Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού. Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
Σχεδιάζοντας Αναλυτικά Προγράμματα με βάση το ΕΠΣ-ΞΓ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Campus Europae = Erasmus + Campus Europae  Η ιδιαιτερότητα των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής Campus Europae είναι ότι χρησιμοποιούν.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Έλενα Βλαχογιάννη Φιλόλογος – Επιμορφώτρια ΤΠΕ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Τα Γαλλικά στην Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Συνεδρίαση διευθυντών
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Δρ. Εύη Σαχίνη, Προϊσταμένη, Τμήμα Στρατηγικής και Ανάπτυξης ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ 12 ΜΑΙΟΥ.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 1 η Εβδομάδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επίσκεψη Γνωριμίας στο Νηπιαγωγείο
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού

Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ αποστάσεως

Τρόπος οργάνωσης 1. Ομάδα εργασίας 1. Ομάδα εργασίας Συντονισμός έργου: Κολιαδήμου Τούλα, Γραφείο εκπαίδευσης Συντονισμός έργου: Κολιαδήμου Τούλα, Γραφείο εκπαίδευσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Υπεύθυνος: Στόγιος Νίκος, Βέλγιο Υπεύθυνος: Στόγιος Νίκος, Βέλγιο Υπεύθυνος επιπέδου Α: Υπεύθυνος επιπέδου Α: Υπεύθυνος επιπέδου Β: Υπεύθυνος επιπέδου Β: Υπεύθυνος επιπέδου Γ: Υπεύθυνος επιπέδου Γ: Επίπεδο Α1 – Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας για παιδιά Επίπεδο Α1 – Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας για παιδιά

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υπεύθυνος Α1/Α2 : Μουσικούδη Ιωάννα, Γαλλία Υπεύθυνος Α1/Α2 : Μουσικούδη Ιωάννα, Γαλλία Υπεύθυνη Β1: Παχατουρίδου Μαρία, Βέλγιο Υπεύθυνη Β1: Παχατουρίδου Μαρία, Βέλγιο Υπεύθυνη Β2: Τσότσου Ιωάννα, Βέλγιο Υπεύθυνη Β2: Τσότσου Ιωάννα, Βέλγιο Υπεύθυνη Γ1: Πουρνάρα Μαρία, Γαλλία Υπεύθυνη Γ1: Πουρνάρα Μαρία, Γαλλία Υπεύθυνος Γ2: Χρυσανθόπουλος Τάκης, Βέλγιο Υπεύθυνος Γ2: Χρυσανθόπουλος Τάκης, Βέλγιο Υπεύθυνη BAC: Κακούρου Βενετία, Λαγού Μαρία Γαλλία Υπεύθυνη BAC: Κακούρου Βενετία, Λαγού Μαρία Γαλλία

Oδηγός οργάνωσης υλικού Βαθμίδα Εκπαίδευσης Επίπεδο Ελληνομάθειας Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού/κλάδος Σχολείο Θεματική ενότητα: Κατανόηση γραπτού λόγου Α: Κείμενο σε word Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Δραστηριότητες κατανόησης κειμένου σε word Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Γ: Λύσεις

Κατανόηση προφορικού λόγου Α: Κείμενο σε ψηφιακή μορφή Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος,τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος,τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Γ: Λύσεις /Απομαγνητοφωνημένο κείμενο σε word

Παραγωγή γραπτού λόγου Θέμα 1 Θέμα 2 Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Παραγωγή προφορικού λόγου Παιχνίδι ρόλων 1 Παιχνίδι ρόλων 2 Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία)

Τα κείμενα και οι δραστηριότητες πρέπει: Τα κείμενα και οι δραστηριότητες πρέπει: να είναι διαφορετικού τύπου και ύφους να είναι διαφορετικού τύπου και ύφους να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών αναγκών να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών αναγκών να έχουν σαφείς εκφωνήσεις και οδηγίες να έχουν σαφείς εκφωνήσεις και οδηγίες να έχουν λύσεις να έχουν λύσεις να αποστέλλονται στον υπεύθυνο του επιπέδου ηλεκτρονικά να αποστέλλονται στον υπεύθυνο του επιπέδου ηλεκτρονικά

Χρήση γλώσσας (επίπεδα Β2, Γ1, Γ2) Α: Δραστηριότητα Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Λύσεις