«ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Advertisements

Οι στόχοι της χώρας μας, ως το 2020, με βάση το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Ενεργειακής Αποδοτικότητας:  Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 4%.
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑ “ FAΒ 5 ” ΜΑΘΙΟΥΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικό Πρόγραμμα Φωτοβολταϊκά σε Κτίρια Ν. 3734/2009 Άρθρο 27 Α παρ.8 Ψηφίσαμε ειδική.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Παρουσίαση ΕΣΑΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Ενέργεια και ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τροφοδοσίας Συνάντηση με Δημοσιογράφους Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, Milos, Hilton Athens 1 Αναστάσιος.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
To Ε.Σ.Ρ. στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για τη ψηφιακή τηλεόραση Κων/νος Αποστολάς
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Project Αειφόρο Σχολείο
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Δημιουργία Παρουσίασης
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
Κ.Π.Ε. Κισσάβου - Ελασσόνας ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ Αναγνωστάκης Σπυρίδων Γκανάτσιος Ανδρέας Οικονόμου Κώστας Σπανός Κώστας ΚΠΕ Κισσάβου Ελασσόνας.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Φωτοβολταϊκό στοιχείο
Συνέντευξη Τύπου Μέγαρο Ιδρύματος Μποδοσάκη Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Σεμινάριο Ενημέρωσης (Training Seminar) Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015 Αμφιθέατρο Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας Διαχειριστής Προγράμματος Αυτοτελές.
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΑα. “...Για να αποδείξουμε πως οι τοπικές αρχές ήδη δραστηριοποιούνται και είναι μπροστά στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής. Τα κράτη, μας χρειάζονται.
Quiz για την ενέργεια Προσαρμογή από “Jiffy’s eco-quiz” Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εργαλειοθήκη του Πολίτη Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Χρηματοδοτικές ευκαιρίες για την νέα Προγραμματική Περίοδο
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
Τοπικό Σχέδιο Επενδύσεων Δ. Τρικκαίων
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Τηλ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τοπικό Σχέδιο Επενδύσεων Δ. Τρικκαίων
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ» ΤΟ POWER POINT ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ Clip Art: Ντίνα Σχίζα OIL Clip Art: Κωνσταντίνα Σχίζα

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες, το power point που μόλις ανοίξατε, το φτιάξαμε για σας. Επιθυμία μας ήταν να συμβάλουμε, ώστε να προσεγγίσετε το ζήτημα της ενέργειας, με ένα παιδαγωγικό εργαλείο ταιριαστό με την εποχή και τη ζωντάνια σας, πλημμυρισμένο από εικόνες, κίνηση και χρώματα. * Στις διαφάνειές του, θα αποτυπωθούν οι τέσσερις φάσεις του προγράμματος, το οποίο θα πραγματοποιήσετε με τους καθηγητές σας. Αναφερόμαστε στις διαφάνειες που θα προκύπτουν από εσάς, καθώς το πρόγραμμα θα προχωρά και θα εμφανίζεται μπροστά στα μάτια σας το πολύπλοκο ζήτημα των ενεργειακών μας επιλογών και οι συνέπειές τους, με παρατηρητές εσάς τους ίδιους. Με τη δική σας οπτική, με το δικό σας λόγο, με τη δική σας αισθητική. * Εμείς, δεν κάναμε παρά έναν «οδηγό». Εσείς, θα το ζωντανέψετε. Οι ιδέες, οι επιλογές, οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες, σας ανήκουν. Περιμένουμε να μας εκπλήξετε με τη δημιουργικότητά σας, να μας κάνετε να χαμογελάσουμε με το χιούμορ σας, να μας προβληματίσετε με τις σκέψεις σας και να μας συγκινήσετε με τα συναισθήματά σας. Ελπίζουμε να το χαρείτε, όσο το χαρήκαμε και εμείς καθώς το ετοιμάζαμε. Η Ομάδα Μελέτης

Πριν ξεκινήσετε, να δουλεύετε πάνω στο δικό σας action power point, δείτε «πώς» δούλεψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας πάνω στο δικό τους και πάρτε ιδέες. * Υπάρχουν, όμως, και διαφάνειες του action power point, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας δεν πρόλαβαν να αξιοποιήσουν. Πάνω σ’ αυτές, περιμένουμε να αυτενεργήσετε με φαντασία, κέφι και χιούμορ. Θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, αν με κάποιο τρόπο βλέπαμε το αποτέλεσμα της δουλειάς σας. * Για να σας διευκολύνουμε, δημιουργήσαμε μια «βάση» για το δικό σας action power point, η οποία περιλαμβάνει μόνο τις διαφάνειες που θα σας είναι απαραίτητες, προκειμένου να δουλέψετε στον Η/Υ. Αν χρειαστείτε κάποια διαφάνεια που εμείς δε σκεφτήκαμε, αντιγράψτε την και επικολλήστε την. Αν σε κάποια από τις διαφάνειες που έχουμε τοποθετήσει στη «βάση» του action power point, δεν προλάβετε να δουλέψετε, απλά διαγράψτε την Η Ομάδα Μελέτης

Τα clipart αυτά, τα ετοιμάσαμε, χωρίς να σας έχουμε γνωρίσει. Δεν ξέρουμε αν σας μοιάζουν, ελπίζουμε όμως να σας αρέσουν. Αν έχετε κέφι, προσθέστε τα δικά σας πρόσωπα, όπως κάναμε και εμείς,με τα παιδιά του 7 ου Γυμνασίου και του 7 ου Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας

ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ

CLIPART κουζίνα θερμοσίφωνοθερμοσίφωνο σκούπα ψυγείο πλυντήριο καφετιέρα Θερμοσίφωνο ηλιακό B.T.U. κλιματιστικό στερεοφωνικό

CLIPART ΚΑΘΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΟΣΤΑΣΙΟ ΛΟΥΤΡΟ ΚΟΥΖΙΝΑ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟΓΡΑΦΕΙΟ ντριν…

ΟΜΑΔΑ «……..»

Τι πληρώνουμε με το λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος;

Αν έχετε διάθεση και χρόνο, φανταστείτε «ένα εικοσιτετράωρο στο σπίτι χωρίς ηλεκτρική ενεργεία». Μην διστάσετε, να επινοήσετε και ένα δρώμενο με τον ίδιο τίτλο, να το βιντεοσκοπήσετε και να το ενσωματώσετε στο power point. Μπορείτε, όμως, να του δώσετε και τη μορφή ενός «κόμικ», είτε αξιοποιώντας τα δικά μας σκιτσάκια ή διαλέγοντας εικονίδια από το google.gr. VIDEO ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ VIDEO ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

«ΚΟΜΙΚ»: ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

CLIPART ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ MULTITEX ΣΧΟΛΕΙΟ

CLIPART

CLIPART

Δίκτυο Φυσικού αερίου Δίκτυο Ηλεκτρικού Ρεύματος Πετρέλαιο ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ: ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, ΤΟ ΛΕΒΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΕΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Η., ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΤΑ ΤΡΟΧΟΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ

MULTITEX ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΧΝΗΜΑ: Η ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΈΝΑ «ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΟ» Δίκτυο Φυσικού αερίου Δίκτυο Ηλεκτρικού Ρεύματος

CARBON OIL CARBON OIL Ο ΕΝΕΡΓΕΙΟΦΑΓΟΣ Ο ΕΝΕΡΓΕΙΟΦΥΛΑΚΑΣ

VIDEO ΕΝΑ BLACK OUT ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

«ΚΟΜΙΚ»: ΕΝΑ BLACK OUT ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ …….

CLIPART: ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ

ΜΕΓΑΛΟ - ΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΠΤΟΛΕ-ΜΑΪΔΑ

CLIPART: ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ Κλιματική Αλλαγή Πυρκαγιές Κλιματική Αλλαγή Πλημμύρες Κλιματική Αλλαγή Ξηρασία Κλιματική Αλλαγή Καύσωνες Κλιματική Αλλαγή Γεωργία - Βλάστηση ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Κλιματική Αλλαγή Πυρκαγιές Κλιματική Αλλαγή Πλημμύρες Κλιματική Αλλαγή Ξηρασία Κλιματική Αλλαγή Καύσωνες ΠΟΛΗ Κλιματική Αλλαγή Γεωργία - Βλάστηση ΠΟΛΗ tvtv

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

ΤΡΙΤΗ ΦΑΣΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

CLIPART Δ.Ε.Η Ρ.Α.Ε.Ρ.Α.Ε. Ρ.Α.Ε.Ρ.Α.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΤΥΩΝ ΔΕΣΜΗΕ ΚΑΠΕ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΙΓΜΕ Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α.Ε.Ι. Τ.Ε.Ι. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Μ.Κ.Ο. Ο.Α.Σ.Α Δ.Ε.Α. Δ.Ε.Η. ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ Ο.Ο.Σ.Α. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΛΑΥΡΙΟΥ Ο.Σ.Κ. E.E. O.P.E.C. G8G8 G8G8 GEWB ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ O.Η.Ε.

ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ ΕΥΡ. ΤΡΑ. ΚΛΟΝΤ ΤΡΙΣΕ ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. ΕΥΡ. ΚΟΙΝ. ΜΠΟΥΖΕΚ Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΥΠ. ΔΗΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΗΛ. ΔΙΑΚ. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΠΡ. ΕΥΡ. ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΜΠΑΡΟΖΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΚΑΜΙΝΗΣ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ

Δ.Ε.Η ΥΠ.ΑΝΑΠ. ΚΑΠΕ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ………… Ο.Τ.Α. …………. ΣΧΟΛΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΑ Ξεκινήστε από το Δήμο σας ή την περιφέρειά σας και προχωρήστε στα κεντρικά θεσμικά όργανα, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Αυτή είναι μια διαφάνεια που θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τα πρώτα σας βήματα και να καταγράψετε τα πρώτα σας σχόλια

Ο.Τ.Α. ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, ΚΑΜΙΝΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΜΕ: 1) αν ελέγχει τις εκπομπές των καυστήρων στα σπίτια, τα καταστήματα και τις πολυκατοικίες που ανήκουν σ’ αυτόν 2) αν φωτίζει τους δρόμους είτε με λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης είτε με φωτοβολταϊκά συστήματα 3) αν τα τροχοφόρα του (απορριμματοφόρα, δημοτικά λεωφορεία, υπηρεσιακά αυτοκίνητα) είναι νέας τεχνολογίας 4) αν τα δημοτικά κτίρια και τα κτίρια των σχολείων του είναι ενεργειακά εντάξει (διπλά τζάμια, καυστήρες σε καλή κατάσταση, μονώσεις στις στέγες ή φωτοβολταϊκά συστήματα, λάμπες μικρής κατανάλωσης). 5) πόση ενέργεια καταναλώνει, πόσο του κοστίζει και αν μπορεί να την περιορίσει, αν ρυθμίζει τους θερμοστάτες της κεντρικής θέρμανσης ή των κλιματιστικών σε λογικά όρια και αν οι υπάλληλοι κλείνουν τις συσκευές που καταναλώνουν ενέργεια όταν τελειώνει τα ωράριό τους. 6) αν χρησιμοποιεί υλικά (γραφικά, καθαρισμού) που δεν απελευθερώνουν στο περιβάλλον ουσίες που θέτουν σε κίνδυνο τις φυσικές συνθήκες (ατμόσφαιρα, οζονόσφαιρα). 7) αν ενημερώνει ή επιμορφώνει τους υπαλλήλους του αλλά και τους δημότες του για το κρίσιμο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. 8) με ποιο τρόπο υποστηρίζει ανήμπορους δημότες σε περιόδους καύσωνα και άλλων ακραίων καιρικών φαινομένων. ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο.Σ.Κ. Δ.Ε.Η ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.Κ.Α. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΜΕ: Ο.Σ.Κ. Έχουν γίνει στα παλιά σχολικά κτίρια παρεμβάσεις, όπως: μονώσεις σε τοίχους και ταράτσες, τοποθέτηση διπλών τζαμιών, αντικατάσταση των θυρών που είναι ακατάλληλες; Υπάρχουν σχολικά κτίρια που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο; Προβλέπεται εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις ταράτσες των σχολικών κτιρίων; ΥΠ.Υ.ΜΕ.ΔΙ. Πόσο ικανοποιημένο είναι το Υπουργείο από συμβολή του την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής; Τι πρόκειται να δρομολογήσει προς αυτήν την κατεύθυνση στις επόμενες επιλογές του; Αν υπάρχει στα σχέδια του Υπουργείου η δημιουργία νέων λεωφορειολωρίδων. Αν υπάρχει σχέδιο για τη βελτίωση των δρομολογίων και την αγορά νέων λεωφορείων που λειτουργούν με φυσικό αέριο. Αν υπάρχει μέριμνα από την πλευρά του Υπουργείου για την προώθηση του εκπαιδευτικού υλικού του Ο.Α.Σ.Α. «Μετακινούμαι στην Πόλη» που έχει δημιουργηθεί για τα παιδιά και τους έφηβους. ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.ΗΛ.Δ.Ι. Αν υπάρχει εγκύκλιος που να αφορά στην κλιματική αλλαγή και στις υποχρεώσεις όλων των δημόσιων υπηρεσιών να συμβάλουν στην αποτροπή της, με εξοικονόμηση ενέργειας από την πλευρά των υπαλλήλων τους Αν υπάρχει έλεγχος στην ενέργεια που καταναλώνεται για φωτισμό, θέρμανση και δροσισμό από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας μας (διευθέτηση θερμοστατών και unplugging όλων των ηλεκτρονικών συσκευών); Δ.Ε.Η. Αν η kwh χρεώνεται το ίδιο στα νοικοκυριά και στις επιχειρήσεις πόσο χρεώνεται η kwh στις χώρες της Ε.Ε. Ποιος ρυθμίζει το κόστος της kwh από φυσικό αέριο και ποιος αποφασίζει Αν υπάρχουν μειώσεις του κόστους της kwh σε κάποιες κατηγορίες πολιτών π.χ. κάτοικοι της Πτολεμαΐδας και της Μεγαλόπολης, πολίτες με χαμηλό εισόδημα, κάτοικοι ακριτικών περιοχών Αν, από πότε και πώς θα ισχύσει ένα κυμαινόμενο τιμολόγιο πώς αντιμετωπίζεται η αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τους καλοκαιρινούς καύσωνες Ποια είναι τα σχέδια της Δ.Ε.Η. σε σχέση με την αξιοποίηση της αιολικής, της υδροηλεκτρικής, της ηλιακής ενέργειας και της ενέργειας από βιοκαύσιμα και από τη γεωθερμία ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ Ο.Τ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.K.A. ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

E.E. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (COMMISSION) EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ (PARLIAMENT) ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

G8G8 G8G8 Ο.Ο.Σ.Α. O.P.E.C. GEWB Ο.Η.Ε. Δ.Ν.Τ. Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

G8G8 G8G8 Ο.Ο.Σ.Α. O.P.E.C. GEWB Ο.Η.Ε. Δ.Ν.Τ. Γ.Γ. ΟΗΕ ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΟΟΣΑ ΑΝΧΕΛ ΓΚΟΥΡΙΑ E.E. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ε.Ε. (COUNCIL OF EUROPEAN UNION) EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (COMMISSION) EΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ (PARLIAMENT) ΕΠΙΤΡ. ΟΙΚΟΝ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΠΡ. Ε.. E. ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΕΙ EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Ο.Τ.Α. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΔΙΚΤΥΩΝ Υ.ΠΕ.K.A. ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤ/ΡΩΝ, ΔΙΚΥΩΝ, ΡΕΠΠΑΣ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΙΝΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΠΡ. ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ, Ν.ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗΣ ΠΡ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ, Μ. ΚΙΟΥΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ, ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΑΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ-ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΟΙ «ΆΛΛΟΙ»

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Κένυα Πακιστάν, 2010 Ελ Σαλβαντόρ

ΣΧΟΛΙΑ Στοιχεία 2000 Κατανομή Πληθυσμού Κατανομή Παραγόμενης Ενέργειας Κατανομή Καταναλισκόμενης Ενέργειας Κατά Κεφαλήν Κατανάλωση Ενεργείας (πολλαπλάσιο της Μ.Κ.Κ.Κ.Ε.) Οι πλουσιότερες χώρες 14%35%48%3,3 Ο υπόλοιπος κόσμος 86%65%52%0,6 Η.Π.Α. και Καναδάς 5%21%26%5 Δυτική Ευρώπη15%11%16%2,3 Μέση Ανατολή2%12%3%1,3 Αφρική13%8%5%0,4 ΣΧΟΛΙΑ

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ, ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ……………………………………….

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ……………………………………… ………………………………………. ……………………………………… ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ……………………………………… ………………………………………. ………………………………………