Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη», Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη», Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη»,
Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη Ζακύνθου «Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη», Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη Ζακύνθου Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

2 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

3 Τουρισμός και αειφορία
Τις δυο τελευταίες δεκαετίες η έννοια της ανάπτυξης του τουρισμού και των σχετικών με αυτόν δραστηριοτήτων έλαβε νέες επιστημονικές διαστάσεις, σημαντικά διαφοροποιημένες από προγενέστερες αντιλήψεις, με έμφαση στην ισορροπημένη ανάπτυξη των περιοχών υποδοχής με βασικούς άξονες την προστασία του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, την ευημερία της τοπικής κοινωνίας και της οικονομίας με τρόπο που θα σέβεται τις βασικές αρχές της αειφορίας. Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

4 Τουρισμός και αειφορία
Ο όρος που υιοθετήθηκε για να αποδώσει αυτό το «είδος» ανάπτυξης είναι «βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη» και περιλαμβάνει τον τύπο τουρισμού που δραστηριοποιείται ισόρροπα στην τοπική κοινωνική, οικονομική, πολιτισμική και περιβαλλοντική δομή της κάθε τουριστικής περιοχής, διαμορφώνοντας παράλληλα όρους για τη συνεχή ανατροφοδότησή του (Pearce, 1992˙ Komilis, 1994˙ Coccossis και Nijkamp, 1995 όπως αναφέρεται στο Τσάρτας και Σταυρινούδης, 2006:40). Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

5 Σύγχρονες μορφές μουσείων
Τα μουσεία έρχονται αντιμέτωπα με τους βασικούς ανταγωνιστές τους- τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης(ΜΜΕ). Λόγω των παγκόσμιων εξελίξεων, για να μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικά και να υπηρετούν το σκοπό για τον οποίο προορίζονται, καλούνται να «εκσυγχρονιστούν», έτσι ώστε να ικανοποιήσουν τον απαιτητικό σύγχρονο πολίτη. Ο σκοπός του σύγχρονου μουσείου είναι η προσέλκυση νέων επισκεπτών και η προσφορά μοναδικών εμπειριών. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα που διαθέτουν είναι η πληθώρα πολύτιμων πληροφοριών και συσσωρευμένων γνώσεων Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

6 Σύγχρονα μουσεία και διαδίκτυο
Μια πιο σύγχρονη μορφή των μουσείων παρουσιάζεται στο διαδίκτυο. Υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με τη χρησιμότητα των ψηφιακών μουσείων.Παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα όπως η προστασία των εκθεμάτων από τη φθορά και η ευκολία έκθεσης έργων που δεν έχουν τη δυνατότητα να παρουσιαστούν σε φυσικά μουσεία, όμως δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη μοναδικότητα της εμπειρίας της πραγματικής επαφής με τα έργα τέχνης. Πολλές ιστοσελίδες των σύγχρονων μουσείων προσφέρουν εικονική (virtual) ξενάγηση στο χώρο, διαθέτουν υπερσυνδέσμους με άλλα μουσεία της ίδιας φιλοσοφίας, προσφέροντας στους επισκέπτες εύρος υπηρεσιών.[7] Σήμερα, τα ψηφιακά μουσεία έχουν επεκταθεί και στις σύγχρονες κινητές πλατφόρμες m-tourism. Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

7 Μουσειακοί χώροι Πρωτότυπες εκθέσεις -( τα λεγόμενα μουσεία τυφλών ). Δίνουν τη δυνατότητα στους τυφλούς να αγγίζουν τα έργα τέχνης . Στους ανθρώπους χωρίς προβλήματα όρασης προτείνεται να βιώσουν μια πρωτότυπη εμπειρία με τον ίδιο τρόπο που τη βιώνει ένας τυφλός (με κλειστά μάτια) .[7] Παιδικά μουσεία- έχουν εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό σκοπό. Είναι ιδιαιτέρα δημοφιλή σε πολλές χώρες. Προσφέρουν πολλές εμπειρίες στα παιδιά. [7] Μουσεία με διαδραστικά (αγγλ.interactive) εκθέματα. Ένα νέο μέσο βαθύτερης κατανόησης των αντικειμένων που έχουν εκτεθεί στα μουσεία. Μουσειακοί χώροι Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

8 Η Ζάκυνθος, το Τζάντε των ποιητών και το «Φιόρο του Λεβάντε» των Βενετσιάνων, είναι ένα µεγάλο ελληνικό νησί στο Ιόνιο Πέλαγος, απέναντι από την Πελοπόννησο. Έχει έκταση 406 τετραγωνικά χιλιόµετρα (157,5 τετραγωνικά µίλια), ακτογραµµή 125 περίπου χιλιόµετρα και έχει περισσότερους από µόνιµους κατοίκους. Βρίσκεται σε απόσταση 300 χιλιοµέτρων Δυτικά από την Αθήνα και 9,5 ναυτικά µίλια από τις ακτές της κοντινής Πελοποννήσου. Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

9 ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΧΕΛΜΗ
Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

10 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

11 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

12 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

13 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

14 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

15 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

16 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

17 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

18 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

19 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

20 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

21 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

22 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

23 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

24 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

25 Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> 16 -17 ΜΑΙΟΥ 2015

26 ΔΙΕΤΙΑ 2015 – 2016 ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΟΥΣΕΙΟΥ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΦΥΣΗ_ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΛΕΚΚΑΣ _ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΝΤΗΣ _ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ (ΑΠΟΣΤΟΛΗ 2 ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ) ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ , Ο ΧΟΡΟΣ, Η ΟΜΙΛΙΑ (ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ) ΑΠΌ ΠΟΎ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΠΑΘΗΣ Κ. (ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΡΩΣΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ) ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ _ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ ΧΕΛΩΝΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΥΚΟΥΡΕΣΗΣ ΟΜΙΛΙΑ ΕΛΙΑ ΑΜΠΕΛΙ ΣΤΑΦΙΔΑ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ Κ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ _ ΚΟΣ ΜΕΪΜΑΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ _ ΘΕΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ - ΠΑΡΚΟ ΑΛΟΝΗΣΟΥ – ΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Τ.Ε.Ι. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ _ Κ.Κ. ΜΑΡΤΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ – ΚΑΡΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ _ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015

27 <<Στην ωραία και μόνη>> ΖΑΚΥΝΘΟ
Σ Α Σ Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ο Υ Μ Ε <<Στην ωραία και μόνη>> ΖΑΚΥΝΘΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΧΕΛΜΗ Κ.Π.Ε. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ <<ΦΥΣΗ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ>> ΜΑΙΟΥ 2015


Κατέβασμα ppt "«Όταν η φύση γίνεται μουσειακό έκθεμα: Το παράδειγμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη», Τριαντάφυλλος Διονύσης, πρόεδρος Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Χέλμη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google