Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Σχολικοί Ορίζοντες για τη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό «Στατιστική Ανάλυση Δείγματος ARISTO-TELEION Τεστ του Πανεπιστημίου Λευκωσίας» Μαρία Περδικογιάννη,
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Αναγνώριση Προτύπων.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Comenius 1.  Επιστημονικά Αποτελέσματα από: › Καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα › Career Gate Test  Προβλέψεις των προοπτικών στην ελληνική αγορά εργασίας.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG στον Σ.Ε.Π. Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG Στέφανος Ουγιάρογλου Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. - Ε.Π.ΠΑΙ.Κ Ακαδ. Έτος: 2009-10

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων ΣΕΠ Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων ΣΕΠ Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Εισαγωγή (1/2) Πιθανότητα εισαγωγής μαθητή σε τμήμα Ανώτατης Εκπαίδευσης που το γνωστικό αντικείμενο δεν τον ενδιαφέρει Βασικά Αίτια: Έλλειψη έγκυρης πληροφόρησης και ορθού επαγγελματικού προσανατολισμού Επιρροές από το συγγενικό περιβάλλον Επιλογή σπουδών βάσει επαγγελματικής αποκατάστασης και όχι βάσει των πραγματικών πνευματικών ενδιαφερόντων και δεξιοτήτων

Εισαγωγή (2/2) Αποτέλεσμα: Εγκαταλείπουν τις σπουδές τους Συνεχίζουν τις σπουδές τους, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες, προσδοκώντας σε μια θέση εργασίας Οι φοιτητές αυτοί μπορεί να είχαν μια άλλη, επιτυχημένη εξέλιξη σε μια άλλη επιστήμη, αν οδηγούνταν στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου με περισσότερη σύνεση και γνώση

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων στον Σ.Ε.Π. (1/3) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Ένα σύστημα υποστήριξης αποφάσεων είναι ένα ευέλικτο, διαλογικό Πληροφοριακό Σύστημα που χρησιμοποιεί πρότυπα και δεδομένα για να υποστηρίξει έναν υπεύθυνο να λάβει αποφάσεις Γνωστά Σ.Υ.Α. στον Σ.Ε.Π.: Μέτρον Τεστ Άριστον Τεστ

Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων στον Σ.Ε.Π. (2/3) Μέτρον Τεστ Κατασκευάστηκε από ομάδα του Πανεπιστήμιου Πειραιά Βασίζεται σε έρευνες για: - τα επαγγέλματα - την αγορά εργασίας - το εκπαιδευτικό σύστημα σε συνδυασμό με ψυχομετρικές μεθόδους, με διεθνή τεστ ενδιαφερόντων και προσωπικότητας και ειδικότερα με τις θεωρίες του John Holland, και άλλων αναγνωρισμένων επιστημόνων. Κεντρικό στοιχείο είναι η διασπορά των ενδιαφερόντων και κλίσεων κάθε ατόμου σε κατηγορίες επαγγελμάτων

Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων στον Σ.Ε.Π. (3/3) Άριστον Τεστ Το ΆΡΙΣΤΟΝ τεστ αποτελεί το ένα έμπειρο σύστημα που διερευνά: - Την προσωπικότητα - Τις κλίσεις - Τις ικανότητες - Τις δεξιότητες - Τα ενδιαφέροντα κάθε ατόμου προσδιορίζει τα επαγγέλματα που ταιριάζουν καθώς και τα αντίστοιχα Τμήματα της Α.Ε. HOLAND: “Ariston is the best application of my theory I have seen so far”, “Ariston takes my theory a step further”

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Στόχος της Εργασίας Ανάπτυξη εφαρμογής που θα διευκολύνει τον υποψήφιο στη λήψη απόφασης σχετικά με τις σπουδές που θα ακολουθήσει βάσει του βαθμού προτίμησης που επιδεικνύει για μαθήματα των εγκύκλιων σπουδών του Προσδιορισμός των τμημάτων της Α.Ε. όπου θα κληθεί να φέρει εις πέρας προγράμματα σπουδών με μαθήματα που θα σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Η Μέθοδος ELECTRA (1/3) Ενότητα Σ.Υ.Α.: Μοντέλα πολλαπλών κριτηρίων  Τα κριτήριά είναι τα μαθήματα της Δ.Ε. Οι πιθανές λύσεις του προβλήματος (αποφάσεις) είναι οι κατηγορίες των τμημάτων Α.Ε. Η μέθοδος Electra χρησιμοποιεί συντελεστές βαρύτητας που πρέπει να ορίζονται από ειδικό Ο μαθητής απαντώντας σε ερωτήσεις της μορφής «Πόσο ενδιαφέρον θεωρείς το μάθημα», εισάγει ένα βαθμό αρέσκειας που δείχνει το ενδιαφέρον του για κάθε μάθημα

Η Μέθοδος ELECTRA (2/3)

Η Μέθοδος ELECTRA (3/3)

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η Διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Η Διαδικτυακή εφαρμογή ESOG (1/3) ESOG: Electra in School Occupational Guidance Ανάπτυξη: τεχνολογία PHP & MYSQL Φιλοξενία: Εξυπηρετητής του Π.Σ.Δ. http://users.sch.gr/stoug/esog Χρήστες Διαχειριστές: Εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν την εγγραφή του σχολείου στην εφαρμογή – Τους προσφέρονται ένα σύνολο δυνατοτήτων διαχείρισης Χρήστες: Άμεσα ενδιαφερόμενοι (π.χ. μαθητές) – Απαντούν στο ερωτηματολόγιο και τους εμφανίζεται η ταξινομημένη λίστα σχολών

Η Διαδικτυακή εφαρμογή ESOG (3/3)

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Μελέτη περίπτωσης (1/5) Ύστερα από μελέτη Π.Σ. τμημάτων Α.Ε. και των μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος Γυμνασίων και Λυκείων: Ομαδοποιήσαμε τα τμήματα Α.Ε. σε 12 κατηγορίες με κύριο κριτήριο τα μαθήματα του προγράμματα σπουδών Επιλέξαμε 24 μαθήματα Δ.Ε. Σε κάθε κατηγορία αντιστοιχήσαμε ένα συντελεστή βαρύτητας, από το ένα μέχρι το πέντε, για κάθε μάθημα Ο ορισμός των συντελεστών βαρύτητας αποτελεί αντικείμενο έρευνας και πρέπει να εκτελείται από ομάδα ειδικών Σ.Ε.Π.

Μελέτη περίπτωσης (3/5) Περιγραφή συνόλου δεδομένων: 211 μαθητές, 6 ΓΕΛ

Μελέτη περίπτωσης (4/5) Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του ESOG

Μελέτη περίπτωσης (5/5) Κατατάξεις Electra σε τμήματα Α.Ε.: Τις περισσότερες φορές επιβεβαίωναν τις σκέψεις των μαθητών για τις σπουδές τους

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Αντικείμενα έρευνας Αναλυτική μελέτη Π.Σ. με στόχο τον επαναπροσδιορισμό των συντελεστών βαρύτητας Χρησιμοποίηση του ESOG για την λήψη παρόμοιων αποφάσεων Επιλογή κατεύθυνσης (Θετική, Θεωρητική, Τεχνολογική) Επιλογή μαθημάτων επιλογής Μελέτη για το πως διαμορφώνονται οι προτιμήσεις σε μαθήματα και επαγγέλματα: Σε αγόρια και σε κορίτσια Σε μαθητές των αστικών περιοχών και σε μαθητές της επαρχίας Ανάλογα με την γεωγραφική θέση του σχολείου των μαθητών

Περίγραμμα παρουσίασης Εισαγωγή Γνωστά συστήματα στήριξης αποφάσεων Στόχος της εργασίας Η μέθοδος Electra Η διαδικτυακή εφαρμογή ESOG Μελέτη Περίπτωσης Αντικείμενα έρευνας Συμβουλές χρήσης

Συμβουλές χρήσης Ο μαθητής που χρησιμοποιεί μια εφαρμογή για να βοηθηθεί στη λήψη απόφασης δεν πρέπει να θεωρήσει ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο έγκυρο, ώστε να επαναπαυτεί μόνο σε αυτό Εργαλεία όπως το ESOG ολοκληρώνουν την αποστολή τους, όταν απαλλάσσονται από τη στείρα διαγνωστική τους λειτουργία και συνοδεύονται από την κατάλληλη συμβουλευτική παρέμβαση Αυτά τα στοιχεία πρέπει να επισημάνονται στους μαθητές πριν χρησιμοποιήσουν το ESOG ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα της εφαρμογής με το καλύτερο δυνατό τρόπο

Ευχαριστώ Ερωτήσεις;;;