που εγκυμονεί το διαδίκτυο Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 59 μαθήτριες  

Καταγραφή Δεικτών Ενδοσχολικής Ανάπτυξης Καταγραφή Δεικτών Ενδοσχολικής Ανάπτυξης Μαθητικοί Διαγωνισμοί Αξιοποίηση ομαδοσυνεργατικών τεχνικών στη διδασκαλία Αξιοποίηση ΤΠΕ στη διδασκαλία Βαθμός συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε Σεμινάρια, Ημερίδες, Συνέδρια κλπ Πραγματοποίηση Ειδικών Παιδαγωγικών Συναντήσεων

Γράφημα Χρήσης Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην τάξη από τους εκπαιδευτικούς Γράφημα συμμετοχής των εκπαιδευτικών του σχολείου σε συνέδρια, ημερίδες, διημερίδες κλπ

Η εκπαιδευτική κοινότητα: Οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Αειφόρου Σχολείου και συνεργάζονται με τις μαθήτριες προκειμένου να πετύχουν τους στόχους του Η εκπαιδευτική κοινότητα: Γνωρίζει την έννοια της αειφορίας Είναι πρόθυμη να υλοποιεί τις ιδέες που η αειφορία εκφράζει

Ευχαριστούμε Ράλλειο ΓΕΛ Πειραιά Ευχαριστούμε Ράλλειο ΓΕΛ Πειραιά