ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Κωστής Ν. ΛΟΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΑ – ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ  Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
ΣΥΚΑΚΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΡΟΚ Εισδοχή – Διαγραφή Μελών.
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Συμπλήρωση μηχανογραφικού δελτίου 2014
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
ΑΘΗΝΑ, 27/11/2006ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ1 ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΕΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ.
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Α. Τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο Β. Την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων Γ. Μαθήματα αυξημένης.
Φροντιστήριο Πρώτο από το
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μηχανογραφικό.Πώς να το συμπληρώσω;Τι πρέπει να σκεφτώ;
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
 Καταγραφή όλων των τμημάτων που ενδιαφέρουν τον/την υποψήφιο/α από τα πεδία που μπορεί να δηλώσει.  Κριτήρια: το ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
MHXANOΓPAΦIKO 2012.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
ΕΠΑΛ (Ομάδα A) ΣΑΚΕΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΙ Κ ΟΡΙΤΣΙ 9210 ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΛΕΝΗ 12 ΑΡΑΤΟΥ 18 ΚΙΑΤΟ x.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων ΠρογραμματισμόςΈγγραφης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΣΠΑ
Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Γενικό Λύκειο και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ιωάννης Τσιτσόπουλος ( ATM-Ερευνητής,MBA, Msc, CMI Dip.Man.) Υπεύθυνος Δημοσιότητας & Πληροφόρησης του ΚΕΠΑ Μέλος Μ.Ε. Ανταγωνιστικότητας & Καινοτομίας.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
ΑΙΤΗΣΕΙΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περιγραφή Προγράμματος
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η   Για τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος Σας γνωρίζουμε.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ -ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
ΙΕΚ Βέροιας ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ Σας ενημερώνουμε ότι η κατάθεση του φακέλου των δικαιολογητικών μαζί με την εκτυπωμένη υπογεγραμμένη.
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής
ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Σημείωση: Οι οδηγίες που ακολουθούν αποτελούν βοήθημα και δεν αντικαθιστούν την.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Υποβάλλοντας αίτηση για γερμανικά Πανεπιστήμια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ

Οι επαγγελματικές προοπτικές της Σχολής. Η δυνατότητα μετεγγραφής. Τα Σωστά Κριτήρια Επιλογής Η επιθυμία σου. Οι επαγγελματικές προοπτικές της Σχολής. Η πόλη της Σχολής. --Είναι καλύτερο ο υποψήφιος να σπουδάζει στο τμήμα για το οποίο ενδιαφέρεται, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι οι 3 στους 4 φοιτητές που διακόπτουν τις σπουδές τους δηλώνουν ότι οι προσδοκίες και τα ενδιαφέροντά τους βρέθηκαν σε αντιπαράθεση με το αντικείμενο σπουδών και τα μαθήματα των τμημάτων στα οποία πέτυχαν την εισαγωγή τους.- -- Υποθέτοντας ότι δεν είσαι από τους προνομιούχους που σπουδάζουν από χόμπι καλό είναι το πτυχίο που θα πάρεις από τη Σχολή σου, να μπορεί να σε "οδηγήσει" σε επάγγελμα. Η έρευνα και η εμπειρία από τους χώρους απασχόλησης κάνει σαφές ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην επιλογή του επαγγέλματος. Συγκεκριμένα επισημαίνουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις η επιλογή σπουδών με βάση στενά τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης δεν αποτελεί ιδιαίτερα ασφαλές κριτήριο, καθότι η αγορά εργασίας είναι υπό συνεχή αναμόρφωση. Τι συστήνουμε; Να αποφεύγουν να επιλέγουν τις σπουδές τους με βάση τις “στενές” ανάγκες της αγοράς εργασίας. Όσο παράδοξη και αν φαίνεται η παραπάνω πρόταση, οφείλουμε να πάρουμε υπόψη μας ότι για έναν νέο/μια νέα ηλικίας 18 ετών, από την ώρα που θα πετύχει την είσοδό του στο πανεπιστήμιο μέχρι την ώρα που θα «βγει» στην αγορά εργασίας, θα έχουν περάσει επτά έως και δέκα χρόνια (πτυχίο- μεταπτυχιακό και στρατός για τους άντρες). Το δεκαετές αυτό χρονικό διάστημα έχει ως συνέπεια ότι η επιλογή σπουδών απέχει χρονικά τόσο πολύ από την είσοδο στον επαγγελματικό χώρο, που μπορεί να αποδειχτεί εντελώς εσφαλμένη. -- Το κριτήριο αυτό ισχύει μόνο σε Σχολές με συναφές αντικείμενο και αφορά την απόσταση από την οικογενειακή εστία. Αυτό δεν είναι μόνο δική σου απόφαση. Είναι απόφαση όλης της οικογένειας, γιατί έχει επιπτώσεις σ' όλα της τα μέλη κι όχι μόνο οικονομικές. Εδώ οι υποψήφιοι πρέπει να συνυπολογίσουν τόσο τον παράγοντα “κόστος σπουδών”, καθώς η φοίτηση σε τμήμα εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας επιβαρύνει την οικογένεια του υποψηφίου συνολικά πάνω από 30.000 ευρώ (για τα 4-5 χρόνια σπουδών), καθώς και το γεγονός ότι π.χ. από το Τμήμα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Πειραιά όσο και από το Τμήμα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας οι υποψήφιοι μπορούν είτε να περάσουν με κατατακτήριες μετά το τέλος των σπουδών τους σε αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα (π.χ. ο πτυχιούχος του ΤΕΙ Μηχανολογίας στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ) είτε να συνεχίσουν σε μεταπτυχιακές σπουδές. -- Αν κάποιος/α έχει τη δυνατότητα να πάρει μετεγγραφή, τότε οι επιλογές του στο μηχανογραφικό δελτίο πρέπει να σημειωθούν με “διαφορετική λογική”, καθώς μπορεί με λιγότερα μόρια να πετύχει τελικά την είσοδό του στο τμήμα που επιθυμεί. Στο πλαίσιο αυτό είναι απαραίτητη η γνώση της εγκυκλίου των μετεγγραφών αλλά και των αντιστοιχιών των τμημάτων Η δυνατότητα μετεγγραφής.

Τα Λάθος Κριτήρια Επιλογής Η βάση της Σχολής. Δεν είναι σωστό κριτήριο η βάση μιας Σχολής, γιατί εκφράζει τη ζήτηση που έχουν οι θέσεις της κι όχι αν σου ταιριάζει. Η σκέψη "δεν μπορώ να φτάσω Σχολή με τόσο ψηλή βάση" μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρό λάθος, αν οι βάσεις πέσουν. Η αντίθετη σκέψη "είμαι πολύ καλός για να δηλώσω μια Σχολή, με χαμηλή βάση” μπορεί επίσης να αποβεί ολέθρια, αν οι βάσεις ανέβουν. Η φήμη της Σχολής. Μη παρασυρθείς από στερεότυπες και παραδοσιακές αντιλήψεις για σχολές που οδηγούν σε επαγγέλματα «κύρους και γοήτρου» Οι επιθυμίες άλλων. Πολλές φορές οι υποψήφιοι δέχονται πιέσεις από τον κοινωνικό τους περίγυρο για την επιλογή κάποιων Σχολών, που κατά την γνώμη του περίγυρου αποτελούν καλή επιλογή. Έχουμε δει έτσι ανθρώπους που ακολουθούν μια κατεύθυνση σπουδών, η οποία καθόλου δεν τους ενδιαφέρει, να γίνονται κακοί επαγγελματίες.

Διάβασε προσεκτικά το υπόδειγμα Μελέτησε προσεκτικά τις πληροφορίες που ακολουθούν το υπόδειγμα Πάρε αναλυτική Ενημέρωση για όλες τις σχολές Ενημερώσου για την αντιστοίχιση επαγγελμάτων με κάθε Σχολή Συζήτησε με τους γονείς σου και με όποιον μπορεί να σε βοηθήσει. Ιεράρχησε τις προσωπικές σου προτιμήσεις Η σειρά των προτιμήσεων πρέπει να εκφράζει την πραγματική σου επιθυμία. Συμπλήρωσε προσεκτικά το υπόδειγμα για να το έχεις ως βοήθημα κατά την ηλεκτρονική υποβολή στην αρμόδια επιτροπή

Δείξε ιδιαίτερη επιμέλεια και προσοχή κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού σου δελτίου, γιατί μετά την ηλεκτρονική κατάθεσή του δεν επιτρέπεται καμιά διόρθωση ή αλλαγή. Αν δε συμπληρώσεις μηχανογραφικό δελτίο αποκλείεσαι από την διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων

Τη σωστή καταχώριση των ατομικών σου στοιχείων Πρόσεχε…. Τη σωστή καταχώριση των ατομικών σου στοιχείων Η συμπλήρωση της σειράς προτίμησης γίνεται με συνεχόμενη αύξουσα αρίθμηση για τις σχολές ή τα τμήματα που επιθυμείς. Η δήλωση προτίμησης κάθε υποψηφίου στο μηχανογραφικό δελτίο αντιπροσωπεύει την αυθεντική έκφραση της θέλησής του, η οποία είναι οριστική και σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται να συμπληρωθεί ή να τροποποιηθεί μετά την υποβολή της και την οριστική ηλεκτρονική παραλαβή της.

Την ημερομηνία κατάθεσης του μηχανογραφικού σου δελτίου. Θυμήσου…. Την ημερομηνία κατάθεσης του μηχανογραφικού σου δελτίου. Να έχεις μαζί σου τα απαραίτητα έγγραφα ( Βεβαίωση του 1ου ΕΠΑΛ, από την οποία να προκύπτει ότι είσαι μαθητής της Γ’ τάξης του 1ου ΕΠΑΛ ). Αφού υποβάλεις το μηχανογραφικό να πάρεις και να φυλάξεις, το επίσημο αντίγραφο ( υπογεγραμμένο από τον πρόεδρο της επιτροπής) .

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!