Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Εισηγητής: Θωμάς Καραγιώργος
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : Διαιτολογικό Γραφείο Ιωάννη Χρύσου και ΣΙΑ ΕΕ Όνομα: Ζάνα Αντέλα Α.Μ:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Στην καρδιά της Ευρώπης
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ 03 ΜΥΛΩΝΑ ΛΕΒΑΝΤΑ ΠΕ 11
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης Στο πλαίσιο του προγράμματος «Διαβίωση στη φύση – Μικροί κατασκηνωτές», οι συμμετέχοντες μαθητές/τριες ήρθαν σε άμεση επαφή με πραγματικές καταστάσεις διαβίωσης στη φύση αφού κατασκήνωσαν και διανυκτέρευσαν στο Δημοτικό κάμπινγκ της Αλεξανδρούπολης, για πρώτη φορά, βιώνοντας μοναδικές στιγμές και αποκομίζοντας πρωτότυπες εμπειρίες. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο τμήμα «Οι δραστηριότητές μας»

Συνεργασία με το Σύλλογο Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Θράκης Κατά τη διάρκεια της διανυκτέρευσης στο κάμπινγκ της Αλεξανδρούπολης, δόθηκε η ευκαιρία στους συμμετέχοντες μαθητές/τριες να ξεναγηθούν στους αστερισμούς του έναστρου νυχτερινού ουρανού και να παρατηρήσουν με τηλεσκόπιο τους πλανήτες Άρη και Κρόνο. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στο τμήμα «οι δραστηριότητές μας».

Διαβίωση στη Φύση Κατασκήνωση στο Δημοτικό Κάμπινγκ της Αλεξανδρούπολης Συμμετείχαν 8 μαθητές/τριες. Η διαβίωση στη φύση έλαβε χώρα στις 9 και 10 Ιουνίου 2012. Το πρόγραμμα περιλάμβανε εξίσου εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Εκπαίδευση στο στήσιμο του αντίσκηνου στην ετοιμασία σάντουιτς Στη μαγειρική στο καθάρισμα των μαγειρικών σκευών στο νυχτερινό προσανατολισμό Στη συμπεριφορά συμβίωσης Στην παροχή βοήθειας σε άλλους Εξάσκηση Αγγλικής γλώσσας Συνέντευξη από άλλους κατασκηνωτές Περιβαλλοντική εκπαίδευση Ψυχαγωγία Orienteering Παιχνίδια στην παραλία Επιτραπέζια παιχνίδια Άθληση στους αθλητικούς χώρους Παρατήρηση με τηλεσκόπιο Κατασκευές με φυσικά υλικά Επισκέψεις Επίσκεψη στο χώρο των απολιθωμένων δέντρων Επίσκεψη στο αναψυκτήριο Αξιολόγηση Αξιολόγηση της δράσης «διαβίωση στη φύση» Αξιολόγηση όλου του προγράμματος

Το στήσιμο των σκηνών Εκπαίδευση στη μαγειρική: μακαρόνια με σάλτσα και τυρί Εκπαίδευση στο πλύσιμο των μαγειρικών σκευών

Συμπεριφορά συμβίωσης Εκπαίδευση στο νυχτερινό προσανατολισμό –γνώση του έναστρου Ουρανού – ξενάγηση με λέιζερ Εξάσκηση αγγλικής γλώσσας Συνέντευξη από άλλους κατασκηνωτές

Περιβαλλοντική εκπαίδευση Παιχνίδι προσανατολισμού - Orienteering Νυχτερινή παρατήρηση με τηλεσκόπιο: είδαμε τους πλανήτες Άρη και Κρόνο

Παιχνίδια στην παραλία Άθληση στους αθλητικούς χώρους Επιτραπέζια παιχνίδια

Κατασκευές με φυσικά υλικά Επίσκεψη στο χώρο του Κάμπινγκ με τους Απολιθωμένους κορμούς δέντρων Επίσκεψη στο αναψυκτήριο του κάμπινγκ

Η δύσκολη ώρα του αποχαιρετισμού με χαμόγελα ευτυχίας από τη βιωματική αυτή εμπειρία του κάμπινγκ

Αξιολόγηση του προγράμματος από τις προφορικές μαρτυρίες των συμμετεχόντων από τη συμμετοχή τους σε όλες τις δράσεις από ερωτηματολόγια αξιολόγησης που κατασκευάστηκαν από την υπεύθυνη του προγράμματος για τις ανάγκες αξιολόγησης του συγκεκριμένου προγράμματος.

Συμπεράσματα Το πρόγραμμα ήταν πολύ πρωτότυπο για τα παιδιά και τους παρείχε νέες γνώσεις Πιο χρήσιμες για το μέλλον ήταν οι γνώσεις του προσανατολισμού, των πρώτων βοηθειών και η χρήση του χάρτη και της πυξίδας. Το σχολείο θα πρέπει να παρέχει τέτοιες γνώσεις στους μαθητές/τριες Ενισχύθηκαν “αρκετά έως πάρα πολύ” οι περιβαλλοντικές γνώσεις των μαθητών, η ευαισθητοποίησή τους για το περιβάλλον, η περιβαλλοντική τους συνείδηση και η οικολογική τους συμπεριφορά. Τους άρεσε περισσότερο η εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες, στον προσανατολισμό και στο στήσιμο του αντίσκηνου. Είναι πρόθυμοι να συστήσουν την παρακολούθηση αυτού του προγράμματος και στους επόμενους μαθητές/τριες του σχολείου. Για τους συμμετέχοντες στο κάμπινγκ, η βιωματική αυτή εμπειρία ήταν μοναδική. Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους δεν συμμετείχαν οι υπόλοιποι μαθητές στη βιωματική εμπειρία της κατασκηνωτικής ζωής ήταν γιατί: δεν τους άφησαν οι γονείς τους δεν ήθελαν να χαλάσουν την ησυχία τους επειδή τους αρέσει η άνεση.

Δημοτικό Σχολείο Νέας Χηλής Σχολικό έτος: 2011-2012 Τάξη Στ Διαβίωση στη φύση Μικροί κατασκηνωτές