Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Οι κατευθύνσεις είναι τρεις ( 3 ) Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση κάθε κατεύθυνση, προετοιμάζει τους μαθητές.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Γ΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 1 Απόκτηση Απολυτηρίου Γενικού Λυκείου Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΟ Για έξοδο πατήστε το τρίγωνο κάτω.
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Τα μαθήματα διακρίνονται σε: 1. Μαθήματα Γενικής Παιδείας 2. Μαθήματα Επιλογής Από αυτά άλλα είναι γραπτώς εξεταζόμενα και άλλα όχι. Η Α΄ Τάξη του Λυκείου.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Νέο Λύκειο & Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση νόμος 4186 & 4327 ΚΕ.ΣΥ.Π. ΧΑΝΙΩΝ 2015 Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία  Συντελεστές βαρύτητας
9 ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Σχολικό έτος : Γ’ Λυκείου Δομή Ωρολογίου Προγράμματος - Ομάδες Προσανατολισμού – Επιστημονικά Πεδία – Μαθήματα Επιλογής.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α’,Β’,Γ’ ΓΕΛ & Πρόσβαση στα ΑΕΙ 2016 Ιούνιος 2015.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Κοινό πρόγραμμα)
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
1 ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γ.Π) (Ο.Π) 1Ο Επιστημονικό Πεδίο
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Σύμφωνα με το νέο σύστημα
ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ο ΓΕΛ ΣΠΑΤΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΠ Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ Η ΟΜΑΔΑ: Αλεξάκη Μαρίνα Κορωνιώτη Άννα Μεγαρίτη Αθανασία

Το αντικείμενο της εργασίας μας ήταν να μελετήσουμε τις βάσεις για: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες Θετικές Επιστήμες Επιστήμες Υγείας Τεχνολογικές Επιστήμες Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης για τα έτη 2005-06

Όπως επίσης να μελετήσουμε συγκεκριμένα επαγγέλματα που ενδιαφέρουν συμμαθητές μας, έτσι ώστε να τους βοηθήσουμε στη δύσκολη απόφαση ως προς ποια επαγγελματική καριέρα θα ακολουθήσουν μετά το Λύκειο...

1ο Επιστημονικό Πεδίο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Σε αυτό το επιστημονικό πεδίο οι σχολές είναι 117. Το αντικείμενό τους αφορά στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων (πχ Κοινωνιολόγος), τη σχέση του ανθρώπου με την ιστορία (πχ Ιστορικός) και τις Τέχνες (πχ Θέατρο και Μουσική). Στο διπλανό διάγραμμα φαίνονται τα ποσοστά ανόδων και καθόδων των βάσεων:

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ Ένα επάγγελμα Ανθρωπιστικών επιστημών είναι αυτό του Φιλολόγου. Η βάση για το έτος 2005 βρισκόταν στα 15.210 (Αθήνα), ενώ το 2006 ανέβηκε στα 16.214, δηλαδή αυξήθηκε περίπου 1000 μονάδες.

ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ Το θέατρο στην Ελλάδα, από την Αρχαία Εποχή αποτελούσε βάση του Πολιτισμού. Η Ελλάδα άλλωστε είναι αυτή που το δημιούργησε. Για το έτος 2005 η βάση κυμάνθηκε στα 12.469, και το 2006 στα 12.820.

2ο Επιστημονικό Πεδίο ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 2ο Επιστημονικό Πεδίο ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Οι σχολές εδώ είναι 121. Έχουν να κάνουν κυρίως με επαγγέλματα που αφορούν Χημεία, Βιολογία, Φυσική, Μαθηματικά και γενικά Περιβάλλον. Και να το διάγραμμα ανόδου και καθόδου των βάσεων:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Το επάγγελμα του μέλλοντος και η επιλογή πολλών υποψηφίων. Η βάση στο Τμήμα Πληροφορικής Πειραιά για παράδειγμα, το 2005 βρισκόταν στις 16.779 μονάδες, και το 2006 κατέβηκε στις 16.484.

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΣ Το επάγγελμα για όσους αγαπούν τα παιδιά. Έχουν όρεξη και κέφι να ασχολούνται και να παίζουν μαζί τους και μπορούν να τους μεταδίδουν με ευχάριστο τρόπο τις γνώσεις. Οι βάση για το έτος 2005 ήταν 12.021, ενώ για το έτος 2006 αυξήθηκε και έφτασε τα 12.937 μόρια.

3ο Επιστημονικό Πεδίο ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Είναι το πεδίο που ασχολείται με τα επαγγέλματα υγείας. ΟΙ σχολές του πεδίου αυτού περιορίζονται στις 56. Αριστερά παρουσιάζεται το διάγραμμα ανόδων και καθόδων των βάσεων:

ΓΙΑΤΡΟΣ Ο γιατρός ασχολείται με την υγεία και την καλή φυσική κατάσταση των ανθρώπων. Η Ιατρική χωρίζεται σε περαιτέρω κλάδους, όπως πχ κτηνιατρική ή ψυχολογία. 19.233 ήταν τα μόρια για το 2005, ενώ το 2006 19.171.

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ Το επάγγελμα του γιατρού με αυτό του φαρμακοποιού είναι αλληλένδετα. Έτσι, ο φαρμακοποιός χορηγεί στους ασθενείς φάρμακα ανάλογα με την πάθησή τους. Το 2005 η βάση κυμαινόταν στα 18.603 ενώ το 2006 κατέβηκε στα 18.503 μείωση 100 μόρια!

4ο Επιστημονικό Πεδίο Τεχνολογικές Επιστήμες Εδώ, όπως μπορούμε να καταλάβουμε και από τον τίτλο του πεδίου, ανήκουν τα Τεχνολογικά Επαγγέλματα. ΟΙ σχολές καταμετρούνται στις 201.

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ Το επάγγελμα του αρχιτέκτονα είναι ένα από τα επαγγέλματα στα οποία απαιτούνται γνώσεις σε παραπάνω από ένα αντικείμενα, όπως πχ το σχέδιο και η γεωμετρία. Για αυτό το επάγγελμα η βάση το 2005 ήταν 21.335 και το 2006 σημείωσε άνοδο με 21.662 μόρια.

ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ Ένα επάγγελμα για όσους αγαπάνε το σχέδιο. Χρειάζεται σίγουρα αστείρευτη φαντασία και πολλή όρεξη. Μπορεί να θεωρείται εύκολο επάγγελμα αλλά δεν είναι και τόσο εύκολα να μπει κανείς στην σχολή μια και ενώ τα μόρια ήταν15.983, το 2006 έκαναν θεαματική άνοδο στα 16.595.

5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης Το συγκεκριμένο πεδίο ασχολείται κυρίως με τις επιχειρήσεις και τη διοίκησή τους, καθώς και την ανάπτυξή τους. Οι σχολές εδώ είναι 84 και αυτό είναι το διάγραμμα ανόδων-καθόδων:

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τα κυριότερα εισοδήματα της χώρας, γι’ αυτό και η δημιουργία τουριστικών επιχειρήσεων κάθε χρόνο κοστίζει σίγουρα πολλά ευρώ. Είναι μία από τις σχολές με τη μεγαλύτερη άνοδο μιας και ενώ το 2005 τα μόρια βρίσκονταν στα 3.010, το 2006 απογειώθηκαν στα 11.165!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Οι παρατηρήσεις μας τελικά είναι οι εξής: Ότι στα πανεπιστήμια και στις σχολές που παρουσίασαν κάθοδο στα μόριά τους, δεν είχαν σχεδόν ποτέ μεγάλο άνοιγμα στη μεταβολή των μορίων. Το αντίθετο συνέβη με τις σχολές που παρουσίασαν άνοδο, εδώ δηλ. οι μεταβολές είναι πολύ μεγάλες.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ Κ. ΣΜΥΡΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ.