ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ.490.91) ΕΡΓΑΣΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Alexander Moore.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Το μαρκετινγκ του alia palace
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ

PROJECT : UNDERSTANDING CUSTOMER NEEDS IN THE TOURISM INDUSTRY (Κατανόηση αναγκών των πελατών στην τουριστική βιομηχανία) ΟΜΑΔΑ: ΔΑΓΑΛΑΚΗ ΕΥΣΕΒΙΑ Α.Μ ΛΙΟΝΟΥΔΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Α.Μ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ Α.Μ.1564 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Α.Μ ΣΕΜΠΕΠΟΥ ΖΩΗ Α.Μ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α.Μ ΤΑΒΛΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Α.Μ. 1483

EΙΣΑΓΩΓΗ Ο ανταγωνισμός σκληραίνει  αυξάνεται η ανάγκη για ασφάλεια και εξυπηρέτηση Πολλές ανταγωνιστικές εταιρείες  υψηλές και επιτακτικές απαιτήσεις πελατών

Στόχοι εταιρίας Κατανόηση των αναγκών των πελατών Διαχωρισμός των πελατών σε ομάδες και εξυπηρέτηση των διαφορετικών τους αναγκών.

Στόχος τουριστικής αγοράς Απόκτηση μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη : Συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων Έμφαση : 1. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του 2. Συνήθειές του 3. Στις προτιμήσεις του

Ανταγωνισμός στην Τουριστική Αγορά στην Κρήτη Μεγάλος ανταγωνισμός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Τουρισμός – Πολιτική των μεταφορών: δυο στενά συνδεδεμένοι φορεις

Τουρισμός – Πολιτική των Μεταφορών Απαίτηση για εύκολη και φτηνή πρόσβαση στις τουριστικές περιοχές

Profitability: (Εποχιακές Διακυμάνσεις) (1/3) Παράγοντες: Κλιματολογικές συνθήκες Ανθρώπινες αποφάσεις Παράδοση Οικονομική στενότητα / ευχέρεια

Εποχιακές Διακυμάνσεις (2/3) Προβλήματα: Εποχιακή συμφόρηση Χαμηλές αποδοχές σε επενδύσεις τουριστικών επιχειρήσεων Υπέρ-χρησιμοποίηση των ευκολιών- παροχών Εποχιακή ανεργία

Εποχιακές Διακυμάνσεις (3/3) Στρατηγικές: Διαφοροποίηση του μίγματος των προϊόντων Αλλαγή της εικόνας των πελατών Επιθετικής κοστολόγησης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΤΥΠΟΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δεδομένα Πελάτη : Κοινωνικά Οικονομικά Δημογραφικά Εμπορικές συναλλαγές

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ Ερωτηματολόγια Κουτιά Παραπόνων Βιβλία Εντυπώσεων Συνεργασία Με άλλες Υπηρεσίες Επικοινωνία Μέσω Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Τηλεφωνικών Κέντρων.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δημιουργία Βάσης Δεδομένων Εφαρμογή Προγράμματος Ανάλυσης Απεικόνιση Αποτελεσμάτων Μέσω Διαγραμμάτων - Ιστογραμμάτων

Προσέγγιση εταιρίας-πελάτη Προϊοντοκεντρική Διαχωρισμός δεδομένων με βάση το προϊόν Χαρακτηριστικά μαζικής εκστρατείας Προώθηση προϊόντων χωρίς τη γνώση των αναγκών του πελάτη Μη ύπαρξη συνολικής άποψης για τον πελάτη Πελατοκεντρική Διαχωρισμός δεδομένων με βάση τον πελάτη Χαρακτηριστικά στοχευμένης στρατηγικής Προώθηση προϊόντων έχοντας γνώση των αναγκών του πελάτη Συνολική εικόνα συμπεριφοράς πελάτη

Μετάβαση από το προϊόν στον πελάτη(1/2) Δημιουργία αποθήκης δεδομένων Χρήση Oracle, Microsoft Άντληση και ανάλυση πληροφοριών Απόκτηση καθολικής εικόνας πελάτη

Μετάβαση από το προϊόν στον πελάτη(2/2) Εξόρυξη γνώσης Ανεύρεση Αναφορά Κατανόηση αναγκών πελάτη Οριζόντια οργάνωση εταιρίας Διάχυση πληροφορίας χωρίς καθυστέρηση

Μοντελοποίηση δεδομένων Κερδοφορία ως άτομο Κερδοφορία ως νοικοκυριό Κόστος Διαθέσιμα Ποιοτικά δεδομένα

Μέθοδοι Διαχωρισμού ( methods of segmentation ) *Συμπερασματική (deductive way) *Επαγωγική (inductive way) Κριτήρια Διαχωρισμού * Ελέγξιμα ( controllable criteria ) * Μη – Ελέγξιμα ( non – controllable criteria )

◄ Ελέγξιμα Κριτήρια ► Κοινωνικό-Οικονομικά Κριτήρια Συμπεριφοράς Κριτήρια Ψυχολογίας ◄ Μη-Ελέγξιμα Κριτήρια ► Κοινωνικό-Οικονομικά Κριτήρια Συμπεριφοράς Δημογραφικά Γεωγραφικά

Παραδείγματα Διαχωρισμού Βάση των Κριτηρίων ◄ Κοινωνικό-Οικονομικά ► Εύποροι Τουρίστες – Μετρίου εισοδήματος ◄ Συμπεριφοράς ► Τουρισμός σε group ή ανεξάρτητα ◄ Δημογραφικά Νέοι – Ηλικιωμένοι – Μεσαίας Ηλικίας Γυναίκες – Άνδρες Έλληνες – Αλλοδαποί

Οφέλη Διαχωρισμού *Αναγνώριση αναγκών & αξίας ενός πελάτη *Ανάπτυξη σωστής στρατηγικής προσέγγισης *Μείωση της ανάγκης για διαφήμιση *Διατήρηση του πελάτη περισσότερο

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ 1. Συγκέντρωση και ανάλυση πληροφοριών 2. Επεξεργασία αποτελεσμάτων Δημιουργία Αποτελεσματικών Μοντέλων

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Αφορούν : Αυξομείωση αριθμού πελατών Παράγοντες επιρροής Δεδομένα Πελατών (Οικονομική, κοινωνική κατάσταση) Λόγοι διακοπής επαγγελματικής σχέσης πελατών – εταιρίας Ανταγωνιστικές εταιρίες

Διατήρηση σταθερών πελατών(1/2) Έρευνα λόγων που επηρεάζουν την επιλογή του πελάτη. Πρόβλεψη πιθανών απαιτήσεων του πελάτη και κατανόηση τους.

Διατήρηση σταθερών πελατών(2/2) Παρουσίαση παροχών επιχείρησης και προσφορά τους στους πελάτες. Ομαδοποίηση πελατών και προσφορά παροχών ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας

Αποσκίρτηση πελατών (churn) Έρευνα λόγων εθελοντικής αποσκίρτησης Πρόβλεψη για ομάδες πελατών που θα εγκαταλείψουν την εταιρία Καλύτερη κάλυψη των αναγκών τους

Best Next Offer Model Πρόβλημα : Ελλιπής εξυπηρέτηση πελατών στη Κρήτη. Υψηλή τιμολόγηση προϊόντων. Λύση : Καλύτερη οργάνωση επιχείρησης. Καλύτερη κατάρτιση προσωπικού.

Εκστρατεία & αξιοποίηση της πληροφορίας(1/2) Επιλογή χρονικού διαστήματος εκστρατείας Επιλογή target group Ποια δεδομένα είναι διαθέσιμα; Ποια δεδομένα απαιτούνται; Πλούσιες, ποιοτικές πληροφορίες

Εκστρατεία & αξιοποίηση της πληροφορίας(2/2) Συλλογή δεδομένων Εσωτερικά Εξωτερικά Διόρθωση λαθών Ύπαρξη 1 αντιγράφου δεδομένων για κάθε πελάτη Συνδυασμός δεδομένων για κάθε πελάτη

Αλληλεπίδραση πελάτη- εταιρίας Outbound Event-driven Inbound

THEEND