2011-12, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ»
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Η Νεανική Παραβατικότητα
Τατουαζ και body-piercings
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
7 Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ. Θέλουν όλες οι χώρες- μέλη να ευημερούν,
Χριστέ, γιατί; Επαύξησες την ανθρώπινη ελευθερία, αντί να την περιορίσεις, κι επέβαλες έτσι για πάντα στον ηθικό άνθρωπο τα μαρτύρια αυτής της ελευθερίας;
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
Οικολογία και Οικονομία στην καθημερινότητά μας , Α’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2.
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Ευρωπαϊκή Ένωση – E.E. European Union – E. U..
Οδυσσέας Ελύτης Συγγραφέας: Σταυρούλα Ωρ.. Οδυσσέας Ελύτης Οδυσσέας Ελύτης Έλληνας ποιητής και ζωγράφος. Ο Οδυσσέας Ελύτης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Τα παιδιά που ασχολήθηκαν
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Dead Man Walking Σοφία Ηλιακοπούλου Ναταλία Καπώνη Ελένη Λάδη
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
ΘΕΟΧΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΜΗΜΑ :ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ Piercing: Ποιος και γιατί;
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Στέλιος Καζαντζίδης Τμήμα: ΣΤ’1 Ορέστης Χ. Νίκος Κ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Από τους μαθητές: Υπεύθυνος καθηγητής: Θάνος Μπαξεβάνης Στέφανος Καραμπέτσας Κωνσταντίνος Σώζος Θεοδώρα Καλιακάτσου Σχολική χρονιά: Ελευθερία Αργυρίου.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εγκληματολογία ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΔΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ
 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ  ΦΙΛΙΚΕΣ  BULLYING  ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ  ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ TOY.
Θέμα ομάδας: « Η βία του κράτους» Ομάδα: Χριστίνα Ρεγγίνα Νίκος Αχιλλέας 3 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ: ΒΙΑ 3 Ο.
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα GLM (Girls Love Music)
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
Κωνσταντίνος Χάρης Αντώνης
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΒΑΣΙΛΙΚΗ. ΤΡΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Εγώ ,ο άλλος, ο διαφορετικός … Ζούμε μαζί
Μεταγράφημα παρουσίασης:

, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα:

Τα μέλη της ομάδας Αγγελοπούλου Κωνσταντίνα Αγγελοπούλου Κωνσταντίνα Ανδρικοπούλου Φωτεινή Ανδρικοπούλου Φωτεινή Λυκουριώτη Μαρία Λυκουριώτη Μαρία Μακρή Βασιλική Μακρή Βασιλική Ντέλη Νίκη Ντέλη Νίκη

Τίτλος: Ελευθερία, αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης Τίτλος: Ελευθερία, αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης Υπότιτλος : Έφηβος και ελευθερία Υπότιτλος : Έφηβος και ελευθερία Ερευνητικά ερωτήματα: Ερευνητικά ερωτήματα: – Πώς βλέπουν οι έφηβοι την αστυνομία; – Πώς καταφεύγει ένας έφηβος στο έγκλημα; –Πώς μπορεί να επηρεάσει το κοινωνικό περιβάλλον τον έφηβο και να του στερήσει δικαιώματα και ελευθερίες;

Ερωτηματολόγιο Ερωτηματολόγιο Ερωτηματολόγιο Βιβλιογραφική έρευνα Βιβλιογραφική έρευνα

Θα θέλατε να ενταχθείτε στο σώμα της αστυνομίας;

Θεωρείτε ότι η αστυνομία είναι όργανο πάταξης της εγκληματικότητας;

Θεωρείτε ότι η αστυνομία είναι όργανο καταπίεσης των πολιτών και των δικαιωμάτων τους;

1.Αίτια της εγκληματικότητας : Φίλοι – Οικογένεια – Κοινωνικό περιβάλλον – Γονίδια – Μορφές κακοποίησης Φίλοι – Οικογένεια – Κοινωνικό περιβάλλον – Γονίδια – Μορφές κακοποίησης 2.Ο εγκληματίας στερεί δικαιώματα από τους άλλους και από τον εαυτό του

Αν ο καθένας μας καταλάβει ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου, τότε θα αλλάξει προς το καλύτερο ολόκληρη η κοινωνία! Αν ο καθένας μας καταλάβει ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου, τότε θα αλλάξει προς το καλύτερο ολόκληρη η κοινωνία!