Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2-ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
ΗΗΜΕΙΑ.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
6.2 ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Είσαι καλός/ή όσον αφορά τα χρώματα?! OK, Τότε παρατήρησε προσεκτικά την επόμενη εικόνα...
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Μεταθέσεις & Συνδυασμοί
Οπτική, Καθρέφτες και Διαφάνεια σωμάτων
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
ΣΚΕΨΟΥ OΠΩΣ Ο EINSTEIN. Ο πιο διάσημος επιστήμονας όλων των εποχών και ίσως ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο, Albert Einstein, παραδίδει το μάθημά του.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Σκηνή 1 Μέγεθος πλάνου 30cm*50cm Χρόνος 00:00:12 Εικόνα Ήχος 00:00:09 Πλάνο 1 Εμφανίζονται ο Juan και η Juanita, πίσω τους εμφανίζεται στον πίνακα ο χάρτης.
ΗΛΕΚΤΡΙΣΗ ΜΕ ΕΠΑΓΩΓΗ Ηλέκτριση με επαγωγή σημαίνει ηλέκτριση από απόσταση. Κατά την διαδικασία της ηλέκτρισης με επαγωγή ένα ηλεκτρισμένο υλικό σώμα ηλεκτρίζει.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Φως και χρώματα (α).
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Όταν το φως περνά από τον αέρα σε ένα άλλο διαφανές υλικό ή από ένα διαφανές υλικό στον αέρα, αλλάζει πορεία. Διάθλαση ονομάζουμε.
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Για να ελέγξουμε εάν ένας παράγοντας (π. χ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Τίτλος επιστημονικής εργασίας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
ΗΛΕΚΤΡΙΣΗ ΜΕ ΕΠΑΓΩΓΗ Ηλέκτριση με επαγωγή σημαίνει ηλέκτριση από απόσταση. Κατά την διαδικασία της ηλέκτρισης με επαγωγή ένα ηλεκτρισμένο υλικό σώμα ηλεκτρίζει.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2

Διαφανή, ημιδιαφανή και αδιαφανή σώματα  Σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται τα σώματα με κριτήριο τη δυνατότητα να βλέπουμε μέσ’ από αυτά;  Ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των διαφανών, ημιδιαφανών και αδιαφανών σωμάτων;

Α. Διαφανή σώματα Διαφανή σώματα Αφήνουν το φως να περάσει από μέσα τους. Μας επιτρέπουν να διακρίνουμε τη μορφή σωμάτων που βρίσκονται πίσω τους.

Β. Ημιδιαφανή σώματα Ημιδιαφανή σώματα Αφήνουν ένα μέρος του φωτός να περάσει. Δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε τη μορφή των σωμάτων που βρίσκονται πίσω τους.

Γ. Αδιαφανή σώματα Αδιαφανή σώματα Δεν αφήνουν το φως περάσει. Δεν μας επιτρέπουν να βλέπουμε οτιδήποτε βρίσκεται πίσω τους.

Μπορείς να σκεφτείς μερικά παραδείγματα; Διαφανή υλικά: - Άχρωμος πλαστικός φάκελος - Άχρωμο σακούλι πλαστικό - Μαύρο σακούλι πλαστικό - Χρωματιστός πλαστικός φάκελος Ημιδιαφανή υλικά: - Χαρτί φωτοτυπικής - Χαρτοπετσέτα - Ψιλόκολλα - Πλαστικό άσπρο Αδιαφανή υλικά: - Αλουμινόχαρτο - Εξώφυλλο τετραδίου - Γυαλόχαρτο

Όλα τα διαφανή και ημιδιαφανή σώματα έχουν τον ίδιο βαθμό διαφάνειας; Αυτό θα το μάθουμε στο μάθημα σήμερα...

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1: Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό διαφάνειας ενός σώματος;

Να δοκιμάσουμε πρώτα να δούμε το σχέδιο μέσ’ από ένα κομμάτι πλαστικό σακούλι. Ναι! Μετά να δοκιμάσουμε να δούμε το σχέδιο μέσ’ από δύο, τρία, τέσσερα και πέντε κομμάτια!

Μπράβο! Τα καταφέρατε! Τώρα να προχωρήσετε στην εργασία 2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μπροστά σας τα πιο κάτω υλικά!

Τι παρατηρείται κάθε φορά που προσθέτετε νέα ποσότητα πορτοκαλάδας; Τι είναι εκείνο που άλλαζε στα πειράματα κάθε φορά;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τι ανακαλύψαμε από τα πειράματα που κάναμε; Ένας παράγοντας που επηρεάζει το βαθμό διαφάνειας ενός σώματος είναι το πάχος του.

Μπορείς να σκεφτείς περιπτώσεις από τη ζωή σου που το πάχος ενός σώματος επηρεάζει το βαθμό διαφάνειάς του; Θα σε βοηθήσουν οι πιο κάτω εικόνες.

Υπάρχει ακόμη ένας παράγοντας που επηρεάζει το βαθμό διαφάνειας ενός σώματος. Για να μάθουμε ποιος είναι ο 2 ος παράγοντας, θα πρέπει να εκτελέσετε το πείραμα στη σελίδα 33.

Το πείραμά σας έγινε με επιστημονικό τρόπο; Πόσους παράγοντες αλλάζατε κάθε φορά;  Τι ήταν αυτό που άλλαζε στο πείραμα κάθε φορά; Το διαφορετικό χρώμα του πλαστικού. Το διαφορετικό χρώμα του πλαστικού.  Ποιοι παράγοντες ήταν σταθεροί; Το υλικό των κομματιών. Το υλικό των κομματιών. Το πάχος κάθε κομματιού. Το πάχος κάθε κομματιού. Η απόσταση μεταξύ των κομματιών. Η απόσταση μεταξύ των κομματιών.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τι ανακαλύψαμε με το δεύτερο πείραμα; Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει το βαθμό διαφάνειας ενός σώματος είναι το χρώμα του.

Μπορείς να σκεφτείς περιπτώσεις από τη ζωή που το χρώμα ενός σώματος επηρεάζει το βαθμό διαφάνειάς του;

Τι μάθαμε σήμερα...  Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το βαθμό διαφάνειας ενός υλικού;  Με ποιο τρόπο το πάχος ενός διαφανούς υλικού επηρεάζει το βαθμό διαφάνειάς του;  Με ποιο τρόπο το χρώμα ενός υλικού επηρεάζει το βαθμό διαφάνειάς του; ΜΠΡΑΒΟ!!!