1. Να γράψετε το Διάγραμμα Ροής του επόμενου αλγόριθμου:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έστω πίνακας Α χιλίων θέσεων που περιέχει πραγματικούς αριθμούς
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
Στόχοι Να περιγράψουμε τις έννοιες του υπολογιστικού προβλήματος και του αλγορίθμου. Να περιγράψουμε την πορεία από ένα υπολογιστικό πρόβλημα έως ένα.
(READ – WRITE) ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (INTEGER,REAL,CHAR)
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός αθροίσματος με επαναληπτική εντολή: για...από...μέχρι... με βήμα Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των άρτιων αριθμών από.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Δυναμικός Κατακερματισμός.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου και αν είναι στην παλιά (7ψήφια) μορφή θα τον ξαναγράφει προσθέτοντας το πρόθεμα.
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα υπολογίζει το άθροισμα των στοιχείων της κύριας διαγωνίου ενός τετραγωνικού πίνακα Α(ΝxN).
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Αλγόριθμοι 2.1.1,
Δουλεύει για όλους τους αριθμούς! Η δεύτερη ΓΡΑΨΕ δεν θα εκτελεστεί ποτέ!
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΣΚΗΣΕΙΣ – Δομή Ακολουθίας 7 – Βασικά στοιχεία Προγραμματισμού.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Δυναμικός Κατακερματισμός
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Επανάληψη.
Η Ιστορία του Σκακιού.
Δομή Επιλογής , 8.1.
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Δυναμικός Κατακερματισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. Να γράψετε το Διάγραμμα Ροής του επόμενου αλγόριθμου: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ Κάτι sum  0 ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20 ΑΝ i MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ sum  sum + i^2 ΑΛΛΙΩΣ sum  sum - i^3 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΓΡΑΨΕ sum ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ x  sum / 20 ΓΡΑΨΕ x ΤΕΛΟΣ Κάτι

2. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα βρίσκει τους τριψήφιους αριθμούς που είναι ίσοι με το άθροισμα των κύβων των ψηφίων τους. Π.χ. 153=13+53+33 και 370=33+73+03 (Να λυθεί με δύο τρόπους). 1ος τρόπος: Τεμαχισμός αριθμού στα ψηφία του (Μονάδες, Δεκάδες, Εκατοντάδες) με διαδοχικές διαιρέσεις δια του 10. Π.χ. ο αριθμός 154 Οι τριψήφιοι αριθμοί είναι από το 100 μέχρι το 999, δηλ. 999-100+1=900 αριθμοί (το πλήθος θα μας χρειαστεί κυρίως στο 2ο τρόπο)

2ος τρόπος: Σύνθεση αριθμού από τα επί μέρους ψηφία με εμφωλευμένες Δομές Επανάληψης και ολίσθηση των ψηφίων στις κατάλληλες θέσεις.

3. Δύο ακέραιοι αριθμοί x και y λέγονται φίλοι εφόσον το άθροισμα των διαιρετών του x ισούται με y και αντιστρόφως. Για παράδειγμα οι αριθμοί 220 και 284 είναι φίλοι αφού οι διαιρέτες του 220 (που αποτελούν το σύνολο {1,2,4,5,10,11,20,22,44,55,110}) έχουν άθροισμα 284, ενώ οι διαιρέτες του 284 (που αποτελούν το σύνολο {1,2,4,71,142}) έχουν άθροισμα 220. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα δέχεται δύο ακέραιους αριθμούς x και y και θα ελέγχει αν είναι φίλοι ή όχι. Εκτός από το προαναφερθέν παράδειγμα, άλλα ζευγάρια φίλων αριθμών, για τα οποία ο αλγόριθμός σας θα πρέπει να δίνει καταφατική απάντηση, είναι οι 1184 – 1210 και 17296 – 18416. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Στο συγκεκριμένο πρόβλημα, θεωρούμε ότι το σύνολο των διαιρετών ενός αριθμού x δεν περιλαμβάνει τον x.

4. Ένα αμφιθέατρο του πανεπιστημίου έχει 20 σειρές καθισμάτων 4. Ένα αμφιθέατρο του πανεπιστημίου έχει 20 σειρές καθισμάτων. Η πρώτη σειρά περιλαμβάνει 50 καθίσματα και κάθε επόμενη σειρά έχει τρία καθίσματα επιπλέον. Να γραφτεί αλγόριθμος που να υπολογίζει την χωρητικότητα του αμφιθεάτρου.

5. Λέγεται πως όταν πρωτοπαρουσίασαν το σκάκι σε έναν βασιλιά, αυτός ενθουσιάστηκε τόσο με αυτό ώστε έταξε στον εμπνευστή του ότι θα του έδινε οποιαδήποτε αμοιβή ζητούσε ο τελευταίος. Αυτός ζήτησε "απλώς" να του δώσουν ένα σπόρο σιταριού για το πρώτο τετράγωνο, δύο σπόρους για το δεύτερο, τέσσερεις για το τρίτο και, γενικά, διπλασιασμό της ποσότητας για κάθε επόμενο τετράγωνο της σκακιέρας (η οποία περιλαμβάνει συνολικά 64 τετράγωνα). Χωρίς πολλή σκέψη, ο βασιλιάς δέχτηκε αμέσως. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα υπολογίζει (σε τόνους) την ποσότητα που τελικά έπρεπε να δοθεί ως αμοιβή στον εφευρέτη του παιχνιδιού, με την προϋπόθεση ότι κάθε κιλό αποτελείται κατά μέσο όρο από 20.000 σπόρους. Το (εντυπωσιακό) αποτέλεσμα του αλγόριθμου είναι 922.337.203.685 tn!

6. Μια μπάλα αφήνεται να πέσει ελεύθερα από ύψος h Για όσους νομίζουν ότι το σωστό πλήθος επαναλήψεων είναι 5, το εργαλείο της νοερής εκτέλεσης μέσω πίνακα, αναδεικνύει το σφάλμα: