Ημέρα των Μαθητών στο Saadani “Η αγάπη μπορεί να μας αγγίξει από μακριά"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Τις διακοπές τις πέρασα…
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Οι διακοπές που πέρασαν…
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Οδηγός καλής συμπεριφοράς και χρήσης
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Η Ζωή θα μπορούσε να είναι ωραία…
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημέρα των Μαθητών στο Saadani “Η αγάπη μπορεί να μας αγγίξει από μακριά"

 Η εκδήλωση οργανώθηκε από ομάδα της SANA και ήταν έμπνευση της Χρύσας Μπότου, φίλης της SANA στην Ελλάδα. Η κ. Μπότου έστειλε τα δώρα για τους μαθητές και η SANA προσπάθησε να κάνει την ημέρα αξέχαστη για τα παιδιά του Saadani.  Χορηγός της εκδήλωσης ήταν το Saadani Safari Lodge. Διοργανωτές

Εθελοντές  Τέσσερις εθελοντές συνόδευσαν την ομάδα της SANA στο Saadani, για να συνευρεθούν με τα παιδιά του χωριού και να τους δώσουν την ευκαιρία να περάσουν καλά.  Έφεραν την αγάπη τους στα παιδιά του Saadani…

Ταξίδι στο Saadani  Η ομάδα ξεκίνησε στις 3:30μ.μ. και έφτασε στο Saadani στις 10 το βράδυ.  Η ομάδα επρόκειτο να κατασκηνώσει σε διαμορφωμένο χώρο στη θέση Maisha, αλλά το αυτοκίνητο κόλλησε στη λάσπη λίγο έξω από το χωριό.

Περιπέτειες  Η ομάδα προσπάθησε να απελευθερώσει το αυτοκίνητο από τη λάσπη, αλλά ο δρόμος ήταν πολύ γλιστερός και αυτό δεν στάθηκε δυνατό.  Η ομάδα κατασκήνωσε εκεί, δίπλα στον δρόμο. Για ορισμένα μέλη ήταν η πρώτη τους βραδιά στην ύπαιθρο της Τανζανίας, και δυσκολεύτηκαν να κοιμηθούν!

Περιπέτειες  Το επόμενο πρωί το αυτοκίνητο απελευθερώθηκε με τη βοήθεια άλλου οχήματος από τον ξενώνα στο Saadani.  Η ομάδα υποχρεώθηκε να καταλύσει στην κατασκήνωση της TANAPA αφού ο δρόμος ήταν απροσπέλαστος.  Για να εξασφαλίσουμε ότι θα τηρούσαμε το χρονοδιάγραμμα, κάποια μέλη πήγαν να ετοιμάσουν την κατασκήνωση, και άλλα πήγαν στο χωριό για να προμηθευθούν πρωινό.

Mzee Lagalaga  Η ομάδα πέρασε από το σπίτι του Mzee Lagalaga για να μιλήσει λίγο μαζί του και με την οικογένειά του.  Ο Mzee Lagalaga τυφλώθηκε μετά από ατύχημα. Η SANA προσπάθησε να τον βοηθήσει, αλλά δυστυχώς δεν ανέκτησε την όρασή του.  Ευχαριστήθηκε πολύ από την επίσκεψή μας, ειδικά όταν άκουσε ότι ένα από τα μέλη της ομάδας ήταν γιατρός!

Πρωινό  Η ομάδα πήγε σε ένα μικρό τοπικό εστιατόριο για πρωινό. Τα φαγητά στο μενού ήταν απλά αλλά πεντανόστιμα - chai maharage (τσάι με φασόλια).  Κατά τη διάρκεια του πρωινού η ομάδα κανόνισε πως θα μοιραστούν οι διάφορες εργασίες.

Στο σχολείο  Όλοι οι μαθητές και οι δάσκαλοι έδειξαν τη χαρά τους για την επίσκεψη. Μας καλωσόρισαν με αξιοπρέπεια και υψηλό επίπεδο (sana) φιλοξενίας. Η ομάδα μίλησε για λίγο με τους δασκάλους και μετά με τα παιδιά.

Ομάδες  Οι μαθητές είχαν σχηματίσει ομάδες για τις διάφορες δραστηριότητες και τα παιχνίδια.  Τα αγόρια χωρίστηκαν σε δύο ποδοσφαιρικές ομάδες, μία από την τρίτη έως και την πέμπτη τάξη, και μία από την έκτη και την έβδομη.

Ομάδες-2  Τα κορίτσια επίσης σχημάτισαν δύο ποδοσφαιρικές ομάδες. Ήταν η πρώτη φορά που το σχολείο είχε ποδοσφαιρική ομάδα κοριτσιών...

Ομάδες-3  Πρωτόγνωρο για το Saadani! 18 μαθητές σχημάτισαν ομάδα καράτε. Στα πρόσωπά τους έβλεπες πόσο τους άρεσε.

Η ημέρα αρχίζει  Στις 9π.μ. άρχισαν οι αθλοπαιδιές... Η ομάδα του καράτε πήγε με τον κ. Jerome (Tu Chang) για προπόνηση μίας ώρας. Όλοι οι μαθητές σχολίαζαν τη στολή του κ. Jerome.

Ποδόσφαιρο  Οι αγώνες έγιναν στο γήπεδο. Ο πρώτος ήταν μεταξύ ομάδων αγοριών. Διαιτήτευσε ο κ. Chavalimembe (Igwe).  Οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από το ταλέντο που έδειχναν στο ποδόσφαιρο μερικά από τα παιδιά, και είπαν ότι σίγουρα θα άξιζε οι ακαδημίες ποδοσφαίρου να έκαναν μία επίσκεψη εδώ.

Αγώνας κοριτσιών  Ο δεύτερος αγώνας ήταν μεταξύ ομάδων κοριτσιών. Είχαν γοητεία όλη δική τους, και όλοι γέλασαν.  Το ματς χρειάστηκε να πάει στην παράταση για να αναδειχθεί νικητής.

Αγώνες Δρόμου  Αγώνες 100 και 200 μέτρων, χωριστά για αγόρια και κορίτσια.  Τα 200 μέτρα ήταν πιο δύσκολα, αλλά όλοι οι διαγωνιζόμενοι κατάφεραν α τερματίσουν.

Σκυταλοδρομία και αγώνας με σάκους  Δύο ομάδες αγοριών και δύο κοριτσιών έτρεξαν στις σκυταλοδρομίες.  Κάθε ομάδα είχε επτά μέλη, ένα από κάθε τάξη του δημοτικού.  Στον αγώνα με τους σάκους συμμετείχαν αγόρια και κορίτσια απ' όλες τις τάξεις.

Αγώνας κουτάλι και αυγό  Στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν αυγά αλλά και λάιμ.  Μία μαθήτρια, η Agness, προηγείτο και πήγαινε πολύ προσεκτικά, αλλά δυστυχώς το λάιμ της έπεσε από το κουτάλι λίγο πριν φτάσει στη γραμμή τερματισμού. Έπεσε κάτω και έβαλε τα κλάματα, αλλά όλοι εντυπωσιάστηκαν με τη μαχητικότητά της.

Διελκυστίνδα  Δύο ομάδες αγοριών με επτά μέλη η κάθε μία, ένα από κάθε τάξη.  Οι ομάδες των κοριτσιών έδειξαν μεγαλύτερη αντοχή αφού η διελκυστίνδα διήρκεσε περισσότερη ώρα πριν η μία ομάδα καταφέρει να επικρατήσει της άλλης.

Ποδηλασία  Συμμετείχαν ομάδες ποδηλασίας αγοριών και κοριτσιών.  Ο νικητής του αγώνα των αγοριών έτρεξε τόσο γρήγορα που δεν μπόρεσε να σταματήσει στη γραμμή τερματισμού και προχώρησε άλλο ένα χιλιόμετρο.

Καράτε  Το απόγευμα οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο του σχολείου για τις ευχαριστίες και την απονομή των βραβείων.  Η ομάδα του καράτε εντυπωσίασε τους πάντες με το 15λεπτο σόου που παρουσίασε. Οι μαθητές θυμήθηκαν όλα όσα είχαν μάθει το πρωί!

Κωμωδία  Μόνο ένας μαθητής διαγωνίστηκε, και κατάφερε με τον δικό του τρόπο να κηρυχθεί "κωμικός της ημέρας". Χωρίς να πει ούτε μία λέξη μας έκανε όλους να γελάσουμε μέχρι δακρύων...

Άλλοι διαγωνισμοί  Οι μαθητές διαγωνίστηκαν επίσης στη ζωγραφική, την ποίηση, την έκθεση, και το γράψιμο επιστολών.  Το θέμα για τα ποιήματα ήταν "Χωριό μου Saadani, σε υμνώ“.  Το θέμα της επιστολής ήταν "Γράμμα προς τον πρόεδρο“.  Στην έκθεση δόθηκαν διάφορα θέματα με αντικείμενο το περιβάλλον.

Σοφά Λόγια  Κάθε επισκέπτης είχε τρία λεπτά για να μιλήσει στους μαθητές. Εξέφρασαν αυτά που ένιωθαν και ενθάρρυναν τους μαθητές να δουλεύουν σκληρά στο σχολείο.  Ο Δρ.Eliasa ζήτησε από τους μαθητές να δουλέψουν αρκετά ώστε να γίνουν γιατροί, και υποσχέθηκε να απονείμει βραβεία στους καλύτερους μαθητές στις επερχόμενες εξετάσεις.  Ο κ.Jerome ζήτησε από τους μαθητές να επιδεικνύουν πειθαρχία στο σχολείο και κατά τη μελέτη τους.

Σοφά Λόγια  Ο κ. Chava, ο διαιτητής, είπε στους μαθητές ότι στο μέλλον θέλει να τους δει να παίρνουν καλύτερες θέσεις.  Ο εκπρόσωπος της SANA μετέφερε χαιρετισμούς και αγάπη από τη SANA, το Saadani Lodge, και την κ. Χρύσα Μπότου. Ζήτησε από τους μαθητές να αγαπούν τους άλλους όπως άλλοι, τόσο μακριά, αγαπούν αυτούς.

Σοφά Λόγια  Ο διευθυντής του σχολείου ευχαρίστησε την ομάδα εκ μέρους των δασκάλων και της διεύθυνσης του σχολείου. Απηύθυνε χαιρετισμούς και ευχαριστίες στην ομάδα της SANA και την κ. Χρύσα Μπότου.

Βραβεία για τους νικητές  Τα δώρα δόθηκαν ως βραβεία στους νικητές, αλλά βέβαια κανένας από τους μαθητές δεν έφυγε με άδεια χέρια.  Τα βραβεία ήταν σχολικές τσάντες, τετράδια, μπλοκ ιχνογραφίας, μαρκαδόροι, μολύβια, ξύστρες, γόμες, κλπ.  Ο διευθυντής ήταν ο τυχερός που κέρδισε το ειδικό βραβείο μετά από κλήρωση. Οι άλλοι δάσκαλοι επίσης έλαβαν δώρα και υλικά.  Όλοι έφυγαν με χαμόγελο, και ελπίδες να επαναληφθεί σύντομα η εκδήλωση…!

Για τον Mzee Lagalaga  Επιστρέφοντας στην κατασκήνωση, η ομάδα πέρασε και πάλι από το σπίτι του Mzee Lagalaga για να τον αποχαιρετήσει.  Όλοι έσφιξαν το χέρι του ηλικιωμένου ευχόμενοι καλή αντάμωση και αφήνοντας μερικά δώρα...  Η χαρά του ήταν εμφανής...

Μωρό  Η ομάδα συνάντησε αυτό το μωρό – όλοι τη συμπάθησαν.  Και αυτή χάρηκε που είδε τους θείους.  Κοιτάξτε τη…!!!!

Στην κατασκήνωση  Μετά τη σκληρή δουλειά, η ομάδα είχε λίγο χρόνο να χαρεί την ύπαιθρο στο Εθνικό Πάρκο Saadani και τα δώρα της φύσης…  Την επομένη όλη η ομάδα επέστρεψε στο Νταρ ες Σαλάαμ.

Ευχαριστούμε…  Η SANA θέλει να εκφράσει ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους όσους έκαναν αυτή την ημέρα πραγματικότητα … - Στη Χρύσα Μπότου - λόγια δεν αρκούν... - Στο Saadani Safari Lodge που ήταν χορηγός της εκδήλωσης. - Στην ομάδα των εθελοντών – παιδιά είστε ασύγκριτοι, σας θέλουμε μαζί μας και την επόμενη φορά…!!! - Asante sana…!