Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Οδηγίες χρήσης του Exams Planner
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Applied Econometrics Second edition
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
4o Μάθημα.
Τμήμα Φυσικής - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Google docs Google docs forms
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Δημιουργία Παρουσίασης
Εργασία με παράθυρα.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Microsoft Excel 4.6 Γραφήματα
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Power Point (Συνέχεια).
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Δουλεύοντας στην ψηφίδα keimeno
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Google docs Google docs forms
Επεξεργασία Εικόνας.
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
H “Βοήθεια” στον Η/Υ 10/11/2018 Β' ΤΑΞΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Υπολογιστικά Φύλλα Διαχείριση Κελιών
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.

Το λογισμικό χρησιμοποιείται διδακτικά:  Στη διερεύνηση και εφαρμογή βασικών αρχών της λογικής  Στην οργάνωση πληροφοριών  Στην δημιουργία γραφικών αναπαραστάσεων  Στην ανάλυση και ταξινόμηση δεδομένων  Σε πληθώρα μαθηματικών παιχνιδιών (σπαζοκεφαλιές) Περιοχές εφαρμογής του λογισμικού: Νηπιαγωγείο - ΣΤ τάξη Απαιτεί ελάχιστη καθοδήγηση για την εκμάθησή του

Η αρχή θα γίνεται πάντα από το μενού «Αρχείο»

Αν επιλέξετε «Νέο» θα εμφανιστούν οι εργαλειοθήκες του TableTop Jr με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα είδη αντικειμένων. Μπορείτε να τοποθετήσετε μέχρι 50 αντικείμενα στην επιφάνεια διαγραμμάτων.

Μπορείτε να δώσετε ονόματα στα αντικείμενα μέσα από το πλαίσιο κατασκευών χρησιμοποιώντας τα πληκτρολόγιο. Ο τίτλος μπορεί να περιλαμβάνει γράμματα και αριθμούς, αλλά δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 9 χαρακτήρες.

Το κουμπί «ζάρια» δημιουργεί αντικείμενα με τυχαία χαρακτηριστικά και τα τοποθετεί στην επιφάνεια διαγραμμάτων. Το πλαίσιο κατασκευών με το οποίο δημιουργείτε τα αντικείμενα. Ο διπλασιαστής είναι ο χώρος στον οποίο αν αφήσουμε ένα αντικείμενο μέσα του αυτό διπλασιάζεται. Η αποθήκη κρύβει τα αντικείμενα κι αν κάνετε κλικ στις πόρτες της μπορείτε να επαναφέρετε τα αντικείμενα. Η αυλή: Εδώ τοποθετείτε τα αντικείμενα που δε χρειάζεστε άμεσα. Ο κάδος ανακύκλωσης: Εδώ πετάτε τα αντικείμενα που δεν χρειάζεστε. Μπορείτε να επαναφέρετε μόνο το τελευταίο αντικείμενο.

Το μενού «Οργάνωση» Με τις εντολές του μενού «Οργάνωση» μπορείτε να τοποθετήσετε τα αντικείμενα με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά στην επιφάνεια διαγραμμάτων.

Η “ελεύθερη” Οργάνωση Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα με όποιο τρόπο θέλετε.

Η Οργάνωση σε “ομάδες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα σε ομάδες που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων με τυχαίο τρόπο.

Η Οργάνωση σε “στήλες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα αντικείμενα που εμφανίζονται στην επιφάνεια διαγραμμάτων σε στήλες.

Το κουμπί «Συμπίεση» Η επιλογή «Συμπίεση» ταξινομεί τις κατηγορίες προχωρώντας από αυτή με τα περισσότερα αντικείμενα σ’ αυτή με τα λιγότερα, ενώ εξαφανίζει τις άδειες κατηγορίες από το διάγραμμα.

Η Οργάνωση σε “άξονες” Σας επιτρέπει να οργανώσετε τα δεδομένα σε σειρές και στήλες, δηλαδή με δυο κριτήρια ταυτόχρονα.

Η Οργάνωση σε “σύνολα” Αποτελείται από σύνολα που τέμνονται. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μέχρι τρία σύνολα στην επιφάνεια διαγραμμάτων σας.

Η Οργάνωση σε “αλυσίδες” Σας δίνει τη δυνατότητα να συνδέσετε αντικείμενα σε αλυσίδες. Μια τελεία εμφανίζεται για να δηλώσει την επιτυχημένη σύνδεση.

Η «Οργάνωση» σε αλυσίδες Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα γειτονικά αντικείμενα πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα μπορούν να συνδεθούν χωρίς περιορισμούς

Η τακτοποίηση σε «Παράθεση» Σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι για να τακτοποιήσετε αντικείμενα σε ένα σχηματισμό από ορθογώνια ή εξαγωνικά κελιά.

Η τακτοποίηση σε «Παράθεση» Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά δεν πρέπει να έχουν κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα σε γειτονικά κελιά πρέπει να έχουν δύο ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά Τα αντικείμενα είναι δυνατόν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε κελί χωρίς περιορισμό