Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
Advertisements

ΣΕΙΣΜΟΣ Παναγιώτης Ροβόλας Θοδωρής Μάρρας Σάκης Μηλιώτης.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Σταυρακάκης Μ. Γεώργιος Υποπυραγός
3Ο ΓΕΛ ΑΡΤΑΣ ΣΕΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.
Σεισμοί.
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
ΣΕΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ : Μάνεση Ευδοκία ΤΑΞΗ : Γ 2΄ α
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Τμήμα Αγγλικών Γυμνασίου ΣΧΟΛΗ Ι.Μ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Εκπαιδευτικοί στόχοι.
«Σεισμοί – Καταγραφή σεισμικότητας στον Ελλαδικό χώρο- Αντιμετώπιση»
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Νίκος Καφενίδης, Αγγελική Μιχαλέλλη Μαθήματα: Γεωγραφία & Πληροφορική.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Από το 1979 έως το 1995 στις ΗΠΑ, 1400 άτομα βρήκαν το θάνατο χτυπημένοι από κεραυνό. Σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνονται.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Στο τελευταίο C.I.A.M. ο Aldo Van Eyck παρουσιάζει τους “κύκλους του Otterlo” με τη μορφή μανιφέστου, όπου διακηρύσσει την ανάγκη συγκερασμού, και όχι.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
«Σεισμός : Η γνώση είναι … ασπίδα προστασίας» Σχολ. Έτος
 Ανατολικά της πλατείας του Κουλέ Καφέ, στη συμβολή των οδών Θεοτοκοπούλου και Χρυσοστόμου, σώζεται το μοναδικό δημόσιο λουτρό της βυζαντινής εποχής,
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Σεισμοί και Σχολεία Μια παρουσίαση από τον δάσκαλο Στέργιο Κεχαγιά.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ Μάθημα:Γεωγραφία Καθηγητής κ. Φανουρίου Μαθήτρια Τσουλφά Σοφία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Τα νησιά του Ιονίου Πελάγους
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αυτοπροστασία από το σεισμό..
Τι ονομάζουμε λιθόσφαιρα και λιθοσφαιρικές πλάκες;
«Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη», Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη.
Αυτόχθονας λαός Πάπουα
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Μπαμπά σήμερα μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε όταν γίνεται σεισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ

Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου στην απόκτηση γνώσεων για τους σεισμούς, στην αντισεισμική προστασία και συμπεριφορά του πληθυσμού. Συμμετοχή στο Ζακυνθινό καρναβάλι και γνωριμία με όλες τις ομορφιές του νησιού. Ανάπτυξη ικανοτήτων εργασίας σε ομάδα, δημιουργικής φαντασίας και λήψης αποφάσεων, διατύπωσης και έκφρασης επιχειρημάτων σε γραπτό και προφορικό λόγο. Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου στην απόκτηση γνώσεων για τους σεισμούς, στην αντισεισμική προστασία και συμπεριφορά του πληθυσμού. Συμμετοχή στο Ζακυνθινό καρναβάλι και γνωριμία με όλες τις ομορφιές του νησιού. Ανάπτυξη ικανοτήτων εργασίας σε ομάδα, δημιουργικής φαντασίας και λήψης αποφάσεων, διατύπωσης και έκφρασης επιχειρημάτων σε γραπτό και προφορικό λόγο.

Τ Ο ΝΗΣΙ ΤΗΣ Ζ ΑΚΥΝΘΟΥ Η Ζάκυνθος γνωστή διεθνώς και με το όνομα « Τζάντε», ή «Φιόρο του Λεβάντε», δηλαδή « Άνθος της Ανατολής» ανήκει στα Ιόνια Νησιά. Ο Όμηρος την αποκαλούσε «Υλήεσσα», ο Βιργίλιος «Nemorosa “o Έντγκαρ Άλαν Πόε « Ωραίο νησί», ενώ για τους κατοίκους της είναι απλώς η «Ζακυθούλα τους».

Γ ΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λιθακιάς Ζακύνθου ιδρύθηκε με απόφαση του Υπουργού Παιδείας μετά από πρόταση του Κοινοτικού Συμβουλίου της τότε Κοινότητας Λιθακιάς, σε κτίριο που παρεχώρησε η Κοινότητα και είναι το επισκευασμένο παλαιό αρχοντικό, γνωστό σήμερα σαν Αρχοντικό Μεσσαλά το οποίο κατασκευάσθηκε το Είναι Κέντρο της Ιονίου Περιφέρειας και συμμετέχει μαζί με άλλα κέντρα στην Ελλάδα στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα γνώσης και προστασίας του Φυσικού και Ανθρωπογενούς Περιβάλλοντος.

Ε ΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ

Δημιουργεί στους ανθρώπους αίσθημα πανικού κα ανασφάλειας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορεί να υπάρξουν νεκροί και τραυματίες. Προκαλεί σοβαρά προβλήματα και εκτεταμένες ζημιές Σε διάφορες κατασκευές, (κατοικίες, διάφορα κτίρια, γέφυρες και άλλες κατασκευές ) αν γίνει κοντά σε κατοικημένη περιοχή. Σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται αιτία να τραυματιστούν ή ακόμα και να χάσουν την ζωή τους άνθρωπο ι.

Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ Συζητήστε με την οικογένειά σας και καταστρώστε σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Όλα τα μέλη της οικογένειας πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση σεισμού. Προγραμματίστε που θα καταφύγετε μετά το σεισμό. Καθορίστε πού και πώς θα συναντηθείτε. Μάθετε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ

Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ

Αν βρεθείτε μέσα σε κτίριο Μην τρέχετε προς την έξοδο. Καλυφθείτε αμέσως κάτω από ένα γερό τραπέζι ή άλλο έπιπλο. Απομακρυνθείτε από επικίνδυνα σημεία όπως τζαμαρίες και βαριά έπιπλα. Μη βγαίνετε στα μπαλκόνια.

Αν βρεθείτε έξω από κτίριο Μείνετε έξω. Μην μπαίνετε μέσα σε κτίρια. Απομακρυνθείτε από κτίρια, μανδρότοιχους, ηλεκτροφόρα καλώδια. Καταφύγετε σε ανοιχτό ασφαλή χώρο όπως: πλατεία ή πάρκο. Αν είστε μέσα στο αυτοκίνητο  Παρκάρετε το αυτοκίνητο σε ασφαλές μέρος που δεν εμποδίζει την κυκλοφορία.  Αποφύγετε πολυώροφα κτίρια, φωτεινούς σηματοδότες, γέφυρες.

Τ Ι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ Κλείστε τους γενικούς διακόπτες (ηλεκτρικού ρεύματος, γκαζιού, φυσικού αερίου,νερού). Πάρετε μαζί σας τα άμεσα απαραίτητα: φακό, ραδιοφωνάκι, νερό ή ότι άλλο έχετε ανάγκη. Βγείτε προσεκτικά έξω από το κτίριο. ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ασανσέρ.

Κατεβείτε από τις σκάλες. Περπατάτε γρήγορα και μην τρέχετε. Καταφύγετε σε ανοικτό ασφαλή χώρο όπως: πλατεία ή πάρκο. Μην πλησιάζετε τις ακτές. Μην πιστεύεις σε φήμες Μην αγγίζετε πεσμένα καλώδια Μη χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητό σας άσκοπα.

Ζ ΑΚΥΝΘΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ! ! ! Το Ζακυνθινό Καρναβάλι συνδέθηκε, στο διάβα των αιώνων, με την πορεία του νησιού στο χώρο και το χρόνο και επηρεάστηκε βαθιά από τα ιδιόμορφα τοπικά ήθη και έθιμα.

Σήμερα το καρναβάλι προσαρμόστηκε στους σύγχρονούς τρόπους ψυχαγωγίας. Ο χρόνος και οι ξενόφερτες συνήθειες άλλαξαν και τα μουσικά γούστα των Ζακυνθινών καθώς οι λάτιν ρυθμοί και το μπουζούκι αντικατέστησαν το μαντολίνο και το ταμπουρλονιάκαρο ενώ οι καντρίλιες το βαλς και το ταγκό αντικαταστάθηκαν από άλλους μουσικούς ρυθμούς αν και τα τελευταία χρόνια γίνεται μια αξιόλογη προσπάθεια να αναβιώσουν και να διασώσουν όλους αυτούς τους χορούς και τα δρώμενα του καρναβαλιού.

Ευχαριστούμε τους μαθητές/τριες της Γ΄τάξης – την κ. Τασούλα Αλεξάνδρα και τον κ. Φραγγίδη Μανώλη γιατί χωρίς την συμμετοχή τους δεν θα πραγματοποιούταν η εκδρομή στην Ζάκυνθο και φυσικά την κ. Μηλιώνη Κων/να γιατί χωρίς εκείνη δεν θα υπήρχε καν εκδρομή !!!