ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Καλοκαιρινές διακοπές με ασφάλεια
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα!!
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
1 FEDERATION OF INDUSTRIAL WORKERS UNIONS ΟΒΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΤΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Αριστείδης Χατζησαββίδης Πρόεδρος.
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Οδηγίες για τη σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων Δρ. Πόπη Κονιδάρη
Προστατευόμενα ζώα του τόπου μας
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Τα φυτά που ανιχνεύουν βόμβες
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Ο κύκλος του νερού. για τη Β΄ Δημοτικού
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
Τι είναι η χημεία και γιατί τη μελετάμε
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
9. Αρχή και πορεία του κόσμου
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ.
ΑΝΘΟΙ ΦΥΛΛΑ ΚΑΡΠΟΙ.
Mια εκδρομή στο δάσος στο βουνό
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
Οι διακηρύξεις δεν προστάτευαν τη μικρή Υφαντρα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Κίνδυνοι στο διαδίκτυο (14/9/11) Εσύ αποφασίζεις για τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους ΕΠΑΛ / ΤΕΕ Αγίου Αθανασίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. (IFLA,
Από αυτό μπορούσε να γίνει μια σκόνη που εξουδετέρωνε κάθε είδους δηλητήριο, ενώ για το ίδιο το κέρας λένε ότι μάτωνε όταν πλησίαζε σε δηλητηριασμένο φαγητό.
Δηλητηριασεισ Χρυσάνθη Ρηγοπούλου Α2’.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Κωνσταντίνος Οικονομίδης Β’2 Θρησκευτικά Υπεύθυνος Καθηγητής : Γ.Καπετανάκης 16/12/13.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Ευθαλία Μότσιου Γιάννης Πανούκλας Αργαλαστή, 14/5/2008
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Συνεδρίαση διευθυντών
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
Α ΟΜΑΔΑ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΤΗΣ ΠΑΡΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΓΙΟΡΓΟΣ ΓΟΥΔΗΣ ΑΡΤΟΥΡ ΖΙΛΙ Δημιουργήθηκε Παρασκευή 16/12/2012 ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ.
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο. Στο πρόγραμμα αυτό ετοιμάσαμε με τα παιδιά μια «ολοκληρωμένη πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο.
Click to add Text ΣΠΑΝΙΑ ΦΥΤΑ Μαρία Νικολέτα Αρετή.
ΚΑΖΜΙΡΑ ΤΡΕΤΣΙΑΚ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΕΡΗΣ Σχολικό έτος Γ / ΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Καθηγητής : Κατσοπρινάκης Σταύρος.
Είναι όμορφα, μικρά και ακόμη χαριτωμένα! Αλλά το δηλητήριo τους μπορεί να σκοτώσει έναν άνθρωπο… Δημιουργία παρουσίασης: Μίτσης Παναγιώτης.
Eίναι η πρώτη φορά που κοιμήθηκαν ακολουθώντας το ένστικτό τους. Η Σάσα και η Αλεξάνδρα, οι δύο αρκούδες που μεταφέρθηκαν από τον Δημοτικό Ζωολογικό Κήπο.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Που και πως ψάχνουμε.
ΣΑΜΕΡΧΙΛ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΦΟΥΡΦΟΥΡΑΣ
Επιμελεια: Κατσουλακου Στυλιανη
Το επικίνδυνο παιχνίδι Μπλε Φάλαινα
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΦΑΓΗΤΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ II
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
επιμέλεια: Μαρία Ευδωρίδου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΟΜΑΔΑ Β:ΜΑΖΕΜΑ & ΨΑΞΙΜΟ ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΟΥΜΕΛΛΗΣ ΦΩΤΗΣ ΚΑΡΙΜΑΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ Πως μαζεύουμε τα μανιτάρια; Πότε μαζεύουμε και πού τα βρίσκουμε; Με ποιο εξοπλισμό; Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Οδηγίες προς συλλέκτες 1 Ατυχώς δεν υπάρχει κανένας γενικός κανόνας διάκρισης των φαγώσιμων ειδών από τα δηλητηριώδη. 2 Λανθασμένες είναι οι θεωρίες που λένε ότι τα δηλητηριώδη είδη έχουν οπωσδήποτε πικρή ή καυστική γεύση ή ότι τα είδη που τρώγονται από έντομα, σαλιγκάρια, χελώνες ή άλλα μικρόζωα είναι ακίνδυνα και για τον άνθρωπο. 3 Δεν αληθεύουν επίσης οι δοξασίες ότι τα δηλητηριώδη μανιτάρια μαυρίζουν τα ασημένια κουτάλια που έρχονται σε επαφή μαζί τους κατά το βράσιμο ή ότι πήζουν το γάλα ή το ασπράδι του αυγού 4 Το βράσιμο, η ξήρανση ή η κονσερβοποίηση δεν εξουδετερώνουν τις ισχυρές τοξίνες των θανατηφόρων ειδών. 5 Ο μόνος κανόνας που ισχύει: μαζεύουμε για τροφή μόνο τα είδη των οποίων τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωρίζουμε με απόλυτη βεβαιότητα. ΠΗΓΗ:http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=206733 Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου Εξοπλισμος Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Βιβλίο για τα μανιτάρια της Λέσβου Μυκητολογικός-Περιβαλλοντικός Σύλλογος Μανιταρόφιλοι Λέσβου Κείμενα-φωτογραφίες: Μανιταρόφιλοι Λέσβου Μετάφραση στα αγγλικά: Αιμιλία Βουλβούλη Επιμέλεια αγγλικών: H. Gaganis Έκδοση: Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Λέσβου Μυτιλήνη 2009, σελ. 25 Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Η ξενάγησή μας στον κόσμο των μανιταριών «Η κύρια αποστολή των μανιταριών είναι να μη γεμίσει το δάσος «σκουπίδια». Μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες και κυρίως η βροχή, το μυκήλιο, η μανιταριά δηλαδή, που μοιάζει σαν ένα δίκτυο από υπόγεια τηλεφωνικά καλώδια, καρποφορεί και αρχίζει το έργο της, την αποδόμηση νεκρών φύλλων, κορμών, εντόμων…». ΠΗΓΗ:http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_taxgreece_1_27/11/2009_310400 Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Ο Παραδοσιακός συλλέκτης Συνέντευξη από τον Διευθυντή του ΕΠΑΛ Καλλονής Αργύρη Κεραμιτζή Ο Ειδικός Συνέντευξη από το γραμματέα Μανιταρόφιλων Λέσβου Αριστείδη Σγαντζό Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Ο μόνος κανόνας που ισχύει γενικά για τη συλλογή μανιταριών, είναι αυτός που λέει, ότι μαζεύουμε για τροφή μόνο τα είδη, των οποίων τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωρίζουμε με απόλυτη βεβαιότητα. Η παραμικρή αμφιβολία είναι λόγος απόρριψής τους. Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου Ακόμα λοιπόν και αν γυρίσουμε με το καλάθι άδειο ,η συλλογή Μανιταριών είναι από μόνη της μια αφορμή για βόλτα στη Φύση και γνωριμία με το φυσικό περιβάλλον! Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου

΄Η μια ευκαιρία να βρεις τουΣτρουμφοχωριό! Ερευνητικές εργασίες -Ο μαγικός κόσμος των Μανιταριών της Λέσβου