Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού
Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ αποστάσεως
Τρόπος οργάνωσης 1. Ομάδα εργασίας 1. Ομάδα εργασίας Συντονισμός έργου: Κολιαδήμου Τούλα, Γραφείο εκπαίδευσης Συντονισμός έργου: Κολιαδήμου Τούλα, Γραφείο εκπαίδευσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Υπεύθυνος: Στόγιος Νίκος, Βέλγιο Υπεύθυνος: Στόγιος Νίκος, Βέλγιο Υπεύθυνος επιπέδου Α: Υπεύθυνος επιπέδου Α: Υπεύθυνος επιπέδου Β: Υπεύθυνος επιπέδου Β: Υπεύθυνος επιπέδου Γ: Υπεύθυνος επιπέδου Γ: Επίπεδο Α1 – Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας για παιδιά Επίπεδο Α1 – Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας για παιδιά
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υπεύθυνος Α1/Α2 : Μουσικούδη Ιωάννα, Γαλλία Υπεύθυνος Α1/Α2 : Μουσικούδη Ιωάννα, Γαλλία Υπεύθυνη Β1: Παχατουρίδου Μαρία, Βέλγιο Υπεύθυνη Β1: Παχατουρίδου Μαρία, Βέλγιο Υπεύθυνη Β2: Τσότσου Ιωάννα, Βέλγιο Υπεύθυνη Β2: Τσότσου Ιωάννα, Βέλγιο Υπεύθυνη Γ1: Πουρνάρα Μαρία, Γαλλία Υπεύθυνη Γ1: Πουρνάρα Μαρία, Γαλλία Υπεύθυνος Γ2: Χρυσανθόπουλος Τάκης, Βέλγιο Υπεύθυνος Γ2: Χρυσανθόπουλος Τάκης, Βέλγιο Υπεύθυνη BAC: Κακούρου Βενετία, Λαγού Μαρία Γαλλία Υπεύθυνη BAC: Κακούρου Βενετία, Λαγού Μαρία Γαλλία
Oδηγός οργάνωσης υλικού Βαθμίδα Εκπαίδευσης Επίπεδο Ελληνομάθειας Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού/κλάδος Σχολείο Θεματική ενότητα: Κατανόηση γραπτού λόγου Α: Κείμενο σε word Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Δραστηριότητες κατανόησης κειμένου σε word Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Γ: Λύσεις
Κατανόηση προφορικού λόγου Α: Κείμενο σε ψηφιακή μορφή Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος,τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε κείμενο (τίτλος,τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε άσκηση (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Γ: Λύσεις /Απομαγνητοφωνημένο κείμενο σε word
Παραγωγή γραπτού λόγου Θέμα 1 Θέμα 2 Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Παραγωγή προφορικού λόγου Παιχνίδι ρόλων 1 Παιχνίδι ρόλων 2 Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία)
Τα κείμενα και οι δραστηριότητες πρέπει: Τα κείμενα και οι δραστηριότητες πρέπει: να είναι διαφορετικού τύπου και ύφους να είναι διαφορετικού τύπου και ύφους να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών αναγκών να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών αναγκών να έχουν σαφείς εκφωνήσεις και οδηγίες να έχουν σαφείς εκφωνήσεις και οδηγίες να έχουν λύσεις να έχουν λύσεις να αποστέλλονται στον υπεύθυνο του επιπέδου ηλεκτρονικά να αποστέλλονται στον υπεύθυνο του επιπέδου ηλεκτρονικά
Χρήση γλώσσας (επίπεδα Β2, Γ1, Γ2) Α: Δραστηριότητα Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Πηγή για κάθε θέμα (τίτλος, τεύχος, σελίδα, εκδοτικός οίκος, ημερομηνία) Β: Λύσεις